Igen, erre gondoltam, amikor azt írtam, hogy stagnál az ipar és nem igazán van újítás.
Valahol a mászás minden játékban tekinthető leegyszerűsítettnek a régiekhez képest, ahol időzíteni kellett, lehetett hibázni, meg kellett találni, merre mehetsz egyáltalán, nem csak nyomni egy gombot mindenféle veszély nélkül. Meg persze fel lehet fogni "kényelmi szempontnak" is. Mondjuk szerintem nem egy ilyen elemtől lesz 3 év múlva elavult egy játék.
Ráadásul ha már AC: Ha körbenézel neten félelmetesen egyöntetűen a Unity-ben tartják a parkourt/mászást a legjobbnak, nem a legújabbakat, szóval ez az "újabb jobb" sem igazán törvényszerű.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
kwzatz
őstag