Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Raymond


Raymond
félisten

"egy WQHD felbontású AMOLED kijelző van, ez a két szemre szétosztva oldalaként 2 megapixeles felbontást jelent"

Akkor ez 2560x1600 lesz 16:10 aranyokkal, nem a "klasszikus" 2560x1440 16:9-es ami a telefonoknal van, mert csak igy jon ki a 2MP/szem.

Egyebkent nagyon jol nez ki az egesz (marmint azt a kek szint leszamitva :) ) es az hogy van reference design plusz tobb ODM azt jelenti lesz ezekbol elerheto aron is par valtozat.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#2) jamez válasza Raymond (#1) üzenetére


jamez
senior tag

csak darth véder hord fekete sisakot.

Ingatlan eladás-vétel, ingatlan jogi kérdések, bérbeadás kérdésed van? Hívj vagy pü.

(#3) t72killer válasza Raymond (#1) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Háát, ez elég sovány. A valóságot "kicsit" több, mint 2MP-es részletességben látjuk, majd szemenkénti 8k-nál ébresszenek fel.

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#4) Raymond válasza t72killer (#3) üzenetére


Raymond
félisten

GearVR, Rift es Vive (meg egy csomo kinai "csoda") utan azt mondom jo lesz ez, foleg ha az ara jo. Az ar problemas lehetne, de szerencsere a sok gyarto ezt meg fogja oldani mert ha nem is akarnanak egymas ala arazni ez a kinai "csinaljunk egy VR cuccot mert a haver is csinalja" gyartokat nem fogja erdekelni es lesznek normalis arak is.

[ Szerkesztve ]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#5) t72killer válasza Raymond (#4) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

A GearVR drótkerítése nekem nagyon nem jött be, az első pár nap próbálgatása óta porosodik a polcon:(

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#6) Raymond válasza t72killer (#5) üzenetére


Raymond
félisten

Rift es Vive sokkal szebb, a mobilon nincs supersampling mert nincs hozza kakao a chip-ben, a desktop cuccoknal viszont van es ettol sokkal tisztabb lesz a megjelenites. Lehet itt is lesz valami hasonlo, az javitana a dolgokon rendesen. Ami nekem a GearVR-nal es a tobbi telosnal nem tetszik az a villodzas, kifolyik tole a szemem.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#7) t72killer válasza Raymond (#6) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Inkább a pixelek minősége a gond, mint maguk a "kockák". Vastag látható keret határolja a samoled pixeleket:(.

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#8) Raymond válasza t72killer (#7) üzenetére


Raymond
félisten

Ezen is a Rift es a Vive masfajta lencseje segit, nincs akkora SDE hiaba a majdnem ugyanolyan felbontas.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#9) t72killer válasza Raymond (#8) üzenetére


t72killer
titán
LOGOUT blog

Sztem a panel is másféle lesz ott.

Apropó lencse: teljesen jogos, a samu 100$-os szemüvegében brutál színihibás lencse van (képmező egyik széle kék, másik piros), elég alap dolog lenne korrigálni, persze lehet akkor 300$ lenne a szemüveg, ami játékszerért már sok. Rift/Vive-ot nem próbáltam, nem tudom milyenek ebből a szempontból. fehér-fekete kontrasztot kell nézni, hogy szembetűnjön.

[ Szerkesztve ]

Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.

(#10) Raymond válasza t72killer (#9) üzenetére


Raymond
félisten

Igen, a lencse azert nem az a $400-$800 cuccokban levo :) Az eredeti Oculsu SDK-t hasznalo jatekok es appok ezt eleg jol kompenzaljak, a sima Google Cardboard appok mar nemigen.

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.