Óóóólé
All→M8
(#1) callmeakos
Óóóólé
All→M8
az egészzel nekem az a bajom hogy nincs kiépített úthálózat hozzá. az ötlet jó, a kivitelezés közepes, teszteltem, úgy hogy rendszeresen tekerek nekem nehéz is volt, a fokozatok nagyon gyatrák, magas súlypont, a fékek "érdekesek", a többit a dokkoló környékén remélem javították már, viszont főleg azoknak kéne szóljon ugye akik eddig nagyon ritkán kerékpároztak a vásorban, mert inkább tömegközlekedtek. ők nem igazán fogják szeretni a buszok előzgetését, a fenekükön centiző kocsikat, stb.
majd ha lesz hozzá reális és használható úthálózat, akkor alternatíva lehet. addig én sok sikerre nem számítok
(#3) Blindmouse
Érdekes megolást választott Magyarország megint. Itt 2 emberre jut egy kerékpár, kb a fele nincs lelakatolva, amin nincs lakat azt viheted...
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
Én az első kör tesztelés óta használom, beletettem jó pár kilométert már. Szerintem kényelmes tekerni, a sebességből nekem pont egy 2,5. hiányzik. Dokkolókkal gondom nem volt csak egyszer, mikor nem volt üres, így a plusz korláthoz kellett lezárnom nem vette be a rendszer. 2 óra várakozás után (a honlapon néztem) írtam a hibabejlentőt, 5 perc alatt (este 8 után(!)) elintézték és a levont pénzt is visszakaptam
Az úthálózat/bringahálózat olyan amilyen, megértem azt aki fél a forgalomban, Én jobban félek a gyalogosoktól mint a négykerekűektől. De ami nagyon fontos és be kell tartani az a közlekedésben résztvevők egymás felé való tiszteletét és a KRESZT!
Balesetmentes használatot!
[ Szerkesztve ]
Na, és hol van ez a sohaország "itt"?
[ Szerkesztve ]
A hanyatló nyugaton, ahol az egész ország azon dolgozik hogy nőljön a rezsi, meg hogy ne főzhessen a magyar pálinkát.
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
Azt egyből sejtettem, de elárulsz valami konkrétumot is arról, hogy hol osztanak ingyenbiciklit, vagy hülyén halok meg itt a balkánon?
pff hogy aztán a ríszájkling managerek meg kimenjenek és hazatekerjenek velük?
lehet már ott vannak, és úgy vannak vele, hogy amin nincs lakat azt lehet vinni...
[ Szerkesztve ]
Belgium. Nincs ingyen, egyszerűen csak nincs rajta lakat, attól még paraszt dolog elvinni és nem visszavinni. Meg aztán próbáldd meg megkeresni reggel ebben a halomban a sajátodat:
3440x1400@120Hz #ultrawidemasterrace #gloriouspcgamingrace
ő is pont ezt mondta...
blindmouse: jaja én is így szoktam lenni a parkolóházakban
[ Szerkesztve ]
ba-dum-tss
[ Szerkesztve ]
Na srácok megint jól jól eltértünk a tárgytól
(#4) Ellia
Bizony az a fránya váltó. Még mindig tartom magam hogy ez a 3 sebesség nem igazán jó. Én is azon kaptam magam hogy hol felváltok, hol pedig le. De így se tekertem valami hű de gyorsan. Éppen ezért folyamatosan azt láttam hogy csak előznek és előznek megfele. Elég retard egy érzés, gondolom a már profi bringások se örülnek a magamfajtának. De én intelligens közlekedőnek tartom magam. Ha látom hogy valaki gyorsabb akkor inkább lehúzódok, és inkább kerülöm azt a szitut hogy bárkit is feltartsak.
All→M8
Hát van akinek itthon kell maradni és tekerni ezt a biciklit is.. és ehhez képest a Bubit annyira nem is nehéz hajtani..
Szóval a start bérlet már megvan nekem is, ha nincs zápor/zivatar/monszun (mint nyár végén volt párszor) akkor én fogom is használni. Itt van a dokkolókról térkép (meg a kedvezményes árak mittoménmeddig). Mondjuk a forgalmasabb részeket szerintem kerülni fogom..
Igen, igen ez ismerős Én is inkább engedem, hogy előzzenek. Sajáton "száguldozok" de agglomerációból behozni amikor jövök be sokba kerülne hosszú távon. Így marad a bubi, kisebb az esélye, hogy lerobban mint a 3-as metronak
Akkor jó helyen vagy. Mi tudjuk értékelni az ilyet, mint a pl. MOL BUBI.
tely, baly, fojó, mennyél, mingyárt, telyföl, tolyás, malyd, kapú, egyenlőre, ejsd, jáccani, ahoz, fúj, hüje, muszály, alat, álok, lasan, fojtatás, ál, fontós, költsön, eggyüt, lyob (jobb?), mek, mongyak, milyért - !!! Tanúlyunk már meghejjessen irni... !!!
+1
All→M8
Nah.
Úgy egy hétnyi próbálkozás után: nekem jó
Amit emlegetni szoktak, mint hiba: hogy nehéz a bringa és nem jók a sebességek - ez leginkább azoknak gond, akik saját bringáról átszállva próbálják. Akiknek nincs más (normális ) bringával tapasztalatuk, azoknak inkább csak fura kicsit.
Ami leginkább hiányzik, az egy hátsó csomagtartó.
Ami még finomításra szorul, az a dokkolók elhelyezése - nekem pl. a Nyugatinál szimplán nincs olyan dokkoló, ahonnan rögtön a kiválasztott irányba vezető (használható) útvonalra lehetne kanyarodni: előbb át kellene vergődni a csomóponton, ami eléggé felejtős. Azaz némi gyaloglással indul a menet, hogy arra tudjak menni, amerre akarok.
Az úthálózat ~ OK, a belvárosban elég sűrűn vannak olyan útszakaszok, amik relative veszélytelenül használhatók - a többi gyalog. A 30 perces korlát és a dokkolók elhelyezése miatt eleve kell némi útvonaltervezést, a kis gyaloglás már nem oszt, nem szoroz.
Veszélyek:
- elsősorban a többi bringás. Röpke impresszió, hogy van egy bringás réteg, amelyik akkor is csak negyvennel képes tekerni, ha méterhúsz a szumma bicikliút két irányhoz. És némelyik ennyi helyen még előzni is próbál...
- a 'jajjcsakegykicsit megállok pakolni/parkolni' autósok/áruszállítók/turistabuszok. Tetszőleges bringasávba beállnak teljes szélességben, az egyszeri bringás meg mehet ki a forgalom közepébe.
- gyalogosok. Nem, nem az egyszeri példányok a járdán - a járda alapvetően a gyalogosoké, oda bringás vendégnek megy: ha ezt észben tartja valaki, nincs gond se oda, se vissza. Nem: itt azokról a gyalogos vakegerekről van szó, akik zebrán, bringaúton/sávon, bármin keresztül átszédelegnek minden előjel és körülnézés nélkül, váratlanul.
Tkp. az autósokkal van a legkevesebb gond. Az ember ne menjen alsógatyában a tigrisek közé oszt' kész.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
bejegyzés MOL BUBI - egy mazsola szemével