Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) bambano


bambano
titán
LOGOUT blog

kit vádolsz vaksággal?

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#2) total90


total90
veterán

Indexelt a sofőr? Én nem látom a videón... egyébként azt hiszem az autós a hibás ebben az esetben.

Ha nincs jó, ló a szamár is.

(#3) cannibal válasza bambano (#1) üzenetére


cannibal
senior tag

Gondolom az autósnak nem tűnt fel a dupla záróvonal. Meg hát ugye a motoros se. Döntsd el te, hogy ki volt a vak.

(#4) banhammer


banhammer
veterán

Dupla záróvonal, ohne index, plusz az autós úgy bevágott, mint a huzat.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#5) lapa


lapa
veterán

vagy egyszerűen szembe sütött a nap. ez persze nem mentesít. azért szép sebességgel ment így látványra.

(#6) bambano válasza cannibal (#3) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

a motoros meg védekezési kísérlet nélkül nekimegy az autónak. ezzel nem a felelősséget akarom áthárítani, de ez is nonszensz.

lapa: azzal az autóval nem lehet száguldozva kanyarodni.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#7) D1Rect válasza bambano (#6) üzenetére


D1Rect
félisten

Fékezésen kívül mégis mit kellett volna tennie?

(#8) bambano válasza D1Rect (#7) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ha megnézed a videót, nem tett semmit, se fékezni nem fékezett, se kikerülő manővert nem próbált.
a hülye autós úgy kanyarodott elé, mintha nem lenne ott a motoros, a hülye motoros meg úgy ment a csattanásig, mintha nem lett volna ott az autó.

azzal a motorral ekkora távon meg lehetett volna állni, különös tekintettel arra, hogy láthatóan nem siettek. simán kiderülhet, hogy a megengedett sebességhatár alatt mentek a motorosok.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#9) cannibal válasza bambano (#8) üzenetére


cannibal
senior tag

Azért arra kíváncsi lennék, nálad hogy néz ki egy ennél egyértelműbb baleset? Az egyértelműséget a baleset okozójára értettem. Gondolom divat a motorosokat ekézni, de én itt nem látom, hogy bármiben hibás lett volna a motoros.. A motorosok sebességét nem tudom megmondani, de nem tűnik száguldásnak. Dupla zárón meg én se várom mindegyik pillanatban, hogy a következő autóstól majd jól kivág elém

(#10) D1Rect válasza bambano (#8) üzenetére


D1Rect
félisten

Szerintem fékezett, legalábbis a hátsó motoros szemszögéből úgy tűnik.

(#11) bambano válasza cannibal (#9) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

attól, hogy egyértelműen nem a motoros a baleset okozója, még nem kell változatlanul beledurranni az autóba.
mert a motoros hiába fogja magyarázni, hogy neki volt igaza, neki volt elsőbbsége, ettől még a motorját neki kell megjavíttatni, a ruháját neki kell lecserélni. és oké, hogy ezt majd fizeti az autós biztosítója, de ez ettől még macera.

mindenki sokkal jobban járt volna, de főleg a motoros, ha megáll a szabálytalan autó előtt.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#12) cannibal válasza bambano (#11) üzenetére


cannibal
senior tag

Egyetértünk! Én is annak a pártján vagyok, hogy kerüljük el ami elkerülhető.
Ha sikerült volna megállnia, lett volna egy kis anyázás, és lehet az autós is tanult volna az esetből. Mondjuk az szerencse, hogy nem lett senkinek semmi baja.
(Bár kétlem, hogy a motoros direkt durrantott a kocsiba. Azt el tudom képzelni, hogy meglepődött, a váratlan manővertől és mire belemarkolt a fékbe már késő volt.)

(#13) Eastman


Eastman
őstag

Pontosan így halt meg egy kedves barátom. :(((

...bár némely' nagy teljesítményű motor megvásárlása már önmagában halálos ítélet lehet.

https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...

(#14) lapa válasza bambano (#11) üzenetére


lapa
veterán

egyet tudok érteni azzal, hogy a mocis is bebambulta. ilyenkor kicsit mindig lehet hajlítani a történetet, de ha megnéznénk a vidit megelőző 5 mp-et, akkor sokkal nyilvánvalóbb lehet, hogy az a kocsi 1. ott van 2. erősen lelassít. ennek fel kellett volna tűnnie egy normál rutin mellett.

szóval sok megnézés után felerősödik az emberben, hogy végül manipulatív módon van lehagyva az a lényeges pár mp az elejéről, hogy hirtelen semmiből felbukkanósnak hasson.

(#15) Agostino válasza cannibal (#12) üzenetére


Agostino
addikt

szerintem meg simán elbambult a tag vagy leblokkolt. nem olyan ritka dolog ez. szerencsére csak a gépek sérülltek, azokat lehet javítani. többszöri újranézés után - ha azt feltételezzük, hogy aki forgalomban szerepel mindent számításba vesz - jobbra kihúzhatott volna mellette. nem elegáns de egyikük sem ment gyorsan, lett volna hely.

erősen mod: azért a motoros tag által feltöltött többi videó között van pár érdekesség, ami kicsit árnyalja a napsütésben szabályosan bandukolós képet. szép a morning darab, de a hülye k.rvázós sem rossz : ))

[ Szerkesztve ]

                          hey friend listen, i know the world is scary right now but its gonna get way worse

(#16) kemotox


kemotox
addikt

Szerintem a bicikliző nénis a hibás, mert traktor.
Amúgy csak nekem tűnik olyannak, mintha egy kisgyerek vezetné az autót?:D

(#17) zotyesz66


zotyesz66
őstag

Fékezett az a motor, a csattanás előtti utolsó pillanatban látni, hogy felvillan a féklámpája. Idióta p*csa, a saját gyerekét is veszélyeztette ezzel a zseniális manőverrel, mákja volt, hogy a hátsó ajtóba ment bele.

(#18) djdaniel


djdaniel
senior tag

nincs rosszabb annál, mint egy szőke nő a volánnál.

(#19) Dr Smoke válasza zotyesz66 (#17) üzenetére


Dr Smoke
aktív tag

Azért nem kell rögtön a női sofőröket szídni. :DDD
Egyébként a videón is látszik, hogy baloldali közlekedés van és az autó jobb kormányos, tehát a fickó vezetett, aki kipattant az autóból.

[ Szerkesztve ]

(#20) dabadab válasza bambano (#8) üzenetére


dabadab
titán

"azzal a motorral ekkora távon meg lehetett volna állni"

Nem igazán. Egyrészt a motorok féktávolsága jelentősen nagyobb, mint az autóké, másreszt meg ott a reakcióidő, ami ilyenkor simán lehet egy másodperc is.

DRM is theft

(#21) D1Rect válasza Dr Smoke (#19) üzenetére


D1Rect
félisten

A nő vezetett, a fickó a hátsóülésről száll ki.

(#22) djdaniel válasza Dr Smoke (#19) üzenetére


djdaniel
senior tag

mindennap imádkozom, hogy ne jöjjön velem szembe egy női sofőr ;]

[ Szerkesztve ]

(#23) Dr Smoke válasza D1Rect (#21) üzenetére


Dr Smoke
aktív tag

Tényleg, benéztem. :DDD

Egyébként bármennyire is az autós hibája, ilyen sebességgel és ekkora távolságból, ha a motoros nem bambul be, ki lehetett volna kerülni.

(#24) D1Rect válasza Dr Smoke (#23) üzenetére


D1Rect
félisten

Ezt maximum SPM fokozattal lehetett volna kikerülni.

(#25) Avicularia válasza Dr Smoke (#23) üzenetére


Avicularia
veterán

Viszont senkit sem érdekel, hogy mit tehetett volna a motoros, ez 100%-ban az autós hibája a törvény szerint. Ha megerőszakolnak, akkor sem vagy köteles védekezni. Ha el is futhattál volna, de nem tetted és megerőszakolnak, attól még nem te vagy a bűnös, hanem aki elkövette.

(#26) lapa válasza Avicularia (#25) üzenetére


lapa
veterán

ez azért kárenyhítés címén nem pont így van. nem a konkrét esetről beszélek, csak általában.

[ Szerkesztve ]

(#27) Avicularia válasza lapa (#26) üzenetére


Avicularia
veterán

Igaz, de ebből a videóból senki sem fogja azt mondani, hogy a motoros hibázott. Itt van felvétel, de legtöbbször csak a tanúk ha vannak, meg a féknyomok vannak.

(#28) Dr Smoke válasza Avicularia (#27) üzenetére


Dr Smoke
aktív tag

Senki nem mondta, hogy hibás a motoros. Én is motorozom, ezért írtam, hogy én megpróbáltam volna kikerülni. Inkább elcsúszom, mint csattanjak, de ha te szeretsz autók felett átbukfencezni, az a te dolgod. :DDD
Az előző írásodhoz annyit fűznék, ha észleled, hogy a közlekedésben részt vevő másik fél szabálytalankodik és veled szemben balesetveszélyes körülményeket hoz létre, köteles vagy még a szabályok megsértése esetén is megpróbálni elkerülni a balesetet. Nekem ezt tanították és én is így gondolom.

(#29) Avicularia válasza Dr Smoke (#28) üzenetére


Avicularia
veterán

Nem motorozok. Papíron így van ahogy írod, aztán a valóság az hogy mit lehet bizonyítani. Nyilván ha volt valami javítanivaló a motor elején, akkor ez most kapóra jön a motorosnak, hogy nem saját zsebbe kell nyúlni,hanem fizeti az autós biztosítója. Csak nem tudod az életbe bebizonyítani.

[ Szerkesztve ]

(#30) lapa válasza Avicularia (#29) üzenetére


lapa
veterán

szerintem ez senkinek nem jött kapóra, és senki nem akarta azt mondani, hogy a motoros nem tett meg mindent az elvárhatón belül. más kérdés, hogy ha épp jobban ott van, akár el is kerülhette volna az ütközést.

(#31) Avicularia válasza lapa (#30) üzenetére


Avicularia
veterán

Jogos, de mindjárt az első hozzászólás a motoros felelősségét feszegeti. Nem szeretem a motorosokat, de ebben az esetben nehogy már ő legyen a hibás. És tudjuk, hogy vannak emberek aki szeretik kihasználni, ha valaki hibázik és lebiztosítózzák a járművüket. Persze ez jóval kockázatosabb motorral mint autóval.
Ezzel persze nem azt akarom mondani,hogy a motoros ezt csinálta, de ha elfogadjuk igaznak, hogy el is kerülhette volna az ütközést akkor ez a lehetőség is fennállhat szvsz.

(#32) dabadab válasza Avicularia (#29) üzenetére


dabadab
titán

Egyszer nezz meg egy igazi, elo embert, ha talalkozol vele :)
Ennyi ido alatt senki se tudja vegiggondolni, hogy akkor most gyorsan lebiztositozom a gepet.

DRM is theft

(#33) Avicularia válasza dabadab (#32) üzenetére


Avicularia
veterán

Kivéve ha készül rá.

(#34) dabadab válasza Avicularia (#33) üzenetére


dabadab
titán

Ja, ertem, aprilis elseje.

DRM is theft

(#35) Kolondrum


Kolondrum
félisten

A nő a hibás, ezer helyen ezer ember kitárgyalta. A nő kanyarodott be hirtelen. Kár mással jönni, nézz fel fórumokra.

(#36) kemotox válasza Kolondrum (#35) üzenetére


kemotox
addikt

Nem mintha nem értenék veled egyet, de ez az érv :D
Vagy akkor már a tehénlepény is biztos nagyon fingom, hisz több milliárd légy eszi :D

(#37) mghltm


mghltm
addikt

(#10) D1Rect & (#17) zotyesz66 - a nagyobb felbontasu videon egyertelmuen latszik, hogy probal fekezni a motoros

(#8) bambano - vezetestechnikai oktatas alkalmaval tanitjak a hirtelen iranyvaltast / kikerulest, de mas muanyag bojakkal csinalni szinte kockazat nelkul es teljesen mas a valo eletben amikor tobb szaz kilos akadaly fele mesz es az eleted lehet a tet.

still 4 sale https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/mghltm/index.html || http://www.youtube.com/watch?v=85VErvTqgWc

(#38) bambano válasza Avicularia (#25) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

tévedés, a kresz 3.par.1. bekezdése kötelez a védekezésre.

(#20) dabadab: "a motorok féktávolsága jelentősen nagyobb": tévedés.
[link]

eszerint egy jobb sportmotor akár másfélszer olyan jól is lassulhat, mint egy utcai autó. jócskán 10 m/s^2 fölötti lassulásokat produkálnak, és a kottában leírják a szakértői gyakorlatot is. Oké, én elfogadom, hogy itt nem gixerrel mentek, de a szakértői gyakorlat itt is elvárt volna legalább 4-5 m/s^2 lassulást. 50 km/h-ról 5 m/s^2 lassulással 2.77 s másodperc alatt áll meg, ehhez 0.6-0.7 indokolt reakcióidőt számolhatunk (ha több, elbambult), és ennyi idő alatt 9.7 métert tesz meg, majd 2.77 másodpercig lassul 5 m/s^-tel, az 7 méter.

tehát ha azt saccolom, hogy vagy 30 méterre volt az autó, amikor eléfordult, a rendelkezésére álló távolság hajszállal több, mint a felén akkor is meg kell tudnia állni, ha nem gixerrel megy és nem gixer szinten képzett motorversenyző. De ha nem is tudna megállni, akkor is a szaltózásos perecből kis koccanássá lehetett volna szelídíteni a helyzetet. Ezt jól láthatóan nem tette meg.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#39) bambano válasza Avicularia (#31) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

az első hozzászólás egy eldöntendő kérdés. következésképp nem feszegethet semmit.

másrészt meg a videón jól láthatóan rossz oldalon közlekednek, ebből arra lehet következtetni, hogy vélhetően Anglia vagy valamelyik volt gyarmat. ezek tipikusan olyan országok, ahol a rendőr az biztos úr, segít az állampolgárnak és nem akar mindig mindenki folyton átverni mindenkit. nem keletbalkán.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#40) Avicularia válasza bambano (#38) üzenetére


Avicularia
veterán

Ja,csak azt be is kell bizonyítani,hogy nem védekeztél. Van az elmélet és van a gyakorlat.
Az nem, de a 6. hsz-ban már a motorost okolod

[ Szerkesztve ]

(#41) bambano válasza Avicularia (#40) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

az elmúlt időszakban lezajlott viták alapján úgy gondolom, hogy nem fogok veled erről vitatkozni. ha nem érted meg a leírtakat, az a te bajod, de erről max. magaddal fogsz kötözködni ezentúl.

lásd: "ezzel nem a felelősséget akarom áthárítani"

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#42) Nordic


Nordic
Közösségépítő

Csak hogy hozzászóljak én is...

- A vakságot a címben az autósra értettem.

- Szerintem is fékezett a motoros, bár azt én is gyanítom, hogy késve, pont azért amit itt többen is említettek, valószínű kicsit elbambulhatott(ettől még nem lesz hibás).

- Pont 0:02-től kezd el kanyarodni az autó(a motoros szemszögéből nézve). Ott leállítva a videót, akár honnan nézem az sehol sincs 30m, inkább a fele, de szerintem 15-nél is kevesebb. Én úgy vélem, ha a reakcióidejét, meg az enyhe bebambulást is beleveszem bőven szerencsés volt az ütközés, szerintem nem sokat tudott volna reagálni ebben a helyzetben. 0:14-től látni lehet amit felvillan a féklámpa is, ami bizonyítja, hogy majdnem rögtön reagált is a motoros és egyből lassított, és szerintem itt ezen van a hangsúly, mivel szerintem minden járműre igaz, hogy ha kockásra fékezed a kereket, akkor megnő a féktáv(gondolom nem véletlen az ABS a kocsikban sem, nem tudom motorokban van-e ilyen szerkezet).

- Ültem már motoron, igaz csak utasként de valahogy teljesen más volt a sebességérzetem hiába ugyanúgy 50km/h-val vitt haver, talán ezért is tűnik úgy hogy gyorsan ment a mocis. Valahogy a másik szemszögéből nem tűnt gyorsnak...

(#43) bambano válasza Nordic (#42) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

az a 15-nél is kevesebb az több, mint egy oszlopköz, amit minimum 25 méterenként vernek le.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#44) Drenadar válasza bambano (#43) üzenetére


Drenadar
veterán

de most szerinted a motoros volt a hibás, vagy a motoros mindenképpen könnyedén elkerülhette volna a balesetet? Igen a KRESZ mond mindenféle dolgot, felesleges linkelgetni mindenféle kresz szabályt...

éles helyzetben ha valaki nem tapasztalt, sokkal lassabban reagálja le, és nem fog kifarolni és egyéb akciófilmbe illő jelenetet rendezni.

Motoros olcsón megúszta, egy ideig lehet nem motorozik, a biztosító meg fizet mindent.

(#45) bambano válasza Drenadar (#44) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

ez a motoros alkalmatlan a forgalomban való részvételre.
az autós is. két alkalmatlan összefutott, lett belőle csatt.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#46) D1Rect válasza bambano (#45) üzenetére


D1Rect
félisten

Tényleg alkalmatlan a forgalomban való részvételre, mert féktávon belül dupla záróvonalon át, irányjelzés nélkül befordult elé egy autó.

Szeretném felhívni két tévedésedre az esettel kapcsolatban a figyelmet:
1. Fékezett a motoros[link]
2. Jóval kevesebb mint 30m(0:14-nél gyönyörűen megfigyelhető a videón) [link]

Nem, nem kívánok a továbbiakban vitatkozni erről.

(#47) bambano válasza D1Rect (#46) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

az ex-katedra kijelentés nem vitatkozás, hanem beszólás.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#48) D1Rect válasza bambano (#47) üzenetére


D1Rect
félisten

Nem érdekel, minek éled meg, csak tényeket közöltem.

(#49) bambano válasza D1Rect (#48) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

jaja, nekem is ez a problémám, hogy véleményt közöltél tényként (2. kijelentésed), utána kijelentetted, hogy ne is szóljanak hozzád. alapszabály: ha nem akarod, hogy válaszoljanak a véleményedre, akkor ne írj. ilyet óvodában meg bankreklámban csinálnak csak.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#50) D1Rect válasza bambano (#49) üzenetére


D1Rect
félisten

A-B pont közötti távolság nem vélemény.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.