Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#32) #06658560 válasza Somatom (#18) üzenetére


#06658560
törölt tag

Mert megszokás is, illetve elbaszott munkaszervezés. Plusz azért annyira mégsem, mert felénk az irodisták jó része korábban jár, hogy ne kelljen a dugóval küzdenie, meg legyen parkolóhely és így hamarabb is távozik, mások meg később, mert akkor már nincs dugó.
Az, hogy a közösségi autók a nap nagy részében kihasználatlanok lennének, egy jó részükre biztosan nem igaz, figyelembe véve, mekkora forgalom szokott egy-egy nagyvárosban lenni napközben is, mert az emberek mindenféle ügyet is intéznek. Budapest utcái sem halnak ki 9-kor.

#30: Nem biztos, hogy ajtóig kell vinni mindenkit. Ha megadható olyan paraméter, hogy mondjuk x percet sétálok, akkor sokkal nagyobb rugalmasság kerül az útvonal tervezésbe. Az autónak utána nem kell kötelezően egy parkolóházban állnia, de ha mégis, egy központi parkoló jobb a város parkolóvá varázslásánál! Ráadásul esetleg ott könnyebb az elektromos autót tölteni, közben karbantartást el lehet végezni, nem az ember munka-szabadidejéből kell erre fordítani.

#24: Nem, nem ritka. Manapság a városi fiatalok egyre kevésbé akarnak maguknak autót, motort és a fenntartásukkal járó nyűgöket.

#21 Parson: A carsharing pont a közösségi közlekedést terjeszti ki a rugalmasság irányába, menetrendi és útvonali kötöttségeket felülírva.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.