Hirdetés

2024. április 23., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#17) #06658560 válasza Somatom (#1) üzenetére


#06658560
törölt tag

A világ motorizáltabb részein az autók tömege nem privát területeken parkol, hanem utcán. És a városokban állandó esti játék a hová tudok parkolni vetélkedő, a munkahely környékén meg reggelente. És a privát céges parkolóhelyeken is ez megy.
A másik, egy közösségi autónak nem kell egész nap állnia kétszer fél-egy óra használatért, hanem más utazási igényeket is kielégíthet közben. Akár teljesen másik is szolgálhatja ki a reggeli és az esti utazási igényeket. Megfelelően szervezett appon keresztül akár a telekocsi rendszer is hatékonyabban működhet, akár munkába ingázáshoz is. Autonóm autóval lehet kisebb követési távolságot tartani, így adott útszakasz áteresztő képessége is javul, csökken a dugó. Plusz nem fog dugót okozni vele az, hogy a szembejövő oldalon baleset volt és jól meg kell nézni mindenkinek.

"Közösködés esetén ezeknek az embereknek a szállítására szolgáló járművek hol parkolnának és hogyan jutnának el a rendelkezésre állási helyükre?"

Lehet bárhol akár pusztában, régi gyártelepen kialakítani parkolót és karbantartó állomást nekik, eljutni meg maguktól jutnak el.

#16: Lesz eleinte. Aztán ahogy tömegesen elterjed és kikerülnek az emberi interakcióhoz szükséges elemek, plusz beindul a tömegtermelés, az árak meredeken fognak zuhanni. A Lidarok is már nagyságrendekkel kerülnek ma kevesebbe, mint öt éve akár.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.