Abu megint ellökte az első dominót !
[ Szerkesztve ]
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
Abu megint ellökte az első dominót !
[ Szerkesztve ]
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
Az "up to 46%" asyncból lett akkor 13% egy olyan kártyánál amiben van elég sp és sávszél is ráadásul egy olyan játékban/motorban amit ezekre a kártyákra írtak...
[ Szerkesztve ]
Mivel nincs meg a 60fps, nincs is miről beszélni
Na,holvan a "majd a fjúri iksz" duma
[ Szerkesztve ]
Rohanok érte
Adtak ki korábban méréseket a teljes async funkcióval?Változott az AMD GPU-k teljesítménye?
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
Akartam kérdezni én is kb ezt.. megelőztél.
... a rendszer az eredeti ... helyett ... Ennek a módszernek az előnye, hogy az NVIDIA hardvereivel relatíve kompatibilis, így az aktiválásával nem omlik össze a teljesítmény, sőt, az eredmény nagyjából hibahatáron belül marad az inaktív állapothoz képest. Mindemellett az AMD hardverei is elvannak vele, így valamennyire kihasználható a Radeonok felépítése.
Kellett a fenének a közös kódbázis, már nemazért..
[ Szerkesztve ]
pezo77 #5 2017.12.14. 13:29 Hmm. És ez az e-hajó akkor hol is tud kikötni? Az e-bay -ben? ;)
Ez így jó. Az AMD maximum 5%-ot bukott vele, de az NV nyert egy csomót, és ezáltal azonos a kódbázis is, amivel mehet a multiadapter kevert formában. Tekintve, hogy így is nagyon erős a GCN fölény, azért az 5%-ért nem dől a kardjába az AMD.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Nem tudom mennyire előremutató ez a Nitrous teszt a jövőt illetőleg, de ha nagyjából igen, akkor az NV-nek kell árat csökkenteni, mert ránézésre a Fury 25%-al gyorsabb a TI-nél, de csak 10%-al drágább nála átlagosan. Mondom ha meg marad ez az arány !!!!!!!!!!!!!!!!!
xRagna: Bsszki 4K ! Mit vártál ? Pirított hógolyót ? Vagy csak irónia volt ?
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
Szerintem meg nem kell semmilyen árat csökkentenie, mert a részesedést illetően így is messze az AMD előtt van.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
Akkor lesz sok eladó GTX?
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
"Hamarosan házon belül is megnézzük, hogy mit tud ez a DirectX 12 ennél a tényleg kiadáshoz közelítő játék esetében, ahol a leképező már elég jól optimalizált állapotban van, és persze meglesünk az egzotikusnak tűnő, gyártók mixelését is, ha már van ilyen lehetőség."
Erre már nagyon kíváncsi vagyok.
[ Szerkesztve ]
Ha marad ez a felállás és folytatódik más játékokban is akkor megeshet, de ez alapján az egy - köztudottan AMD-re fejlesztett - játék alapján nem kell elhamarkodni a döntést.
Hát nem ez a játék fogja visszahozni az AMD-t.
Ahhoz sokkal nagyobb nevek kellenek.
Ettől függetlenül le a kalappal AMD!!
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
Azt is nézd meg, mi van a kép alá írva
Kellene egy korrektül elvégzett, megfelelően analitikus szemmel összerakott teszt, hogy lássuk, mi a valós helyzet. Amit ez az AMD-s grafikon mutat, az async compute szempontból reális lehet, de az async nélküli teljesítményarányban némileg kételkedem.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Mondjuk a felső kategória nem arról híres, hogy raklapszámra adnak el belőle heti szinten, szóval én arra vagyok kíváncsi, hogy az alsóbb kategóriákban is meg marad é ez a különbség a kártyák közt.
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
Ha már DX12: Quantum Break van valami információ ott is ilyen mértékű lehet a különbség? A minimum érdekes ott, GTX 760 vs 260X. A minimum gépigény közti különbség a gcn miatt van? Ashes of the Singularity-nél is 760 vs 260x-re lehet számítani? (érdekes lenne megnézni a tesztetekben a régebbi vga-ák hogy teljesítenek.)
[ Szerkesztve ]
Most attól még a shaderek 35%-a compute marad, hogy ki van kapcsolva az async. Ilyen módban csupán nem futnak párhuzamosan. Szóval ez már eleve egy teljesen más leképező, amivel egy mai játékban találkozol.
(#22) NandoXXL: Ha lenne infó már megírtam volna.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Ott már most van egy pici a vörösek javára. 960 vs 380. Szerintem picit több lesz ott max.
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
Amúgy már majd egy napja ömlenek fel a tesztek a netre. Csak átfutottam őket, de mindenütt ugyan ez az eredmény nagyjából. Ami még lejött, hogy a 2GB VRam lassan tényleg felejtős lesz . Amúgy a Gears of War: Ultimate gépigénye is kiszivárgott, ami only DX12. Ami elgondolkodtató, az a minimum I5, vagy FX-6... CPU . A 4K-hoz meg 980TI, vagy R9-390X Sokan meg is szólták, hogy a két kártya nem egy kategória. Igen, DX11 alatt nem, de DX12 alatt lehet hogy igen . Ha a Ashes of the Singularity eredményeit nézzük, akkor elképzelhető, hogy a GoW-U is hasonlóan skálázódik, mert pl. ott is van már Async, ami ad egy jó nagy löketet a GCN-nek
[ Szerkesztve ]
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
Ott az van kikötve, hogy legalább 6 GB VRAM, a legnagyobb AMD kártya ami ennek megfelel az pedig a 390X szóval mást nem írhattak oda...
[ Szerkesztve ]
Vagy ott is egy szinten lesz a 390x meg a Ti mint itt (de azert nem hinnem )
[ Szerkesztve ]
Ajánlottnak 290X, 4K ajánlottnak meg 390X ami ugyanaz a GPU csak +4 GB VRAM, szóval amiatt lesz...
[ Szerkesztve ]
Szóval akkor a Fury-k felejtősek lesznek a 4GB-al 4K-nál ? Szépen fel fognak értékelődni a 390-esek
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
Majd kiderül, gépigény alapján memóriazabáló lesz.
[ Szerkesztve ]
Kíváncsi leszek a változásra. Én hétvégén néztem a 0.80-as verzióval (gtx 970), ott még lassabb volt a dx12.
Ati vs. nv vonalon szintén kíváncsi leszek, 290x és 970 közül döntöttem pár hónapja, eddig jó döntés volt, meglátjuk, hogy az új dx12-es játékokban (Forza, GoW) mit hoz.
Egyre csalódottabb vagyok a 970-ben, pedíg nagyon jó kis kártya. Lehet itt az ideje a váltásnak amd vonalra?
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
jó kártya de csalódott vagy?
nehogy már egy early access játék miatt váltsál, főleg polaris/pascal előtt...
Én már megvárom az új szériát. Elegem volt a 300 Watt-ot szürcsölő szörnyekből .
Ha az autópályán haladván, egyszer csak vészjósló mennydörgést hallasz magad mögött, és hátratekintvén egy nagy feketeség közelít feléd ezerrel, ne hidd azt hogy egy viharfelhő vett üldözőbe !
Sziasztok!
Én arra lennék már kiváncsi, hogy ezek az " agyon optimalizált" játékok milyen élményt biztosítanak. Mert elvárás az van csak az ugye mostanában egy kissebb vagyon a gépfejlesztés..
[ Szerkesztve ]
"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."
A microsoft gamek szinte biztos hogy rafekszenek a DX12-re, amilyen agresszivan nyomja most a W10-et a MS.
Hi
Nyomja is. Nem kell újjabb xp korszak. Amúgy a Google is agresszívan nyomja az új Androidokat.
[ Szerkesztve ]
"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."
Teljesen mindegy, az AMD saját tesztjeinek akkor sem hiszek
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Nem ismerem ezt a játékot, nincs meg, de képeken nem jön át a látvány(illetve videot is néztem, szintén nem érzem a bumm-ot, a sok egység sem nyűgöz le önmagában, persze ez eddig ritka volt az tény). A gépigény ezek láttán nekem magasnak tűnik, pedig ha jól értem a cikket ez a program világosan megmutatja mi várható.
Szerintem az hogy a régi játékokhoz viszonyított egységnyi látványbeli fejlődésért nagyságrendekkel erősebb hardware szükséges majd elkeserít. Tökmindegy hogy amd vagy nv, mindenki cseszheti, nekem ez jön át.
Ez megmagyarázná miért nincs oly sok d12 játék grafikai szintugrással, annyi csúcskártyát nem birtokol a piac.
[ Szerkesztve ]
Ha a motor érdekel, akkor ez az első olyan leképező, amely CGI animációkban használt módszereket ment át valós időbe. A futószalag tulajdonképpen egy módosított REYES, míg a rendszer object space rendering. Gyakorlatilag ezekért a lehetőségekért jöttek az új API-k.
(#38) gbors: Ez rendben is van. Ezért vannak a független tesztek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Engem nemigazán érdekel a technikai része, abban vannak sokkal jártasabb cikkírók és fórumtársak is ugye.
Legyen egy eddig megszokott fejlődés továbbra is, de a hardware igény ne drasztikusan ugorjon meg. Én úgy látom az eddig megszokott fejlődés ami megvolt az elavult api-k alatt is az szépen lassan meglesz, de a hardware igény tekintetében nem tetszik amit látok. És ha 285-ös lenne a gépemben akkor sem tetszene amit látok. Félre értés ne essék, ha nagyobb fejlődés köszönne vissza a képernyőn laikus szemszögből (értsd, azannya de szép, de jó, fizika stb) akkor nem zavarna a gyors elavulás.
Majd meglátjuk, mint mindig . Tavaly is a legtöbbet egy elavult grafikás játékkal játszottam (fallout4) végülis. De a játékosok nagy része is. (gta5)
[ Szerkesztve ]
Energiatakarékos, de egyre több turpisság derül ki róla. Meg úgy alapvetően a teljes maxwell archiról.
Ráadásul nekem a G1 gaming van, az elsők között vettem.
Elnéztem a Coil Whine-t, igaz lassan már megszűnni látszik, de akkor is néha még hallani.
Elnéztem a 3.5GB+0.5GB ram mizériát is, bár gondolkodtam hogy visszaviszem, végül ez nem történt meg, és lassan 2 éve "nincs hivatalos álláspont".
De nagyon kuss van az Async Compute miatt, hogy valójában ez nem hardveresen támogatott cucc.
Megvárom a következő generációt, ami remélhetőleg teljes értékű kártya lesz, várok egy kicsit, mérlegelek és meglátjuk mit választok.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
Akkor csapd fel az anadtech kezdőoldalát egy részletes tesztért és ugyanazt fogod kapni, sőt.
Elvileg kijött hozzá a driver, de a játék még nem frissült: [link]
"AMD has partnered with Stardock in association with Oxide to bring gamers Ashes of the Singularity – Benchmark 2.0 the first benchmark to release with DirectX® 12 benchmarking capabilities such as Asynchronous Compute, multi-GPU and multi-threaded command buffer Re-ordering. Radeon Software Crimson Edition 16.2 is optimized to support this exciting new release. "
Egy fenét Ryanék tesztje azt mutatja (amire egyébként számítottam is), hogy async compute nélkül a Fury X minimálisan gyorsabb, mint a 980Ti, és az async ezt dobja meg felbontástól és beállítástól függő mértékben, akár 20-25%-kal is. Nem rossz ez.
Mondjuk én egy olyan tesztet szeretnék látni, ahol minden presettel végig van mérve legalább 2 pár kártya (980Ti vs Fury X, 980 vs 390X, a többi csak bónusz), async on és off külön. Talán Damiennek (hardware.fr) lesz kedve ezzel tökölni egy fél napot
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
Utolsó oldalon azt írják az nVidia mondta nekik, hogy az Async compute még nincs engedélyezve, szóval változhat...
+20% "csak" 4K-n van Fury X-en is, FHD-ban veszít vele (remélem nem valami CPU limit ). 1440p-n is csak 10%-ot nyernek ami nem valami sok ahhoz képest, hogy mekkora hype volt körülötte.
[ Szerkesztve ]
Ez szép és jó, és már amikor olvastam a javításokról meg néztem milyen kicsi lett a "known issues" lista, kezdtem örülni hogy végre egy jó drivert kapunk, amiben nincsenek már egetrengetően idegesítő hibák, egészen addig míg meg nem láttam ezt :
◾Core clocks may not maintain sustained clock speeds resulting in choppy performance and or screen corruption
Hogy lehet így kiadni egy drivert? Oké oké béta, de semmi leírás, semmi részletezés. Ha legrosszabból indul ki az ember, akkor ez általánosságban az összes radeon kártyára értendő igy ebben a formában, ami enyhén szólva is necces, és az a kis "may" szócska sem nyugtat meg nagyon, hogy őszinte legyek..
No Comment
Hónapok óta létező probléma leginkább az új Fury, nano szériát érinti. De rá se ránts a legújabb dx12-es early access játék teljes pompájában működik a többi mellékes
[ Szerkesztve ]
NV ezt már vagy fél éve mondja...
Nem lesz ebből már semmi...
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m