Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#22) Szabi® válasza kwzatz (#19) üzenetére


Szabi®
addikt

A Doom 2016-al játszottam többet, de már nem húzott be, az Eternalba meg ez a kapaszkodókról-kapaszkodóra ugrálás abszolút elidegenítette a műfajt. A fűrészből állandó jelleggel kifogyó nafta is nagyon hatásvadász volt ... Szétlőtt zombikból kipottyanó neonikonok Ehhjjj...... Kár érte ...

A Prey esetében tudtommal pontosan az történt, hogy csak egy címében Prey-t kaptak az emberek, mert semmi köze az előd Prey-hez.Ráadásul az előtte beharangozott Prey kettőt meg törölték, aminek a koncepciója egy idegenek bolygóján/hajóján játszódó sc-fi lett volna, amiben egy rendőrt? ügynököt? alakítunk. Igencsak komoly koncepció képek is jelentek meg a játékból. Aztán lett belőle egy olyan Prey ami teljesen kihalt/monoton, és kevésbé izgalmas játékélményt kínál.
Nekem ez a Prey nem tetszett, nemrég olvastam olyat is, hogy marketing okokból lett "Prey", mert így mindenki próbálta azonosítani a régi igazi Prey-el, és így eladható volt.

Azért ez talán egy picit izgalmasabb lett volna, mint amit kaptunk.


Természetesen az újabbik Prey-t kétszer végigvittem, de közelében sincs annak a hangulatnak, ami a régi indián srác sztoriján alapul. Annak a Prey kettőnek meg nyilván jobban örültem volna, amit elkaszáltak.

#20 Daelion Persze, én is írtam, hogy nyilván van helye a piacon, sőt az egyik amcsi site-on kor besorolás alapján a fiatalok körében aratott nagyobb sikert, hisz nekik ez egy új ip.
A Quake esetében anno olyan atmoszférát teremtettek (idézek az egyik akkori tesztertől), hogy "szinte rohad"' a játék. Azt az atmoszférát egy mai színes, letisztult, lesimított grafikával vissza sem lehetne adni... Én nem bántanám ezeket a címeket.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.