Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Dr. Akula


Dr. Akula
nagyúr

Nemigazán tudnék felsorolni 1 indokot se arra hogy pont ezzel játszak a milliónyi hasonló klón helyett.

(#2) ollie válasza Dr. Akula (#1) üzenetére


ollie
MODERÁTOR

Ez D&D, max a DDO ami hasonló.

***

(#3) #57919488 válasza ollie (#2) üzenetére


#57919488
törölt tag

WoW-ból is csak egy van mégis sok MMO mondhatni hasonló a WoW-hoz.

(#4) Cathfaern


Cathfaern
nagyúr

Hmm nem nagyon figyeltem eddig erre a játékra, de egész jónak tűnik :) Főleg miután megnéztem a guardianos class trailert is. Figyelési listámra felkerült :K

(#5) Dr. Akula válasza ollie (#2) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Ez részletkérdés, már alig lehet megkülönböztetni egymástól a sok tucat fantasy-MMO-t. A DDO is 1 próbát ért meg nálam, pont ezen okból.

A dio2-nél meguntam ezeket a sokpléjeres dolgokat. Tudom, hivatalosan nem MMO, mert "csak" 8 embert kell összekoordinálni, nem 32543653465376546-at, de a valóságban még ez se megy. Mindenki csak arra vár hogy a másik termelje neki az XP-t, meg a lootot, aztán ha nem megy azonnal, akkor már lép is ki, és megy máshova. Ugyanakkor meg a LOD-os "fejlesztésekkel" annyira egyoldalúak lettek a karakterek (mindenkire immunis a fél játék), hogy muszáj lenne az összjáték, de az emberi gyarlóság miatt ez nem lesz meg soha. Ezért nem álltam már neki a WOW-nak se.

Meg aztán elég kevés mindent lehet csinálni egy ilyenben, gyakorlatilag mész és lősz, max többen vagytok mint a COD-ban. Csomó D&D opciót meg se valósítanak, mert nem "party-friendly" (pl: Time Stop, de ha a papíros szabálykönyvet nézzük, akkor kb a szabályrendszer felét sose láttuk még játékban), a maradék meg szinte csak a lövölde.

(#6) Healbacsi válasza Dr. Akula (#5) üzenetére


Healbacsi
őstag

Mivel nem jatszol MMO jatekokkal, igy van egy sztereotip nezopontod, aminek valljuk be nincs sok koze a valosaghoz, es nem is objektiv.

(#7) blackydan


blackydan
senior tag

Érdekesnek ígérkezik, persze a karakterek tulajdonságai és az élettörténetük dolgot mintha már láttam volna valahol... jah igen gw2 ;]
Nem is baj jó lesz ez

(#8) Dr. Akula válasza Healbacsi (#6) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Ha azt mondom hogy 100 éve csak azzal játszok (merthogy a te állításod is csak bemondás alapú), akkor mesternek szólítasz? :D

(#9) Healbacsi válasza Dr. Akula (#8) üzenetére


Healbacsi
őstag

"A dio2-nél meguntam ezeket a sokpléjeres dolgokat". Hat a D2 ota eltelt mar legalabb 10 ev, azota valtozott par dolog "mester".
Mar kb 8 eve jatszok mmo jatekokkal, elotte MUD jellegu jatekokkal is jatszottam. Az altalad leirt viselkedesi analogia a playerek igen kis hanyadara igaz, ezert az en "bemondasom" szerint hamis.

[ Szerkesztve ]

(#10) Wolverine válasza Dr. Akula (#5) üzenetére


Wolverine
félisten

A D2-nek annyi köze van az MMO-khoz, mint egy Battlefieldnek: semmi. Semmit nem tudsz az MMO-k működéséről, ezért tévképzeteid vannak arról, hogy működik a játék. Súgok: fejlődni a legtöbb esetben tudsz valamennyire egyedül, segítség nélkül is; ami meg csapatot igénylő rész, ott ha lógsz és nem végzed a dolgod a csapat érdekében, akkor kidobnak és nem kapsz semmit.
szerk: off.

[ Szerkesztve ]

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#11) Enxtheone


Enxtheone
tag

Személyre szabott karakter?

Először kell egy summoner, de persze nem béna ami csak 5-6 szolgát tud idézni, hanem legalább 40-et. :D És ne csak pár féle szörny közül lehessen választnai hogy mit idézzek.
Másodlagos karakternek egy íjász, harmadlagosnak meg egy sunyi hátba szúrós.

(#12) Dr. Akula válasza Healbacsi (#9) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

Ja, +1-es kard helyett +1000-est kell használni. Az emberek viszont nem változtak.

Wolverine:
Látom neked se sikerült levágni a lényeget. DDO-ban is ugyanez ment, ha ez mengyugtat, az meg szerinted is MMO.

[ Szerkesztve ]

(#13) Wolverine válasza Dr. Akula (#12) üzenetére


Wolverine
félisten

Én speciel egy általam játszott MMO-ban sem találkoztam ilyesmivel jelentős mértékben, mindenhol haladtunk normálisan (és bőven több MMO-val játszottam, mint egy tucat...).

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#14) Ilsyde válasza Dr. Akula (#5) üzenetére


Ilsyde
őstag

Az azert van mert a Diablo amolyan indirekt co-op, minden jatekos (karakter) onalloan is eletkepes. Csak azert van szukseg tarsakra hogy tobbet sebezzen a parti.

Egy normalis co-op jatekban az lenne a lenyeg hogy megpurcanj ha nem segititek aktivan egymast, ezert aztan mindenkinek specialis szerep jut. Ha meghal egy csapattars (mert valaki idiota volt) akkor tobb mint valoszinu hogy a tobbiek is kovetik a sirba mert nelkule kifogynak szuflabol, nem tudnak gyogyulni stb.
Na, az ilyen jatekok arra nevelnek hogy figyelj a masikra ugyhogy nem fog olyasmi elofordulni amiket leirtal mert vagy kilep az emberke ha tul primitiv hozza, vagy elkezd normalisan teljesiteni.

MMO endgame meg raid azert legtobbszor ilyen de mig eljutsz odaig addig szenvedni fogsz a sok kecseg miatt, mert addig senki sincs kulonosebben rakenyszeritve hogy segitse a tobbit csak esetleg durvabb bossoknal (hianyzik a "te is megdoglesz ha hagyod meghalni a csapattarsad" motivacio).
Sajnos rettentoen keves az ilyen co-op jatek - ami nem MMO - manapsag :(

(#15) Healbacsi válasza Dr. Akula (#12) üzenetére


Healbacsi
őstag

Ahogyan irtak mar masok is, a Diablo akarhanyadik reszeben nem vagy rautalva masokra. Ha masok csatlakoznak melled, akkor max tovabb kell csepelni az ellenfeleket, mas nem valtozik.
Egy mmo-nal ez total maskent van. A karaktert meg felszintezheted egyedul, 1-2 dolgot el is tudsz erni, de ha tenyleg kiszemelsz magadnak vmit, (legyen az egy bazi nagy kard, vagy mas megszerzese), akkor nem tehetsz mast, mint a tobbi jatekossal egyuttmukodve vagy kenytelen jatszani.
Ez kb azt jelenti, mintha D2-ben egyedul csak act2 vegeig tudnal eljutni.
Az mmo-k szandekosan ugy vannak tervezve, hogy ne tudsz komoly eredmenyeket elerni egyedul, (massive multiplayer), hanem a tobbiekkel dolgozz egyutt.

Elkepzelheto, hogy a DDO-ban voltak hasonlo jatekosok, eleg hamar el is verzett az egesz jatek, igy kar precedens peldanak felhozni csak azert, mert D&D.

Ha ennek a jateknak barmi koze lesz a mostani mmo-khoz, akkor garantaltan nem fognak megelni az altalad leirt emberek, es gyorsan kikopnak, vagy alkalmazkodnak.

(#16) Wolverine válasza Ilsyde (#14) üzenetére


Wolverine
félisten

Ha van lehetőség szintezés közben kisebb csapatos groupcontentre egy MMO-ban (hívják bárhogy), akkor ahhoz kell is a csapatmunka, mert nem fogod szólóban megcsinálni. Kivéve, ha létszámmal skálázódós contentet készítettek - ez a Crypticnek amúgy szokása, vagyis a Neverwinterben is lehetségesnek tartok ilyesmit.

"I'm the best there is at what I do, but what I do best isn't very nice." (Wolverine) / "Hello, I'm the Doctor. Basically... run." (a 11. Doktor)

(#17) Dr. Akula válasza Ilsyde (#14) üzenetére


Dr. Akula
nagyúr

A LOD-ig az is volt, ott vezették be hogy mindenki immunis valamire, 1-2 übertáp dizájnon (pl. hammerdin) kívül ne tudj szólóban végigirtani mindenkit. Ezzel állítólag növelni akarták a kooperációra való hajlamot, a gyakorlatban meg az lett az eredménye hogy az se szállt be a harcba aki addig igen, inkább mindenki csak húzatta magát meg várta a kipottyanó lootot. A DDO-ban is valami ilyesmi történt, igaz én csak lvl3-ig voltam hajlandó ezt elviselni, aztán próbaidőszak után inkább nem fizettem rá elő. Az emberi oldal az amivel (nálam legalábbis) megbuknak az ilyen játékok, ami elvben szépen mutat, az a gyakorlatban nem lesz meg. Mint az adófizetés, tök jó lenne ha mindenki fizetné a tarhát nem csak én, mégis inkább adót csal az ország 2/3-a.

(#18) Ilsyde válasza Dr. Akula (#17) üzenetére


Ilsyde
őstag

Az ilyen lusta casual co-op nekem sem jon be. Én nem az embereket hibáztatom, hanem a játékot amiért nem bunteti eléggé a rossz csapattársakat.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.