Mire is emlekeztet ez engem ... mire ... mire ... Pedig itt van a szamon
---
A leadben egy apro hiba:
"A PowerVR GR6500 sajnos felé alig mutatkozik érdeklődés, pedig nem rossz kis fejlesztés ez."
[ Szerkesztve ]
Mire is emlekeztet ez engem ... mire ... mire ... Pedig itt van a szamon
---
A leadben egy apro hiba:
"A PowerVR GR6500 sajnos felé alig mutatkozik érdeklődés, pedig nem rossz kis fejlesztés ez."
[ Szerkesztve ]
Ha a befektetők álla koppant volna a végeredmény láttán, akkor lenne rá kereslet.
Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
hude meglepodtem...
a usereket baromira nem erdekli, hogy milyen technologia rejlik mogotte, ha kozben kapnak egy reginek tuno es lassu grafikat. epp ott tartanak az egesz elterjedesevel, mint 20 eve.
az elso intro, amit elvezni is lehetett
[link]
[ Szerkesztve ]
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Lehet nem ezredfordulos grafikaval kene promozni
ez is remlassu rajta, ami megutne a szintet menne vagy 2 fpsel.
facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld
Gondolom valami olyasmire, hogy a nem letezo igenyt kielegito termekert nem kapkodnak? Annyi a kulonbseg, hogy mas esetben a vegfelhasznalok nem kapkodnak erte, itt meg a gyartok nem licenszelik.
Egy városi környezetben, ahol rengeteg az üveg felület érdekes lehetne. Jelenleg csak fake effektekkel próbálják megoldani az ablakok tükröződését. Szerintem egy gta5 szerű játékban ezt nagyon látványosan lehetne demózni.
For SALE: http://bit.ly/1aepGxI
Ezzel az erővel már ők is fejleszthetnének játékot vele. És akkor már ott tarthatnának, mint a Crytek.
[ Szerkesztve ]
Ha te tudnád mennyi pénz van eddig a CRYTEK motor fejelsztésébe nem ezt mondanád
Én még CES-ről emlékszem rájuk már ott is sajnáltam őket...
[ Szerkesztve ]
Abszolút laikusiént kérdezem.. Eddig a többiek hogy oldották meg? A PC-s GPU-ban sincs erre hardveres cucc, csak szoftver? Miért kellett erre valamit külön fejleszteni? (Azzal azért tisztában vagyok, hogy mi a sugárkövetés, és hogy alapvetően a fotonok "végtelensége" és a nézőpontból fakadnak a nehézségek)
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem.
Ha jól sejtem a választ akkor a mai játék kártyák kis háronszögekkel (triangle) dolgoznak és nem tudnak függvényesen görbületeket számolni, a lebegőpontosan is számító kártyák a profi render kártyák egy jóval magasabb ártartományban találhatóak..
[ Szerkesztve ]
Hír Nem viszik a partnerek az Imagination sugárkövetésre képes architektúráját