Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#39) Abu85 válasza Reggie0 (#37) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Plusz nem számít, ha kisebb a lapka, mert van bőven hely az autóban. És ezek miatt az autógyártók nem fognak FinFET-re menni, mert bőven jó nekik az olcsó, elég jó node.

Emiatt se nagyon érthetik a befektetők, hogy az Intel itt mit akar az Intel 16-tal, mert az egy jóval drágább node, mint amit az autógyártók jelenleg használnak.

#38 Sbig_x : Az Intelnek van jövője, csak a szerverpiacon, vagy a PC-ben, de nem fogják rábeszélni az autógyártókat, hogy drágábban gyártsák le náluk gyakorlatilag ugyanazt. Ez egy olyan jövőkép, ami volt a IOT mondjuk, aztán látjuk, hogy meddig vitték vele.

Sokkal többet nyerne az Intel, ha a klasszikus piacokba öntené a pénzt, mert szűkíteni kellene a teljesítményollót az AMD-hez viszonyítva.

Egyértelmű a gyártástechnológia. Megnézheted, hogy az AMD Milan platformja mit tud a TSMC második legjobb eljárásán, és mit tud az ellenében az Intel legjobb gyártástechnológiáján az Ice Lake-SP. Ez a fontos tényező az Intelnek.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.