Nincs olyan, hogy hardveres RT. Minden szoftveres. A DXR alatt is shadereket írsz, ahogy a Metal-féle megoldás, illetve a RadeonRays alatt is. Csak más nyelveken. De ettől az még szoftver, programkód, ami lefut a hardvereken bizonyos API-kon keresztül.
---
Szerkesztetted.
Milyen játék kiadása? Az Ogre3D egy motor. Alapvetően az RT megoldások előnye, hogy nagyon gyorsan implementálhatók. A sebesség a hátrányuk, így az optimalizálás, már nagyságrendekkel tovább tarthat, mint a régi technikáknál. Különösen akkor, ha nem tudható, hogy konkrétan mit csinál az gyorsítóstruktúra. Nem megoldhatatlan ez a probléma sem, de nem könnyű.
Most PR-ra csapatjuk, vagy valódi programozói véleményre? A PR nyilván benyal tövig. A te pénzedből élnek, azt akarják, hogy elhidd, hogy minden kíííbaszott fasza. Ha kételyed támad, akkor nem adod nekik a pénzed, és nem tudnak majd új kocsit venni naponta.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.