Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37) b. válasza sb (#36) üzenetére


b.
félisten

Szerintem te nem érted miről van szó és ezért pontosan az hülyeség az amit írtál mert ugyan azt írtad le mint Abu csak más köntösben.
Van egy szabvány Dx 12 eljárás( nem egy X86 utasításkészlet és nem egy API ról beszélünk, de keverhetjük a dolgokat még) amire mindenki úgy ír szoftvert és úgy tervez hardver ahogy akar.
Több mint másfél éve kiadta Microsoft a DXR szabvány követelményeit.Ha valaki meg akart felelni a DXR követelményeinek az alapján implantálja a saját grafikus motorjába és nem az érdekli hogy fut az Nvidia kártyán, hanem az hogy általánosan jól fusson mindhárom hardveren ha/ amint támogatják Intelnél és AMD nél is.
Ez alól kivétel a támogatott programok és játékok,de oda Nvidia kiadja a szükséges információkat, ezért tudott a Frostbite nem szabványos DXR Raytracingot használni a BF5 alatt Turingon, ugyan is az nem azt használ.
te azt várnád el, hoyg a szabvány Dx 12 eljárást kifejezetten Nvidiára formálják rá. És ha most mondjuk így 18 hónap késéssel Navi támogatná akkor mi lenne?

Szóval de, hülyeség azt elhinni és terjeszteni, hogy Nvidia nem adja ki a partnereinek a szükséges információt, és de, hülyeség azt elvárni hogy egy szabvány nyílt eljárásra a saját maga által kialakított szoftveres és hardveres specifikációt nyílttá tegye többek között a konkurencia felé már ha ez egyáltalán így van és nem egy Abu féle "szerintem" költemény.

[ Szerkesztve ]

"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.