Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#23) Abu85 válasza b. (#21) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A VXGI nem gyors, de csak akkor nem, ha valami megmozdul a jelenetben. Viszont nem a voxelizálás a probléma vele, hanem maga a VXGI implementáció van elbaszarintva. A Cryteknek láthatóan semmi gondja nincs a VXGI-hoz hasonló SVOTI-jal. Ha van egy ötlet, és azt két érintett eltérő módon ugyan, de megoldja, viszont az egyiknek nem működik, míg a másiknak igen, akkor nem az ötlet a gond, hanem a nem működő implementáció el lett cseszve. A Cryteknél ügyesebbek voltak.
De nem csak a Cryteknek sikerült. Ott a SEGI a Unity-hez például. Az is ugyanarra az ötletre épült, mint a VXGI, és működik. Itt nem az ötlet a rossz, hanem valami nagyon félrement a VXGI implementációjánál, és az NV nem nagyon foglakozott vele, hogy ezt kijavítsa. Egyszerűen úgy döntöttek, hogy nyomnak egy shift+del-t és kész.

Nem nagyon különbözik a Crytek-féle sugárkövetés a Frostbite-féle megoldástól, ha a tükröződés effektet nézzük. Az elv hasonló, csak az információ van máshogyan tárolva. Ezért érdekes ez a voxeles megoldás, ami PC-n eléggé kényes, mert a visszafelé kompatibilitás fontos, de konzolon ezzel nem kell foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.