Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#30) proci985


proci985
MODERÁTOR

leirva ez egy timewarp variansnak tunik. proof-of-concept szinten lattam mar egyszerubb jatekot gyonyoruen futni 60Hzn 150kmre levo szerverrel es kb 200mses roundtrippel, szoval meglepoen sok mindent el lehet fedni. a dontesi fabol parat elore szamolni pedig szinten nem pelda nelkuli, bar az tenyleg draga.

a jatek engine es a jatek design szinten olyan, ahol eleg sokat lehet nyerni. pl a WoWnal volt egy csomo olyan game design dontes amik egyertelmuen azert lettek olyanok, hogy elmaszkoljak a TCP miatti potencialis latency varianciat.

mindenesetre kivancsi leszek. par eve mar volt egy ilyen irany, akkor nagyon nem lett semmi belole, viszont most ugy nez ki vannak nagyobb jatekosok a technologia mogott. par tekintetben egyebkent a gyakorlatban megoldhatatlan feladat kozeliteses megoldasarol van szo, szoval erdekes lesz latni a whitepapereket a technologiarol.

(6) lenox: egyaltalan nem lett elfelejtve a technika, jellemzoen egy masodeves jatekprogramozo le fogja tudni implementalni kurzus kereteben. foiskolai tananyagrol beszelunk.

ilyen vagy olyan formaban gyakorlatilag az osszes nagyobb AAAs jatek hasznalja bizonyos helyzetekben, plusz a VR headseteknel az asynchron timewarp is hasonlo elven mukodik.

ami miatt nagyon senki nem hasznalta, mert celhardver kell hozza, a felhos GPUgyorsitas meg par eve meg irdatlanul draga volt hogy megerje vele jatekszolgaltataskent is foglalkozni.

[ Szerkesztve ]

Don't dream it, be it. // Lagom amount.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.