Male: De ebben hol van a fizikai törvények meghágása?
bunfi: Biztos lesz minőségromlás, de abban is biztos vagyok, hogy nem is árultak el minden részletet és majd felhasználás közben dől el, tud-e segíteni a késleltetésen a projekt vagy sem.
Valamint lehet hogy van valami jó tömörítési módszerük, hogy azt az x darab legvalószínűbb képet ne x szeres adatmennyiséggel kelljen átküldeni.
Ezen felül, ha sok az fps és bizonyos minőségbeli problémákat jobban meg tudnak oldani központilag, mint egy otthoni GPU-n, fotórealisztikusabb az élmény pl, az lehet ellensúlyozza a tömörítés minőségvesztését, valamint ha nincsenek a játékmenetet zavaró hibák, akkor egy játékos inkább fogja nézni, hogy ne lőjék agyon, minthogy a tömörítés minőségén filózzon.
[ Szerkesztve ]
Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!