Hirdetés

2024. március 28., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Kolondrum


Kolondrum
félisten

Sztem a napfény nem volt szempont a készülék installálása során. :DD

(#2) N€T0X|N


N€T0X|N
őstag

Biztos éjszaka állították be. :D

Sent from my keyBoard

(#3) lezso6


lezso6
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Egyszerű a képlet: jobban megéri nekik, ha nem veszel jegyet.

A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.

(#4) Ndruu


Ndruu
MODERÁTOR

Pedig tavaly nem tapasztaltam hasonlót. Azt tudom, hogy ennek a kettőnek azóta betörték a kijelzőjét. Lehetséges, hogy a pótalkatrésszel már nem úgy működik, ahogy eredetileg tervezték?

A második gép felhívta az ügyfélszolgálatot (lehet erősen nyomkodtam), de hirtelen csak annyit tudtam neki közölni, hogy nem én hívtam, hanem a gép magától. Most mondtam volna, hogy gyújtsák fel a szarjukat, mert már a második használhatatlan a környéken?

Kénytelen leszek előre tervezni legközelebb...

lezso: Valamiből fenn kell tartani a sok ellenőrt is.
A régi kapus rendszer biztos működött volna még pár évtizedig, aztán a sok megváltott jegy árából lehetett volna új rendszert venni. Egy ideálig világban...

Harrrr!!!!

(#5) zarayg


zarayg
aktív tag

Csepel, Szent Imre tér. Sarkon BKK automata. Reggel megyek, megveszem a bérletet. Kinyomkodom, fizetek, 10.000-res benyom, majd kiírja, hogy művelet megszakítva és ennyi, főoldal. Agyérgörcs elkapott, hívom BKK központot, hogy benyelte. Jegyzőkönyvezték, elkérték az adataimat, és mondták, hogy értesítenek... mondom wattafak? hó' vége volt, épp hogy annyi spórolt pénzem volt, hogy a bérletet megtudjam venni, és még azt is benyelte. Kérdeztem tök normális emberi módon a diszpécsertől, hogy most hogy menjek munkába (Csepel - Újpestet jártam azon időben), és mondta, hogy Ő nem tud tenni semmit. Kérdeztem, hogy akkor tud-e valami igazolást küldeni email-ben vagy valami, hogy a metrón tudjak közlekedni, villamoson, stb... Semmit nem tudtak csinálni.. 28. munkanapra hívtak, hogy átvizsgálták, és hogy rendszer hiba volt, és hogy sajnálják, menjek be, kifizetik. Bemegyek RBS utcai központba, aláírattak velem egy papírt, hogy mi történt (átolvastam, stimmelt), és ennyibe maradt a dolog. Kérdeztem az ott intézkedő hölgyet, hogy valami fajta kárpótlást intézzen már (legalább 1 havi bérletet vagy valamit hello...) és azt mondta, hogy nem élhetek ilyenekkel :DDD

tanulság: soha többet nem veszek automatából bérletet, inkább kivárom a fél órás sorban állást a pénztárnál.

Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.

(#6) marositech válasza zarayg (#5) üzenetére


marositech
senior tag

Ilyenkor irigyelem azokat az embereket, akik erre is készpénzzel fizetnek. ;]

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

(#7) zarayg válasza marositech (#6) üzenetére


zarayg
aktív tag

inkább, mint hogy a kártyámat benyelje :DDD

Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.

(#8) dugynok válasza Kolondrum (#1) üzenetére


dugynok
senior tag

Sem az oszlopok. Volt valami riport, hogy 50-60cm-re két oszlop közé raktak be automatát.
Magyarország....

[ Szerkesztve ]

(#9) Mr.Csizmás válasza zarayg (#7) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

hihetetlen, mi össze tudnak parázni a kártyájukkal az emberek :DDD

amikor a nyugatiban beállították az automatákat, mindenki számolta ki az aprót, nehogy benyelje az 500-ast, vagy a bankkártyát...pedig kártya esetén a bankodnál tudsz reklamálni, és nincs hiba, hogy rosszul ad vissza a gép, vagy nem tud... két kezemen megszámolhatom, hányszor fizettem kp-val az elmúlt évben közlekedésért :)) (beleértve a külföldet is)

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#10) N€T0X|N válasza Mr.Csizmás (#9) üzenetére


N€T0X|N
őstag

két kezemen megszámolhatom, hányszor fizettem kp-val az elmúlt évben közlekedésért

Én is mindig kártyával fizetek. 1x volt, hogy az érintős felület nem akarta elfogadni, de akkor becsúsztattam és úgy ment.

Sent from my keyBoard

(#11) Mr.Csizmás válasza N€T0X|N (#10) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nekem is az érintős megy, főleg hogy vonatnál 4-5 pöttyintés a képernyőn, aztán fizetés, annyiból jó, hogy a lejmolós norvég vendégmunkás(ok) nem látják, hogy kp is van nálam :K

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#12) marositech válasza Mr.Csizmás (#11) üzenetére


marositech
senior tag

BA-DUMM-TSS!
Pont erre akartam kilyukadni. Fizessetek kártyával. 21. században vagyunk.

Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.