Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sztem a napfény nem volt szempont a készülék installálása során.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Biztos éjszaka állították be.
Sent from my keyBoard
-
Egyszerű a képlet: jobban megéri nekik, ha nem veszel jegyet.
Thinkpad P16 eladó: 16(24) mag(szál), 96 GB RAM! | Make Asia Great Again!
-
MODERÁTOR
Pedig tavaly nem tapasztaltam hasonlót. Azt tudom, hogy ennek a kettőnek azóta betörték a kijelzőjét. Lehetséges, hogy a pótalkatrésszel már nem úgy működik, ahogy eredetileg tervezték?
A második gép felhívta az ügyfélszolgálatot (lehet erősen nyomkodtam), de hirtelen csak annyit tudtam neki közölni, hogy nem én hívtam, hanem a gép magától. Most mondtam volna, hogy gyújtsák fel a szarjukat, mert már a második használhatatlan a környéken?
Kénytelen leszek előre tervezni legközelebb...
lezso: Valamiből fenn kell tartani a sok ellenőrt is.
A régi kapus rendszer biztos működött volna még pár évtizedig, aztán a sok megváltott jegy árából lehetett volna új rendszert venni. Egy ideálig világban...Harrrr!!!!
-
zarayg
aktív tag
Csepel, Szent Imre tér. Sarkon BKK automata. Reggel megyek, megveszem a bérletet. Kinyomkodom, fizetek, 10.000-res benyom, majd kiírja, hogy művelet megszakítva és ennyi, főoldal. Agyérgörcs elkapott, hívom BKK központot, hogy benyelte. Jegyzőkönyvezték, elkérték az adataimat, és mondták, hogy értesítenek... mondom wattafak? hó' vége volt, épp hogy annyi spórolt pénzem volt, hogy a bérletet megtudjam venni, és még azt is benyelte. Kérdeztem tök normális emberi módon a diszpécsertől, hogy most hogy menjek munkába (Csepel - Újpestet jártam azon időben), és mondta, hogy Ő nem tud tenni semmit. Kérdeztem, hogy akkor tud-e valami igazolást küldeni email-ben vagy valami, hogy a metrón tudjak közlekedni, villamoson, stb... Semmit nem tudtak csinálni.. 28. munkanapra hívtak, hogy átvizsgálták, és hogy rendszer hiba volt, és hogy sajnálják, menjek be, kifizetik. Bemegyek RBS utcai központba, aláírattak velem egy papírt, hogy mi történt (átolvastam, stimmelt), és ennyibe maradt a dolog. Kérdeztem az ott intézkedő hölgyet, hogy valami fajta kárpótlást intézzen már (legalább 1 havi bérletet vagy valamit hello...) és azt mondta, hogy nem élhetek ilyenekkel
tanulság: soha többet nem veszek automatából bérletet, inkább kivárom a fél órás sorban állást a pénztárnál.
Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.
-
zarayg
aktív tag
válasz marositech #6 üzenetére
inkább, mint hogy a kártyámat benyelje
Telefonszámom: 36-30/935-51-87! || Szépen kérlek! Ha írok PM-et, akkor legyél hajlandó válaszolni rá! Köszönöm.
-
Mr.Csizmás
titán
hihetetlen, mi össze tudnak parázni a kártyájukkal az emberek
amikor a nyugatiban beállították az automatákat, mindenki számolta ki az aprót, nehogy benyelje az 500-ast, vagy a bankkártyát...pedig kártya esetén a bankodnál tudsz reklamálni, és nincs hiba, hogy rosszul ad vissza a gép, vagy nem tud... két kezemen megszámolhatom, hányszor fizettem kp-val az elmúlt évben közlekedésért (beleértve a külföldet is)
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
válasz Mr.Csizmás #9 üzenetére
két kezemen megszámolhatom, hányszor fizettem kp-val az elmúlt évben közlekedésért
Én is mindig kártyával fizetek. 1x volt, hogy az érintős felület nem akarta elfogadni, de akkor becsúsztattam és úgy ment.
Sent from my keyBoard
-
Mr.Csizmás
titán
-
marositech
senior tag
válasz Mr.Csizmás #11 üzenetére
BA-DUMM-TSS!
Pont erre akartam kilyukadni. Fizessetek kártyával. 21. században vagyunk.Olyat rádverek...hogy megkulázol! :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest