Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#26) Rick4 válasza tomcat78 (#17) üzenetére


Rick4
félisten

A pedál gyakorlatilag csak egy jeladó. Kétlem, hogy létezne olyan rendszer amely a fizikai gázpedál szögét, kitérését, stb logolná.

A log a fekete dobozba kerül, hogy van ilyen funkció, abban biztos vagyok, a fizikia gázpedál állapota pedig 30 éve létező, autókba beépített, mérhető adat, szóval az sem újdonság.
Egy TPS szenzor (throttle position sensor) azóta van beépítve a pillangószelep tengelye mellé, amióta a karbis autókról áttértek a befecskendezésesekre, semmi különös sincs benne.
Egy 5V referenciajellel megtámogatott potméter van benne, ami 0.45V-4.5V -ig terjedő jelet ad akármelyik 30 éves autó motorcomputerének, és elsősorban ez alaján tudsz gyorsítasni, ha rálépsz a pedálra. Mivel a pedál összeköttetésben van egy bowden segytségével a pillangószelep tengellyel, tulajdonképp a gázpedál állást méri, logolni meg akármit lehet. 5 ezer forintos alkatrész, nagyban gyártva talán 400Ft-ot érhet.

Tempomattal ha felmész a budai hegyek közé pl előre beállított 50-nel, és ugye a meredek meelkedő miatt terhelni kell a motort, hogy fel tudjon menni, olyan padlót nyom, mint a huzat, hozzá se kell érni a pedálhoz. A tempomat lényege, hogy az előre beállított sebességet tartsa. Más kérdés, de utolórve valakit én is sok esetben ronyomok a pause-ra, ha tudok előzni, megint rényomok a pause-ra, és visszagyorsul magártól oda ahol előtte volt. Ha ezt padlón kell megtenni, akkor padlón.

[ Szerkesztve ]

Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.