Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  BLOGOUT  »  [Re:] [myteve:] Metro

Hozzászólások

(#1) Thunderzolee

Te kis perverz.. ;]

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#2) Csepe


Csepe
aktív tag

Szekszuálisan vonzódsz a metrókhoz? :DDD

Nihil Novi Sub Sole /::\ https://bit.ly/2R7gwB2

(#3) ferensz válasza Csepe (#2) üzenetére


ferensz
senior tag

De ennek még kipufogója sincs, hogy legyen neki hova dugni ;]

"jah, mert a többi nyelvben a for nem for, hanem kapswagenschmetterling"

(#4) Mr.Csizmás


Mr.Csizmás
félisten

btw. ha érdekel, értekezhetünk róla, műszakilag eléggé otthonvagyok benne D:

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#5) lsebestyen


lsebestyen
addikt

Pont tegnap láttam, ahogy a Keletinél kihozzák az ürgét, egész feje vér meg minden...szegénynek nem jött össze, mert túlélte! De ha öngyilkos akar lenni, akkor ugorjon le a hídról vagy ilyesmi, mert a fél várost, megbénította, plusz a metró vezetőnek is milyen szar lehet már:/

(#6) Thunderzolee válasza Mr.Csizmás (#4) üzenetére

Akkor most mondd meg, miért nem jó az orosz metró? :F
Minek nekünk csilivili, drága nyugati csoda, ami csak leamortizálódik, ahelyett, h továbbra is szovjet barátainktól szereznénk be a szerelvényeket. :)

Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)

(#7) Mr.Csizmás válasza Thunderzolee (#6) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

ha az én véleményemre vagy kíváncsi, akkor jó lenne, de még mindig rekuperációs fékezésű, vagyis a visszáramot egy halom tekercsellenálláson égeti el, mint a régi villamosok (mielőtt Lenry beszól, tudom, indítóellenállások is vannak).

az alstomról érdemben nyilatkozni nem tudok, a fékes dolog nagyrészt a veke/bulvármédia hülyesége, mellesleg az egész teszt egy bohózat volt, mert a hatóságtól senki nem volt jelen, csak a bkv saját emberei....és az egész alstom tesztprojekt vezetője az a muksó, aki amúgy az orosz metrók alkatrészellátását menedzseli...szerinted? kis piszka, ezt nem fogadjuk el így, úgy, orosz metró továbbra is megy, sztálin apáék meg fizetnek zsebbe, mert vesszük az alkatrészekek még továbbra is :D

btw. csak nálunk vannak ilyen idióta előírások :U

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#8) myteve válasza Mr.Csizmás (#4) üzenetére


myteve
csendes tag

Öhh, érdekelne a dolog.. :D Le tudsz vinni? :)

(#9) Mr.Csizmás válasza myteve (#8) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

persze :D

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#10) myteve válasza Mr.Csizmás (#9) üzenetére


myteve
csendes tag

A humorodért szerettelek mindig... :D

(#11) Apollyon


Apollyon
Korrektor

Én 9-18 éves koromig metróval utaztam suliba anno, klassz volt. Amikor leérsz a peronra van egy jellegzetes metró szaga, azt bírom, meg valamelyest a legkényelmesebb BKV eszköz.
(A Combino azért sem jó, mert ott ilyen büdös elefántszag van, és nem az emberektől de annak alapból van egy ilyen bukéja, továbbá ott az ülések is szarok.)
Meg gyorsabb mint a többi cucc, és nincs rajta annyi retek ember mint egyéb járműveken.

[ Szerkesztve ]

#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.

(#12) Mr.Csizmás válasza Apollyon (#11) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nekem a kicsi sárga földalatti a favorit :D

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#13) lsebestyen válasza Mr.Csizmás (#12) üzenetére


lsebestyen
addikt

fú, én abba be se férek:D

(#14) moha21 válasza Mr.Csizmás (#7) üzenetére


moha21
addikt

És azzal a fékezéssel mi a baj? Modern vonatokban is van. A fékellenálláson hővé alakul az az energia.

Annyi baj van ezekkel is, mint a V43-akkal, hogy mindenütt rohadnak, mert javítani kellene, de szarik rá mindenki.

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#15) Mr.Csizmás válasza moha21 (#14) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

nem táplál vissza a hálózatban, ami már egyre inkább elvárás a korszerű üzemű elektromos járműveknél.

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#16) moha21 válasza Mr.Csizmás (#15) üzenetére


moha21
addikt

Hmm kicsit olvasgatva ez nem is hülyeség. ( Mármint elég sok energia, főleg metró ami percenként fékez ), bár "csak " a mechanikai energiát nem nyerjük így vissza.

Visszatápláló fékezésnek hátránya, hogy nem lehet megállni és fékezni is csak az üresjárási fordulatszámnál nagyobb fordulattal lehet. Bár gondolom ezt azért megoldják másképpen.)

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#17) Mr.Csizmás válasza moha21 (#16) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

persze, a teljes energiát nem lehet visszanyerni, de még 20-25%-a az összes energiának (vontatás->fékezés) is elég jó megtérülés. a metró kigyorsít 7-800V / 400-440 kW teljesítménnyel, számold ki, hogy ebből kb. mennyi juthatna vissza a hálózatba. (jelenleg ~0 %)

megállás: van levegős fék is (szovjet vasúti rendszerű) azzal van a megállás, rögzítés, és a finomabb, kis sebességű fékezés

[ Szerkesztve ]

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

(#18) moha21 válasza Mr.Csizmás (#17) üzenetére


moha21
addikt

[link] ez lesz? vagy melyik?

szerk: Megállni ellenállásossal sem lehet teljesen a belső ellenállása miatt.

[ Szerkesztve ]

Nem az az igazi férfi aki minden nőt meghódít, hanem aki ismeri a nagyfeszültségű földkábelek szigetelésének technikáját.

(#19) Mr.Csizmás válasza moha21 (#18) üzenetére


Mr.Csizmás
félisten

a mienk is metropolis csalad, de a kisebbik. amugy irtam a levegos feket a megallashoz :D

"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |

Útvonal

Fórumok  »  BLOGOUT  »  [Re:] [myteve:] Metro
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.