Sziasztok!
Ismét a kezemben tartom a készülékemet, pontosabban egy új készüléket: 1 hónapott töltött a telefonom a sufni szervizben, de végül a készülékcsere mellett döntöttek...
Szerencsére az új készülék esetében eddig nem jelentkeztek a korábbi problémák (hektikusan működő wifi, lokalizációs problémák, 2 SIM elszáll), minden esetre kínai származása miatt hard resettel nem próbálkozom a továbbiakban...
Noha a szervizt egyszer sem értem el telefonon, a MyAudio Arénában igen készségesek voltak, és ha kértem, 10 percen belül informáltak, hol tart a folyamat, ill. a szalonban, a csere átvételekor is meggyőző volt a stílusuk - legalább ez, ha már előzőleg rossz szájízzel távoztam.
Vettem hozzá egy fülest is, a fehér Snow nevűt, amely alig párezer forint, és iszonyatosan jól szól - persze csak annak ajánlott, akit nem zavar a klasszikus kialakítás.
Btw javallom mindenkinek, aki zseléscukorkás androiddal kapja telefonját, a Nova Launchert, mert sokkal gördülékenyebb működést produkál, mint a gyári, amelynek az 512 RAM valszeg kevés...
Meglátjuk, mi sül ki a telefonból, de minden esetre nem jó érzés, ha a frissen vásárolt termék azonnal a szervizben köt ki, de ez más gyártónál is biztosan előfordul - nálam az első alkalom volt.
Üdv,
LA