Arra rá tudtok kérdezni, hogy miért kezelik olyan mostohán a terméktámogatást, és szándékoznak-e ebben fejlődni? Konkrétan az Idol 2S-nél tragédia, ami megy...a cég egyik zászlóshajója (most már az Idol 3 az), de nyár óta egy darab frissítés nem jött hozzá. Nem csak verzión belül nem, de kisebb hibajavítások sem verzión belül, pedig a cég számára is ismertek a problémák
Amikor teszteltétek tavaly nyáron a telefont, akkor ígéret volt a közeljövőben érkező Kitkat, de arra is csak vár mindenki, és a kisebb telefonok is megkapták, de pont az elvileg csúcsmodellt tojják le extra látványosan.
"Amúgy a lekvár leszedésre jobb módszer is van: le kell nyalni... elképzelem, ahogy egy nagy PH!-s procitesztben fLeSsék nyalogatják a procikat" by Male (Hűtőpaszta vs. lekvár 2. rész)