A supportnál is betanított munkaerő dolgozik Amúgy távolról hw problémát megoldani, sokszor elég nehéz.
Amúgy a supporthoz nem forduló emberek általában, ahogy tapasztaltam, nem azért nem kérdezik meg a supportot, mert nem bíznak benne, hanem mert nem tudják mi az, vagy nem "merik", vagy egyszerűbb rátolni valakire a problémát, mint írni egy levelet...
Másik, persze hogy nem akar a cég belefutni abba, hogy a hardver nem is hibás.
"A FF felülete egyébként pont rossz példa. Annak az átalakítását csak egy dolog indokolta: így hasonlít a Chrome felületéhez."
Teljesen mindegy, mi indokolta, mert a userek függetlenül az októl nyígtak miatta. (Amúgy szerintem is borzalmas a mostani, pedig én FF-t használok.) Illetve a userek egy jó része nem tudja, hogy van Chrome, vagy ő egy böngészőt használ. "Az az Internet"
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty