Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16) hcl válasza #65675776 (#15) üzenetére


hcl
félisten
LOGOUT blog

A supportnál is betanított munkaerő dolgozik :) Amúgy távolról hw problémát megoldani, sokszor elég nehéz.
Amúgy a supporthoz nem forduló emberek általában, ahogy tapasztaltam, nem azért nem kérdezik meg a supportot, mert nem bíznak benne, hanem mert nem tudják mi az, vagy nem "merik", vagy egyszerűbb rátolni valakire a problémát, mint írni egy levelet...

Másik, persze hogy nem akar a cég belefutni abba, hogy a hardver nem is hibás.

"A FF felülete egyébként pont rossz példa. Annak az átalakítását csak egy dolog indokolta: így hasonlít a Chrome felületéhez."
Teljesen mindegy, mi indokolta, mert a userek függetlenül az októl nyígtak miatta. (Amúgy szerintem is borzalmas a mostani, pedig én FF-t használok.) Illetve a userek egy jó része nem tudja, hogy van Chrome, vagy ő egy böngészőt használ. "Az az Internet" :)

[ Szerkesztve ]

Mutogatni való hater díszpinty

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.