Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#34) tupuk válasza llax (#32) üzenetére


tupuk
aktív tag

Zavarban vagyok, mert noha az alap állításoddal ("Szerintem a 2020 eleji dátumokat jobb elfelejteni.") természetesen egyetértek, amiket mellé felsoroltál azzokkal nem annyira.

A Falcon Heavy híres-hírhedt csúszását mindig mindenki emlegeti amikor ez a téma jön elő, és nyilván jogos is, de azért én ezt nem szívesen használom mint példa. Részint mert az a maximum, más projektek nem csúsztak ennyit. Részint szerintem nem is akarták azt annyira megcsinálni, idővel okafogyottá vált, egy sehová sem vezető technológiai leágazás volt, nem csodálom hogy mostohagyerekként kezelték. Ráadásnak nehezebb is volt az sokkal mint hiszik sokan, nem "csak" megerősíteni kellett a középső fokozatot, hanem szinte teljesen újraépíteni, ugyanis teljesen más erők hatottak rá mint egy sima F9-esre. És a két szélsőt is át kellett alakítani szintén ilyen okból.
A D2 kész van, csak a papírmeló csúszik.
Az engedélyeket, bürokráciát meg végképp nem tudom hova tenni, akármilyen macerás is, biztos nem az a szűk keresztmetszet.

De mindettől függetlenül abban teljesen egyetértünk hogy a BFR csúszni fog :)
Nem is nagyon mond senki mást, még maga Shootwell is teljesen nyíltan nagy közönség és kamerák előtt közölte idén tavasszal hogy az ő menetrendje nem esik egybe Muskéval, és szerinte csak 10 éven belül jutnak el a Marsra.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.