Paypal-tól visszakérni a pénzt. Ha nem Paypal-lal fizettél, akkor ez a tanulópénz.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Paypal-tól visszakérni a pénzt. Ha nem Paypal-lal fizettél, akkor ez a tanulópénz.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Ez ma még sajnos úgy működik, ahogy az első írta. Talán változni fog mindez, van már EU-s tervezet.
2024: nem lesz kegyelem a HMD-féle hulladékgyáraknak.
PayPal +1
Jópár éve én is a dealextreme-en kezdtem a kínai rendelős mókát
[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
Pont az ilyen esetekre van a dispute, azt kellene nyitni és akkor ott elrendeződnek a dolgok.
DRM is theft
Mi volt az a kütyü? Lecserélném a Talkband B2 -met, de a hazai "kiemelt" Huawei bótban a B3 a legújabb. A B5 -ről tőlem hallottak először.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Paypal +1
Ott nincs cicó ,ha bejelented nekik akkor sokkal többet bukhat az eladó...
E-bay on is csípik... rákattintok a vételre és már ott is a della... nincs banki átutalási idö miegyébb....
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
Alternatív megoldás: nem kell kínai vackokat vásárolni...
Igazad van... a hazai support elsőrendű!
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
Lehet, hogy népszerűtlen vélemény az enyém, de számomra elég WTF, hogy hűséges vásárlói mivoltodra tekintettel vannak elvárásaid egy kínai székhelyű online piactérrel szemben.
Van egy online piactér, amin évente durván 1 millió és 1 milliárd dollár bevétel keletkezik, napi milliós nagyságrendű oldalletöltések mellett. Ők minden vásárlásból lecsípik azt a 0,1-1%-ot, és köszönik szépen, alá' szolgája. Te nem vagy a hűséges vásárlójuk, hiszen ahogy te is leírtad, ez csak egy piactér, egy olyan eladótól vásárolsz, akitől még soha nem vásároltál, és soha többet nem is fogsz. Emellett még ha hűséges vásárló is lennél, csodálkoznék, ha tíz év alatt mondjuk 10 000 dollárnál többet folyattál volna át rajtuk (de lehet, hogy az 1000 dollárral közelebb lennék a valósághoz), szerinted nekik ennek a pénznek a 0,1-1%-a, vagy annak az elvesztése ténylegesen számít? Főleg azért vicces ez az egész, mert egy kínai webshopról beszélünk, holott ha ugyanez itthon történne, akkor is a törvényi szabályozások miatt intézkednének hamarabb/hatékonyabban, nem pedig mert hú de megbecsült hűséges vásárlója vagy a Media Marktnak vagy nem tudom én minek. A kínaiak esetében meg hatványozottan igaz ez. Te csak egy azonosító, meg egy PayPal fiók vagy, tranzakciók összessége, nem pedig ember. Nem köszönnek oda, hogy csá Pali, mikor bemész a boltba, nem fogják előkészíteni a szokásosat, mert úgyis tudják hogy jössz.
Ez a hűséges vásárló vagyok mentalitás szerintem rendkívül atavisztikus. Ez nem a sarki kisbolt/kocsma/kávézó vagy a helyi piacon egy konkrét árus, hogy név szerint ismerjenek egy idő után, és az se legyen baj, ha egyszer nincs nálad elég apró, mert majd legközelebb megadod. De szerintem egy szupermarketben sem várja ezt el senki ma már, hogy az eladók ismerjék, csak ha tényleg minden egyes nap vásárol.
tl;dr erre vannak beépítve az olyan védelmi mechanizmusok, mint a PayPal dispute.
Ja igen, szerintem egyébként még az is lehet, hogy nem direkt akartak átverni, hanem tényleg hiba történt, de egyszerűen sokkal jobban megéri nekik nem tenni semmit a te ügyedben, mert azon pénzt már nem nyernek, max. veszíthetnek, így inkább dolgozzák fel a többi bejövő rendelést, a te pénzedet meg majd ha dispute-olsz, visszautalják, és lenyelik azt a veszteséget.
"hűséges vásárló"
Ez ott kezdődik ,ahol kapsz hűségpontokat vagy részletfizetést.
Addig felejtős bármi..... és utánna is az első gixernél.
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
pp és dispute, ahogy a többiek is mondták, ritka türelmes lehetsz, max 1 hétig vártam volna és dispute
én anno ebayen kezdtem, nem bántam meg, volt h webshopban valami olcsóbb volt, de azoknál önmagában csak pp van, az ebay support úgy láttam elég hatékony, elég volt csak megemlíteni legtöbbször, máris megugrott a probléma rendezési gyorsaság, ha másképp nem is
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Köszönöm mindenkinek a válaszát.
Mint ahogy minden online vásárlásomat, természetesen ezt is PayPal-al végeztem, viszont eddig nem tudtam erről a lehetőségről, ezzel nagyon sokat segítettetek. Utána is nézek a dolgoknak.
Az való igaz, hogy a "hűséges vásárló" itt nem jelent semmit, de ezért fáj, amikor ilyet játszanak az emberrel.
Még egyszer köszönöm szépen mindenkinek!
But who is watching the guardians?
Semmire nem fog menni a PayPal-lal.
kb. 30 nap alatt érkezett meg a csomag, és 37 napja tart az időhúzás.
50 nap után a PayPal átutalta a pénzt, és ezzel nincs kényszerítő eszköz a kezében.
Elvileg tilthatja az eladót, de miért tenne ilyet, amikor a 51$-ből a PayPal levette a maga hasznát.
Sokkal kellemesebb úgy hibát keresni, ha tudod, hogy másban kell!
Hogyne menne. 180 napig bármikor.
Max annyit kérnek tőle, hogy küldje vissza.
Legfrissebb Banggood, Geekb, Ali kuponok: https://t.me/kinabolrendelek
Milyen 50 napról beszélsz? Ha én veszek valamit a visszajelzések szerint azonnal megkapja a pénzt....
Sőt volt olyan hogy 11 fele rácsaptam valamire... 20 perc mulva hivott az eladó ,hogy sorry de gebasz van ,nem pont az a termék kérem e... irtam hogy nem... másnap már vissza is jött a pénz a paypal egyenlegemre....
Ez most hol van pontosan leirva amirül te beszélsz?
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
Sehol nincs leírva, hasra ütésre beírt pár számot...
Valószínűsítem, hogy gőze nincs a nincs a Paypal felhasználói feltételeiről, mert ha lenne, nem irkálna hülyeséget.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Nemrég kaptam egy hibás akkutöltőt ebayről. Az eladó nem kártérített. Indítottam paypal dispute-t. A teljes összeget átutalták. Ennyit a paypalról.
[ Szerkesztve ]
Utána néztem a dolgoknak, és habár rengeteg információt találni a témával kapcsolatban, személy szerint nekem egy kicsit zagyva az egész. Pontosan hogyan működik ez a dolog?
But who is watching the guardians?
Melyik?
A PayPal dispute
But who is watching the guardians?
leírod nekik a sztorit, ők megcirógatják az eladót, akinek x ideje van válaszolni, és ideális esetben pár üzenet váltás után visszakapod a pénzed
_tejesen'® joálapotpan'™_-_Hamarosan a hiányból is hiány lesz...by Samus
Ahogy a kolléga írta. Én konkrétan semmit nem csináltam, csak elindítottam a disputet, a paypal folyamatosan értesített mi zajlik, majd hogy visszakapom a lovettát, 3 nap múlva a számlámon volt a pénz.
Ráadásul évente 12 alkalommal van lehetőség még postaköltséget is téríttetni velük x összeghatárig. Itt faszán le van írva minden az összefoglalóban és nagyon segítőkész a topikgazda: https://prohardver.hu/tema/paypal/friss.html
Köszönöm szépen.
Holnap ezzel kezdek
But who is watching the guardians?
Azért én szeretné megemlíteni itt a bankok ún chargeback szolgáltatását, ami pont az ilyen online vásárlásokra vonatkozik.
Ha nem jött meg, vagy nem az jött meg, besétálsz egy bankfiókba és ők visszautaltatják neked a pénzt, majd leboxolják az eladó bankjával.
Nekünk szó nélkül intéztek egyszer az OTP-nél egy 40k Ft-os ügyletet.
Szóval nem csak a paypallal lehet ezt megoladni feltétlenül.
Ez lehet bankja váltogatja.
Enyém ebböl a szempontból ipari hulladék...
Paypal meg erre lett kitalálva. Garanciós szempontok miatt sokkal elönyösebb is.
Azt megnézem ,ha te rendlesz valamit és kapsz egy téglát helyette ,hogy mit tudsz intézni bármi banknál valamit.....
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
leírom az én sztorimat, ahol vállaltan farok voltam, de igazából nem is ez a lényeg:
ebay-en egyszer véletlenül összelinkeltem a fiókot paypal-al és ment az azonnali fizetés... nem is volt ez gond addig, míg egyszer nem látom telefonon, hogy sorban jött 3 visszaigazolás emailben (20ezres telefonról meg hozzá való vackokról: szállítási cím "nabereznie chelni") ...azonnal nézem az order history-t: üres... hm, "hidden items": ott van a 3 termék... azonnal nyomtam cancel-t mindre, kértem az eladóktól refundot (amit 1-2 órán belül megkaptam) és röviden leírtam a sztorit, hogy oroszországból feltörték a fiókom (egyik tag viccesen azt írta, hogy "every week the same shit from russia" ) ...azonnal leválasztottam a paypal-t, beállítottam 2lépcsős azonosítást az aktuális telefonszámommal és minden oké volt (fel sem tűnt, hogy egy régi számom is benne van még a rendszerben)
eltelt pár nap, újra próbálkozott a hülyegyerek az accommal, de nem tudott belépni, az ebay viszont azzal díjazta, hogy kényszerített jelszóváltoztatásra... változtatok a jelszón, lépnék be, erre elkezdte a régi telefonszámomra küldözgetni a belépéshez szükséges jelszót a rendszer elkezdtem levelezni a supporttal, hogy mi a problémám: volt már kb 100 vásárlásom, nem akkor kezdtem... leírtam, hogy beállítottam a 2lépcsős azonosítást, magyar telefonszámról, végig magyar címre rendelgettem, iktassák már ki a régi számom a rendszerből, hogy tudjam használni a fiókom: az volt a válasz, hogy beszéljem meg az adott telefonszámon a problémám az amerikai supporttal... erősködtem, hogy szóban rossz az angolom, ez így nem jó nekem, de nem lehetett őket meggyőzni... inkább regisztráltam egy szűz fiókot és azóta azt használom azért ez is nevetséges: elég lett volna visszanézni, milyen telefonszámokat használtam és azt beállítani alapértelmezettnek, amit én állítottam be 1-2 nappal korábban és azon keresztül tudtam is használni az oldalukat...
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Semmilyen szolgáltató nem fogja megváltoztatni az adataid ha nem kéred.
Hiába telefonálsz bármi..van egy több lépcsös felhasználoi azonosítás.... ha azon nem mész át akkor úgy ahogy van felejsd el ... mivel nagyon csúnya anális sex-ben részesitik azokat a szolgáltatókat amik bármi változtatást végeznének az adataidban ,ha nem tudja triplán is bizonyitani ,hogy tényleg te kérted...
Szóval e legjobb szándék ellenére is bármyely ügyintézőnél ez van... Ha azonositod magad akkor tündibündi...bármit megtesz... ha nem akkor sorry
A jelszóemlékeztető meg keméyn szop@cs... máshol már megszivtam hasonlóképp ,azóta kinosan ügyelek arra ,hogy ott korrekt adatok legyenek
UI:lehet a e-bay jelszót is meg kellett volna változtatni... nem csak a fizetési normál biztonsági lépéseket betartani... de mind1 utólag könnyű okosnak lenni :
[ Szerkesztve ]
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
Ez a hűséges vásárló egy online piactéren nekem úgy hangzik, mintha a vevő hűséges vásárló lenne a józsefvárosi piacon és most sír, hogy 10 év után a 8. sorban a 17 asztalon a kicsi ázsiai származású eladó átverte és azóta nem igazán szeretné kicserélni a kicsiolcsó terméket (amit hibásan adott oda egy másik helyett) és a józsefvárosi piac semmit nem tesz.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
Ennyire titkos, hogy mi volt az a kütyü?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
"Történt ugyanis, hogy megtetszett egy okosóra az oldalon, melyet meg is rendeltem. Az óra 2 in 1 eszköz lett volna, mivel kivehető headset maga a fej része, mint a Huawei TalkBand 3 esetében, csak a kiszemeltem többet tudott, ráadásul olcsóbban, hiszen itt csak 51 Amerikai Dollárt fizettem.
Első nap
Nagyságrendileg egy hónap múlva jött a postás, de a csomagbontás elszomorított. Nem az a készülék volt benne, amit én rendeltem. Rákerestem az oldalon, és valóban árulják az érkezett típust is, annyi különbséggel, hogy az egy 15 Amerikai Dollárba kerülő gyerekjáték."
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
Ezt én is olvastam. Ebből számodra kiderül, hogy konkrétan mi volt az eredeti, megrendelt cucc? Mondjuk, egy linket szeretnék, mert arra lennék kíváncsi, hogy miben tud többet, mint a Talkband B2 -m.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Passz ..öszinte leszek átsiklottam felette.. arra koncentráltam ,hogy milyen ügyintézést kapott... ha visszatér az úriember a topicba talán ő tud erröl pontos felvilágosítást adni....
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
nem volt sms-es azonosítás és direktbe rá volt kötve a paypal: ezeken változtattam azonnal
paypalt lekapartam, beállítottam az aktuális telefonszámomra sms-es azonosítást, jelszót változtattam... napokig használtam az ebay-t gond nélkül, küldözgette szépen az új számomra az sms-eket és be tudtam lépni... majd itt jött, hogy a csóri elkezdett megint próbálkozni és lockolták a fiókom, indítványozták azonnal a password resetet... eddig oké, csak az nem volt oké, hogy a rendszerük elkezdte a régi telefonszámomra küldözgetni a jelszót az új helyett erre vettem fel a kapcsolatot a supporttal, leírtam a sztorit és könyörögtem nekik pár soron, hogy nézzék már meg milyen telefonszámot állítottam be 2 lépcsős azonosításra ebben meg abban az időpontban és azt kérem, hogy a régit takarítsák ki a rendszerből, mert nem él... (leírtam az esetet: melyik országból vagyok, minden rendelésem ide történt, nézzék meg a telefonszámomat: előző számom is magyar, ez is magyar... a fiók feltörése oroszországból történt, orosz címre rendelt a gyerek cuccot magának, majd ezután megtettem a megfelelő lépéseket a fiók biztonsága érdekében és magyar telefonszámot kötöttem hozzá...)
de érted a logikámat? volt adott helyről 1000 sikeres bejelentkezés, történt egy malőr, másik helyről jött illetéktelen bejelentkezés... ezek után a megfelelő helyről módosítva lettek a biztonsági beállítások (csak véletlenül 2 telefonszám került a rendszerbe), pár napra rá jött a másik helyről x bejelentkezési kísérlet, amit észleltek és inkább lockolták a fiókot... ezzel kizárták a fiók tulajdonosát is, mivel a rendszerük rosszul kezeli a számokat és nem a megfelelőre küldözgeti a jelszót... (módosítani nem lehet, melyikre menjen) erre jön feléjük egy kérés, hogy a rendszerben szereplő 2 telefonszámból az egyiket gyalulják ki, mert arra küldenék automatikusan a jelszót, holott pár napja be lett állítva a megfelelő szám és napokig arra ment rendesen a kód
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Egy szóval sem irtam ,hogy logikus a rendszer
Szerintem is droidok találták ki ezt a szabályokat... viszont kőbe van vésve... igy megmásithatatlan
Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen...
bejegyzés Manapság ez jár, ha hűséges vásárló vagy