Hirdetés

2022. december 6., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) janeszgol


janeszgol
nagyúr

Nem gondoltam volna, hogy ők ennyire balfékek.

(#2) razorka777


razorka777
addikt

Én már csak olyan helyről rendelek, ahol van Foxpost automatás átvét.
Nagyon szeretem, mert gyors és kényelmes. :)
A futárokat meg kerülöm, mint macska a forró kását.

Xiaomi MI6 & Galaxy A70

(#3) Mr. Y válasza razorka777 (#2) üzenetére


Mr. Y
senior tag

Kezdek én is erősen átállni

But who is watching the guardians?

(#4) UnA válasza janeszgol (#1) üzenetére


UnA
Korrektor

Nálunk sohasem volt probléma futárral, mindig szoktak hívni is, stb.

(#5) D1Rect


D1Rect
félisten

Kérd postán maradó/ csomagpont/ etc.

De a legjobb, ha megkapod reggel a GLS emailt, akkor felhívod a futárt és odamész ahol ő van, neki -1 cím, neked meg kézben van a lomod.

01110011 01101000 01101111 01110010 01110100 01110101 01110010 01101100 00101110 01100001 01110100 00101111 01100010 01101110 01110100 01001111 01010101

(#6) Mr. Y válasza D1Rect (#5) üzenetére


Mr. Y
senior tag

Ez jó is volna, ha kapnék értesítőt

But who is watching the guardians?

(#7) D1Rect válasza Mr. Y (#6) üzenetére


D1Rect
félisten

Emailt szerintem mindig küldenek, az sms a fizetős a gls-nél.

01110011 01101000 01101111 01110010 01110100 01110101 01110010 01101100 00101110 01100001 01110100 00101111 01100010 01101110 01110100 01001111 01010101

(#8) Mr. Y válasza D1Rect (#7) üzenetére


Mr. Y
senior tag

Nem küldtek. Eddig majdnem soha

But who is watching the guardians?

(#9) UnA válasza Mr. Y (#8) üzenetére


UnA
Korrektor

Nem lehet, hogy nálatok valami helyi GLS van? :)

(#10) Mr. Y válasza UnA (#9) üzenetére


Mr. Y
senior tag

Az sem kizárt :))

But who is watching the guardians?

(#11) D1Rect válasza Mr. Y (#8) üzenetére


D1Rect
félisten

Jól adtad meg az email címet és nincsen spam mappában?

01110011 01101000 01101111 01110010 01110100 01110101 01110010 01101100 00101110 01100001 01110100 00101111 01100010 01101110 01110100 01001111 01010101

(#12) Mr. Y válasza D1Rect (#11) üzenetére


Mr. Y
senior tag

Mint mindig, igen

But who is watching the guardians?

(#13) mumtaz


mumtaz
senior tag

Nekem is valahogy mindig meggyűlt a bajom a futárszolgálatokkal.
Volt, amelyik rendelésemnél az eladónak mondtam, ha még azon a héten megjön a cucc, akkor a munkahelyemre küldje, de ha csak a következő héten, akkor az otthoni címemre, mert szabadságon leszek.
Nem jött a cucc. Mikor már szabin voltam, akkor jött egy SMS egyik nap 10:58-kor, hogy aznap 12 és 14 óra között jön a futár. Épp ezt az SMS-t olvastam és csörgött a telefon. A futár volt: "Itt állok a ház előtt". Kérdeztem, hogy hol. Mondta is, hogy a munkahelyemen. Hát köszi szépen. Mondtam, hogy direkt kértem a feladót, hogy azon a héten az otthoni címemre küldje.
A futár normális volt ettől függetlenül. Mondta, ha nekem közelebb van, akkor a logisztikai központjukban is átvehetem másnap. Be is mentem. 2 órába tellett, mire sikerült kikönyörögnöm, hogy kiadják a csomagot.

Ez a DPD volt

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3000MHz - Sapphire RX 580 Nitro+ SE 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#14) Oldman2


Oldman2
veterán

Most futó "kalandom"...

Egy mobil meghirdetve a Jó Fogáson. Második nap jön egy üzenet, hogy egy érdeklődő Háztól Házig szolgáltatással megvenné. Gőzöm se volt mi ez, soha nem használtam.

No lássuk. Pár adat megadása, csomagméret, súly (még be sem volt csomagolva), majd másnap jön a GLS és elviszi a csomagot a vevőnek aki utánvéttel fizet. Ez volt 1. hét csütörtökön.

Kaptam egy csomagkövetés linket is, ami 2 nap után el kezdett működni.

A 2. hét csütörtökén előbányásztam a Jó Fogás üzenetét, amiben a "vevő" adatai voltak és felhívtam őt, mi van már, mert azt látom hogy semmi nem történik.

Ő nem kapott semmiféle üzenetet eddig. Hát akkor iziben hívd a GLS-t! :C

Ahogy most is látom nem hívta, szerintem a 3. héten visszakapom a csomagot.
De ki fogja fizetni a GLS-t? Mer én biztosan nem...

Részemről viszont soha többet Háztól Házig! A poen az, hogy azóta volt több érdeklődő, akiket a történtek miatt szerintem elvesztettem.
:W

(#15) mumtaz


mumtaz
senior tag

Mondjuk nem csak a futárszolgálatok a rosszak.
Más téma, de a Konzolvilághoz kapcsolódik, hogy most két terméket is "vettem" tőlük. Az egyik egy tápegység, a másik egy PC-s játék kódja. Egyik sem ment simán.
A tápot tegnapelőtt akartam megrendelni online az oldalukon online bankkártyás fizetéssel. A SimplePay oldala nem jött be, mikor rányomtam a fizetésre, de a konzolvilág oldala minden próbálkozásomat regisztrálta a nap folyamán és összesen 6 élő megrendelésem lett, ami ugyebár nem lett kifizetve. A hetedik és egyben sikeres rendelés végül mobilapp segítségével megtörtént, de a visszaigazoló oldal a fizetés után ott is hibásan jelent meg, de legalább érvényes a rendelés.

A másik móka tegnap volt egy játék kódjával. Elfelejtve a SimplePay problémát megint böngészőben próbáltam rendelést leadni, ami ugyanúgy nem sikerült, mint a tápegységnél. Aztán megint a mobilos alkalmazásukban adtam le a rendelést, ami sikerült is. Fizettem és vártam a kódot. Kiírta, hogy mivel először rendeltem tőlük aktiváló kódot, ezért beletelhet némi időbe (max 12 óra), mire megkapom a kódot e-mailben. Na azt azóta is várom. Tegnap délelőtt 10 óta.

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3000MHz - Sapphire RX 580 Nitro+ SE 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

(#16) mumtaz válasza mumtaz (#15) üzenetére


mumtaz
senior tag

Egyébként még mindig nem kaptam meg az aktiváló kódot. A rendeléseimnél ott van, hogy "Kód újraküldése e-mailben", de hát semmi.
Ugyanakkor azt sem értem, hogy a rendeléseket miért nem lehet törölni náluk. Miért nincs erre lehetőség. Tiszta gáz, hogy külön e-mailt kell küldeni nekik, hogy töröljék. Mármint itt most arról a rendelésről beszélek, ami egyébként még nem is lett kifizetve. Nyilván a kifizetett megrendeléseket törölni kicsit kacifántosabb lenne törölni (visszautalás/jóváírás, stb...).

[ Szerkesztve ]

-=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3000MHz - Sapphire RX 580 Nitro+ SE 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Copyright © 2000-2022 PROHARDVER Informatikai Kft.