Az Amazonnál másképpen működik a gariztatás. Személyes tapasztalat alapján mondom ezt.
-Jelzed nekik a problémád ( én kihagynám,hogy leesett .... )
-Ők illedelmesen sajnálkoznak rajta
-Megkérdezik,hogy cserét szeretnél vagy a pénzed visszakapni
A cserénél nem tudom,hogy működik. De valahol mintha olvastam volna,hogy először elküldik az új készüléket és amikor már "belaktad",visszaküldöd nekik a rosszat. De ebben nem vagyok biztos.
Azonban amikor én visszakértem a pénzt,akkor is készségesek voltak.
Küldtek egy doksit,azt kinyomtattam,ráraktam a becsomagolt telóra. Címzett,minden rajta volt. Feladtam kilencezer párszázért. A nyugtát beszkenneltem nekik és másnap visszautalták a csomagküldés árát. Amikor visszaért a teló hozzájuk,akkor meg a készülék teljes árát utalták vissza.
Javítani nem szoktak készüléket.
Chat-en kérdezz rá,az a tuti!
Nem fogok szellemi harcot vívni azzal, akinek nincs meg a megfelelő fegyverzete!