Hirdetés

2024. április 18., csütörtök

Gyorskeresés

(#1) alcsa

alcsa
senior tag

A linken megtalalhato a magyarazat is:

I was very fortunate to find an external battery pack header on the Pine PT429 motherboard. A simple jumper (JP1) is used to disconnect the positive terminal of the battery so that an external battery can be used. This makes the replacement that much easier. I can simply remove the battery from the board, and rig up a 4-pin battery lead instead. Because the external header will not have voltage applied when the system is on – unlike the terminals for the barrel battery – I can use a cheaper, non-rechargable battery here.

Vagyis egy jumperrel levalaszthato a belso akku, hogy kulso, nem toltheto elemmel is menjen.

(#2) Hieronymus

Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Ez egy jobb link.
http://minuszerodegrees.net/battery/cmos/vintage_motherboard_batteries.htm

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#3) Hieronymus válasza Hieronymus (#2) üzenetére

Hieronymus
addikt
LOGOUT blog

Kimaradt. Annak idején egy 4 férőhelyes AA méretű elemtartóval oldották meg a problémát. Az előző linken látható csatlakozóval kötötték be az alaplapra.

Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!

(#4) ivana

ivana
Ármester

Én biztos nem gányolnék, lehet kapni ilyen 3,6V-os akksit például...

(#5) Armagedown

Armagedown
őstag

Nézd meg a Necroware csatorna videóit, retró cuccokkal foglalkozik.
Készített a Dallas RTC modulhoz helyettesítő árakört, de ha nem ilyen van a lapon, hanem nicd akku, arról is van videója., egy másik videójában is bemutatja.
Szerintem érdemes kipróbálni, ha tudsz forrasztani, egyszerű a dolog.

[ Szerkesztve ]

“If you don't read the newspaper, you're uninformed. If you read the newspaper, you're mis-informed.”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.