okés nekem se sürgős bár 100% hogy véletlenül se lesz egyszerű
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
okés nekem se sürgős bár 100% hogy véletlenül se lesz egyszerű
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
nyugi ha nagyon akarod kis gányolás és kész
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
2 -2 lyuk, kis megerősítés, gyorskötöző és fent is van
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Annyi!
egyébként mennyiért adnád a lökhárító kilaját'?
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Ment priv.
Nekem nyomatékom az nincs. Viszont sokat forog. Tolhatnál egy képet ide a vasadról (de lehet tettél már csak figyelmetlen voltam ).
Més que un club!
(#158) gamek!ller válasza Napfénysüti (#157) üzenetére
Ne ronditsuk el a topikot.. Csak vicc volt
Egyik barátomnak azt hiszem ugyanilyen Sierrája volt (2L 130 ló körül). Párszor vitt vele, meglepően kellemes autónak találtam.
Més que un club!
az utolsó képen csak nem egy driftelést láttunk?
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
igen, akkor ilyenje lehetett neki is.
(#161) aram01: felfoghatjuk valami kezdetlges driftelésnek is ez az este jó volt sokszor találtam magam ajárda közepén, hála a 0,01 miliméteres gumi felületeknek
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
régen én a dewoo lanosommal nagyon komoly drifteket csináltam.Nem is gondolná az ember
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
azzal nem tudsz driftelni mert elsőkerekes, tehát már fizikailag kivan zárva ez a dolog de értem mire gondolsz
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
igazad van,inkább úgy mondom:hogy jól dobta a seggét a kislány
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
száraz úton nekem is a kézifékhez kell nyúlnom, mint za elsőkerekes autóknál de azt legalább 60-80 nál is nyugodtan belehet rántani de ilyne sebességnél alárúgni és lendületből driftelni már nem mernék vele
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
oda már bukócső is kéne
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
az csak plusz súly, felesleges
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Jó kis autó. Nekem is ilyen volt régen.
Látom ez még nem lett kicserélve, pedig már volt aki írta:
Bal és Jobb belső fényszóró prizma.
Nem sárgul és állat lesz tőle a világítás.
A légszűrő mellett az olajra is vigyázz. Arra is érzékeny. Csak gyárit.
Sok sikert.
A donorban szinte újszerű, átrakom azt is.
Lehet, hogy újszerű, de nem üveg. Totál máshogy világít. De nem erőszakoskodom
Ja, értem
azért néha jól jön
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Isten hozott a használt autók világában!!!!
Megy, közvetlen, olyan mint egy gokárt azért kissé túlzás, de nem rossz grand turismo ezzel a 2000-es motorral.
Ja tényleg.
Levegő és benzin szűrőt nem láttam a listában, amúgy korrekt.
Bezzeg a Manta. De az nagyon fasza kis gép.
Més que un club!
Én is szar motorral vettem meg, csak tudtam róla, mert megmértem a kompressziót mielőtt megvettem.
Motor felújít, majd cirka 3000km után kirak és egy 2,4-es ugrott be, persze azt is generálozni kellett.
Most meg 15k km után erősen izgat egy 3.0 sor 6 24V 250hp Omega motor, persze azt is generálozni fog kelleni, de ezeket megoldom itthon.
Ilyen a használt autó piac.
[ Szerkesztve ]
Ha belekerül az Omega motor feltétlenül vinned kell egy kört.
Més que un club!
látom te is keresed a "bajt"
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
250hp 1000kg.
Az már baráti érték hátul kaparóssal sperr-rel szerelve.
ez a motorcsere hivatalosan volt vagy csak "okosban"?
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Okosban.
Műszakin nem nézik, csak eladásnál eredet vizsgán lehet gond.
Éppen ezért, a gyári 2.0 motor szépen el van téve, rajta a szám.
Ha bármi van vissza teszem és kész.
erre voltam kíváncsi pont, én is úgytudtam hogy csak eredetvizsgán nézik.
jövő évvége felé énis berakok szerintem egy 2.9 V6-ot
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Igen.
Nem mintha a 160lovas sajátom (igaz elöl kapar) rossz lenne.
Főleg hogy első saját autóm.
Més que un club!
nekem a két autóm 160 lovas összesen
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Hőj de szeret rohadni ez a mondeo.
Küszöbök, hátsó ívek...
az a baj hogy szeret rohadni mind,kicsit nem figyelsz és már sunyiskodnak is
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
Hát jobb ha rákészülsz, az utolsó vizsgámon az alvázszámot és a motorszámot is egyeztették... Ezen kívül ugye ellenőrzik a zöldkártya értékeket is és azok sem fognak stimmelni egy nagyobb motorral. Úgyhogy simán nem megy át csak okosban.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
Hát jó helyre kell vinni.
Legálisan persze hogy ellenőrzik, de itt van egy vizsgabázis, hol nem számít sem a motorszám, sem a kipufogó gáz.
Ez az egész műszaki egy vicc.
Bevittem, mondom mi van, mondják nem gond.
Motorszámot bemásolják, kipufogó gáz beállít potival.
Ha mindenki mindent rendesen mérne, az 5-6 éves autók már bajban lennének. Egy vicc ez a vizsga rendszer.
Pontosan! Egy idősebb autónak esélye nem lenne átmenni a fullos szigorúságú vizsgán, zöldkártyán. Ez elméletben szép és jó lenne, csak a gyakorlat az, hogy a mezei magyarnak nincs annyi pénze, hogy ilyen állapotban és max 6-8 évesen tartsa a kocsiját. Bár lenne... Ezért kell aztán okosban vizsgáztatni...
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Apukám 8 éves Astrája a mozaik utcában elsőre átment minden dolog nélkül. a 9 éves polonk is.
Szóval, persze, valakinek nincs rá pénze, de azért ne alapozzunk mindent erre. Szimplán olyan a magyar, hogy nem akar fizetni semmiért, igénytelen, azért néz ki jópár autó 5-6 évesen mint egy trágyadomb, és azért visít a fék fékezéskor, mert szarik rá. Biztos valakinél számit a pénz-az már elnézést, de bele se üljön 5-6 éves kocsiba, az amúgy is drága akkormár- de nagyrészt igénytelenek, és inkább másra költik a pénzt.
Igen, ez is benne van a pakliban. Nem szeretünk pénzt költeni, és nem szeretnénk elfogadni, hogy egy autóra X összeget mondhatni kötelező költeni ahhoz, hogy autó is maradjon.
Resistance Is Futile. You will be assimilated!
Nem hinném, a 14 éves autóm gond nélkül átment az nkh-nál. Egy gömbfej cserét javasoltak a közeljövőben. Azok a zk értékek olyanok, hogy ha nem teljesíti az autó, akkor ott tényleg gond van. Nem kell szakadt kipufogóval és széthajtott motorral járni Tudomásul kell venni, hogy egy idősebb autóra időnként kicsit többet kell költeni, törlesztőrészlet cserébe nincsen Egy tizenéves autóba komplett motort lehet tizezrekért kapni, csak a rozsdára kell idősebb korban ügyelni.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu
hát nem tudom ha én így elvinném a caddy-t "rendes műszakira " lehet fel is kötnének ott helyben
Isten jól sikerült alkotása vagyok, elvégre rögtön bőrkötésben adott ki...
És mégis megy biztonságosan.
Amig valaki hátában ki nem köt a szuperbiztonságos, félkarbantartott autójával..
pl én is azér tnem vihetem rendes műszakira, mert minden jóval komolyabb mint a gyári cucc... szóval ez a mondatod nem teljesen állja meg a helyét...
Nokia 500 | Ford Sierra 2.0i | Dell N5010
Erősíted azt a bizonyos 1%ot, akinek normális kocsija van, de nem vizsgaképes.
A többi nagyrészt fos. És sajnos ez tény. Ha nekem bármilyen autóm lesz, a mozaik szintig meg sem állok vele Az más kérdés, hogy nem viszem, van ismerős más helyen, de a 100% patent állapot az nem álom, hanem elvárás nálam bármilyen cucc is legyen.
Ha erősebb a féked, nem fognak elkaszálni. Nekem is tárcsa van hátul dob helyett.
Ha nem válaszolok 1-2 napon belül, akkor írj még egy privit, lehet hogy átfutottam véletlenül az előzőn! - www.mazdaklub.hu