Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#12) beno52


beno52
tag

Kicsit ijesztő ez az AI integráció...
Nyilván minden gyártó rá fog ugrani, ha végül gyártói szemmel beválik.
Persze, tudom, most is minden személyes adat egyenes úton repül a cégekhez, de hogyan fog ez működni a későbbiekben?
Biztosan lesz a képfeldolgozó, rendszerbeállítás/ütemezés és egyéb GUI jellegű előnye, de úgy gondolom, hogy ez elenyésző lesz, hiszen a fő cél a profitszerzés=reklám és fizetős szolgáltatások.
Tegyük fel:
Jelenleg, ha megnézek egy torta receptet, majd egy új talicskát. A kereséseim adottak, így célzott reklám fog érkezni a csokitortáról és az obis talicskáról.

A jövőben az AI kitalálja, hogy milyen gyakran és földrajzilag hol keresek ilyesmit (esetleg nem is keresek, csak beszélek róla telefon mellett... mikrofonpróba, ugyebár:U) és felveszi a névjegyzékbe a legközelebbi, legjobb értékelésű cukrászdát, esetleg felugróban érkezik a telefonszám, vagy ne adj' Isten meg is rendel nekem egyet és csak egy értesítést küld, hogy mikor mehetek érte? Talicskáról meg a múlt heti otthoni beszélgetésből kitalálja, hogy építkezésbe kezdenénk és időpontot egyeztet nekem az egyik vállalkozóval? (Holott mondjuk palántáznék.)
Nameg persze, milyen szinten lehet majd kikapcsolni az AI "segítséget"?

Mit gondoltok erről?

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.