Hirdetés

2017. május 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#29) Aggregátor válasza 426os (#26) üzenetére


Aggregátor
(PH! nagyúr)

Valóban, egyénfüggő is lehet a dolog.
Vidéken lehet kevésbé izgalmas egy óra, mint Pesten :) Volt 1-2 alkalom, mikor a második óra vége felé (tehát 2 x 45 perc) már agyam is alig volt... A legdurvább az volt, mikor a délutáni csúcsban bementünk a Móricz környékére... na ott lefáradtam.

Nekem is úgy volt az első óra, hogy kicsit köröztünk a parkolóban, elindulás, megállás.
Aztán irány Budaörs meg Budapest úgy, hogy az oktató kezeli a pedálokat, én meg kormányzok. Nekem ez inkább izgalmas volt, mint félelmetes.

(#27) yerico: most a bukási arányoktól függetlenül, azért meg kell jegyeznem, hogy ez a 30 óra + 580 km inkább egy minimumot jelent, mintsem azt, hogy te ennyi idő és km után tudsz vezetni - illetve hogy teljesíteni tudod a vizsgát. A másik még az, hogy ahol többen tanulnak, ott többen is buknak.

Ha a 30-ik óra után vizsgázni akarsz, akkor már kb. a 20-25-ik óránál jelentkezned kell, mert kb. 1 hónap mire időpontot kapsz. Az meg ugye egyén és oktató függő is, ki hogy halad a tanulással. Én a 30-ik óra után mertem azt mondani, hogy "akkor kb. mire a vizsga lesz, már leszek olyan szinten, hogy átmenjek a vizsgán". Így összesen kb. 37 órát és 820km-t vezettem.

Amúgy nem védeni akarom a csigát - ha nem annál az oktatónál tanultam volna, akinél, akkor szar lenne valószínűleg, csak ezek a tapasztalataim.

Copyright © 2000-2017 PROHARDVER Informatikai Kft.