Hirdetés

2020. július 8., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) GeryFlash


GeryFlash
(addikt)

Jó teszt!

Várható esetleg később nagyobb akksival szerelt modell vagy teljesen esélytelen?

Több mindent, kevesebb semmit!

(#2) ETMike


ETMike
(újonc)

Na és milyen fényképeket készít a kamerája!? :))

(#3) Juhaszatti


Juhaszatti
(őstag)

Imádom a Minik formáját, szívesen hajtanék egy elektromosat is. De ez az orr, meg a dísztárcsák.. :(

(#4) body007


body007
(addikt)

Érdekes felnik. Tetszenek :B

Mindenkit egyforma külső inger ér, de egyén függő, h éljük meg :P

(#5) Zsolt73


Zsolt73
(csendes újonc)

Megyek totalcarra, háha vannak telefonokról tesztek.

(#6) ETMike válasza Zsolt73 (#5) üzenetére


ETMike
(újonc)

Az oldal neve Mobilaréna. Végül is egy autoMOBIL-t teszteltek! :U

(#7) Juhaszatti válasza Zsolt73 (#5) üzenetére


Juhaszatti
(őstag)

Itt az infotainment rendszer a lényeg, az a lapcsalád profiljába vág, a Totalcar tesztekben pedig el van hanyagolva.

(#8) INGJOKE


INGJOKE
(addikt)

Imádom az elektromos autókat és a tesztjeiket is. Ezt is elolvastam bár sosem tetszettek minik sosem. Viszont az Hyundai ionik nah az odab*sz. Még a támogatott fapad is(ha lesz megint ilyen) simán vállalható és most az az első a "fogyasztás" teszten is. Nyilván a második a Tesla a model3-al. De az nem 8,5 m, mint az ionik támogatással. :)
Mennyi is volt ez a mini? :)

Troll! Feed them!!! Mi mix 2s 6/128(EU dev)+Amazfit Pace +Mi Notebook pro I7 16 gb 256 gb(+512) ssd+Logitech g903+Jabra Elite Active T65

(#9) Duck663


Duck663
(senior tag)

Nekem ez a járgány nagyon bejön, de van egy pár apró hibája.

Először is a madár kakesz sárga részek. Hogy a ....-ba kapcsolódik ez a zöld közlekedéshez? De most őszintén? Ez sznob sárga, és rém undorító. A hűtőmaszk, szerintem brutálisan ronda lett, ahogy egyébként ez a szürke is, szerencsére lehet más színt választani. Felnik. Pfff rusnyák, jó, hogy abból is van lehetőség más választani. Akku, egyszerűen kevés, értem én, hogy a nagyobb súly a vezetési élmény rovására megy, de legalább lenne választható. Hogyha valakinek nagyobb csomag kell akkor legalább választhassa. Visszatöltés hatékonysága, a visszatöltés erősségének állíthatósága (kellene 7-8 lehetőség és azt a kormányra tenni, hogy menet közben gyorsan a forgalomnak és a domborzatnak megfelelően lehessen állítgatni, a max hatékonyság érdekében). Nekem az Angol zászlót mintázó hátsó lámpák sem jönnek be, ez is lehetne opció, rendes lámpa vagy efféle dizájn. Középső kijelző, ha már egy kör alakú valamibe tették, miért nem lehetett négyzet alakúra formázni azt a kijelzőt? Sokkal több információt meg lehetne jeleníteni rajta. No és a legfontosabb. Ennek az autónak már vagy 5 éve piacon kellene lennie.

NAVIgre, ez már valami! :) Igen, Win7-et használok, hogy ez büntetés lenne? Nem nagyobb, mint a Win10 önmagában.

(#10) Vtwo


Vtwo
(senior tag)

Ha van autó amit érdemes volt "villanyosítani" az ez,azt a betegágy prince motort senki nem fogja hiányolni belőle.

(#11) brumi1024 válasza Vtwo (#10) üzenetére


brumi1024
(veterán)

Ebben a kasztniban (F széria) sosem volt Prince motor.

(#12) Miki-B válasza body007 (#4) üzenetére


Miki-B
(senior tag)

Ezek a mostani felnik olyanok, mintha dísztárcsák lennének.
Nem mintha bajom lenne egyikkel is.

(#13) Essentials


Essentials
(tag)

Imádom az új Mini Coopert. 194cm vagyok, de ennek ellénre elől kényelmesen elférek minden tekintetben, széltében is kellően terebélyes. Az 1,6-os benzinest is élmény vezetni, autópályán is simán megállja a helyét, szépen húzza a kasztnit a motor. Olyannyira h nagy sebességnél is be lehet vele vállalni bármilyen előzést, dombnak felfele is. Szerintem nem csak városi autó már, de nyilván felnőtt méretű személyeknek hátul kényelmetlen hosszabb útra. Én nem vagyok nagy villanyautó fan, de ezt az elektromosat szívesen kipróbálnám. Viszont CSAK KIPRÓBÁLNÁM. :R

(#14) lolal


lolal
(senior tag)

Maga a teszt szuper és érdekes lett. Köszönjük Bog! :K

OFF: Látom már megérkeztek az egybites troll kommentelők, de várjuk a további erősítést... Csökkent értelmű gyöngyszemek közül pár: "mEeK a toTákárra teefonos tesztTeT óVaSni, bIZstoss oT is vaan huávely teZstt..." " eZs mobíaléna óDaL, mié va AuTóss tEzSt? "

Gyerekek komolyan... Bog, vagy bárki annyiszor elmondta már nektek... ha nem tetszik görgess tovább és ne böffents ide ekkora hülyeséget... senkit nem érdekelsz, azon felül még magadat teszed szánalmassá. Ha meg ennyire irritál egy technikai oldal apparátus sokszínűsége akkor hunyd be a szemedet. Lehet van olyan "átlag Józsi user" aki éppen az Oppo-t vagy a Realme-t sz*rja le magasról. Még sem megy oda hányni, hogy "eZS mineek, háá iTThoN uGyse veSsik.." Gondoljátok át...

ON: Remélem folytatjátok tovább, én speciel szeretek ilyeneket olvasni. Legalább több portál és több szakmai szem foglalkozik ezen érdekes autókkal és átfogó képet lehet kapni.

MacBook Air 2017 128Gb ,Console: Xbox One S . Smartphones: iPhone 8 Plus White 64GB, iPad Pro 10.5" 64GB

(#15) Uzi74


Uzi74
(senior tag)

A teszt rendben volt, köszönjük.
Egy elírás van itt szerintem "bár megfelelő oszlopnál 50 kW sebességgel tölt (Type-2, olyan 40 perc alatt megy tele)", nem CSS akart az lenni?

(#16) collecting válasza Essentials (#13) üzenetére


collecting
(tag)

Belül tetszik az autó, meg oldalról is, de az eleje... mintha egy szerencsétlen békát megijesztettek volna, és nagyon csodálkozva nézne :(

 iPhone 11 Pro / iPad Pro 2020 / iPad 2018 / MBP 2016 / Mac Mini 2018 / Watch S4 / AirPods Pro / HomePod 

(#17) janos1988


janos1988
(addikt)

Feltétlenül kellenek az idióta giccsek és színek?

https://www.youtube.com/watch?v=mkDSGbRyjz8&list=PLVJH24yGtE_w5Ke4aWmRV8erFQmqRD1dK Minden egyes új rész rátesz még egy lapáttal :-D

(#18) Pioneer válasza Zsolt73 (#5) üzenetére


Pioneer
(aktív tag)

+1 :C

PROFESSZIONÁLIS Delid / Re-lid LGA 1155, 1150, 1151 / v.2, 2066 Procikhoz. Link: https://hardverapro.hu/apro/professzionalis_delid__re-lid_lga_1155_1150_1151_garantalt/friss.html

(#19) Bog válasza Pioneer (#18) üzenetére


Bog
(HÁZIGAZDA)

Tessék, csak a tapsikolós érvrendszerű jóskáknak, szeretettel.

Bog utazik a YouTube-on: https://goo.gl/J9p96u

(#20) Prowler


Prowler
(aktív tag)

Jó kis cikk! Én abban a gyárban dolgozom ahol az üléseket gyártjuk és küldjük le Oxfordba a BMW-hez, szóval kellemes meglepetés volt ezt olvasni :B

Sworn to avenge, condemned to hell, tempt not the blade, all fear the Sentinel!

(#21) Tetsuo


Tetsuo
(aktív tag)

Ambivalens érzéseim vannak ezzel az autóval kapcsolatban. Egyrészt általában undorodtam a Minitől, vagy Coopertől, Austintól vagy Morristól (össze-vissza vannak az elnevezések), de mindig vannak olyan részletei, amik ötletesek, tetszetősek, most is így van.
Az asszimetrikus felnik pedig tetszenek annak ellenére, hogy tudom, nem praktikusak. :Y

[ Szerkesztve ]

(#22) DjFlanker


DjFlanker
(tag)

A cikk teljesen rendben van. Az autó, teljesen vállalható formájú a mai napig. Akinek a külső színek nem jönnek be, egy rakat kombinációban létezik. A belsejébe négyzet műszert várók meg simán nem értik hogy ez egy retró autó, ez ilyen.
Disclaimer: ez a felni szerintem is bűn ronda, de, meglepetés, erre is van egy rakat opció :)

Jó pilóta alagútban nem katapultál

(#23) Essentials válasza collecting (#16) üzenetére


Essentials
(tag)

Nekem bejön. Egyedi, és szerintem szép! Nagyon tetszenek a fényszórók is, a plusz funkciókkal.

(#24) pdave


pdave
(aktív tag)

"Nem is kell meghágni a szabályokat ahhoz"

Az nem áthágni akart lenni? :)

instagram.com/just_anotherphotographer/

(#25) BatchMan


BatchMan
(senior tag)

A cikk eleje tényleg TC-re való: [Ufók márpedig léteznek!] címmel ott elolvasható ugyanerről.
Az infotainment meg lehetne bővebb: pl. a MINI Connected tényleg használhatatlan Magyarországon, mint a Play-en olvasható?

(#26) UnA válasza pdave (#24) üzenetére


UnA
(Korrektor)

Ez egy játékos ferditésnek tűnik, remélem nem probléma ;)

(#27) pdave válasza UnA (#26) üzenetére


pdave
(aktív tag)

Dehogy, csak azt hittem elírás :R

instagram.com/just_anotherphotographer/

(#28) Tetsuo válasza UnA (#26) üzenetére


Tetsuo
(aktív tag)

Szerintem undorító, de ízlések és pofonok...

Copyright © 2000-2020 PROHARDVER Informatikai Kft.