Én kíváncsian várom. Eddig nem nagyon voltam tomb raider kedvelő. De a új éra meghozta a kedvemet hozzá.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Én kíváncsian várom. Eddig nem nagyon voltam tomb raider kedvelő. De a új éra meghozta a kedvemet hozzá.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
(#2) Sirandrish
Tehát most majd láthatjuk az utolsó mellbimbó rezdülést is? Juppih
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
"[...] látványos, akció dús, kicsit talán keveset gondolkozós játék lesz [...]"
Jó ég!
Már az előző is olyan egyszerű volt mint a vajas kenyér (még akciójátékként is), akkor ettől vajon mit lehet majd várni? Sok jót biztos nem.
Az akciódús egybeírandó.
[ Szerkesztve ]
És mégis sokaknak problémát okozott 3 QTE ikonhoz tartozó billentyűzet megjegyzése.
Számomra az előző rész az év játéka volt PC-n, szóval ezt is rendkívül várom, láthatóan a technikai oldalra is gyúrnak, pedig az előző rész sem volt semmi.
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
A QTE egy alig álcázott merénylet a játékosok ellen. Inkább fejtörők lettek volna benne. Bár, visszagondolva megvoltak maga pillanatai... a vajas kenyér talán túlzás volt, legyen paprikás krumpli.
Egyszer azért érdemes volt végigjátszani, nem bántam meg, hogy akciósan megvettem Steamen.
(#7) Televan: Én már lassan tényleg nem várok semmit, de azért sajnálom, hogy a régi nagy címeket így "megszentésgtelenítik". (Erősen hangzik, de hirtelen nem találtam erre jobb szót.)
[ Szerkesztve ]
Addig még a konzolokon 4-5x több játék megy el csak azért mert látványos és akciódúsabb. Addig nem szabad a kiadóktól azt várni, hogy egy értelmileg magasabb szintet megütő gondolkodásra késztető kalandot kapjunk.
És elnézést a hazai konzolosoktól, nem elsősorban rájuk gondoltam.De akinek nem inge,nem fogja magára venni.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Egy TR ne attol legyen nehez, hogy tul gyorsan kell felvillano gombokat nyomogatni (bar hozzateszem nem voltak itt szvsz tul ordongos QTE-k)
A hirhez annyit, hogy mar az elozo reszben is volt egy rakas fajta animacio, a gondom inkabb az volt, hogy pl Unchartedhez hasonlitva, teljesen hiteltelennek, munek tuntek - inkabb ezen (is) javitsanak.
Nem mondom, hogy jó dolog a QTE. Azonban amíg egy ilyen apró dolog óriási problémákat okoz a játékosok többségének, addig semmi értelme fejtörőket beletenni.
(#8) Prézli21: Ahogy mondod, nem voltak nehezek a QTE-k és mégis ment a panaszkodás, hogy nem tudják melyik gombot kell megnyomni, mert csak ikonokat mutatott a játék. Képzeld el, hogy milyán sírás lett volna, hogyha a fejtörők miatt nehéz a játék.
[ Szerkesztve ]
"Én már lassan tényleg nem várok semmit, de azért sajnálom, hogy a régi nagy címeket így "megszentésgtelenítik"."
Ennek nagyon egyszerű oka van. A mai játékosoknak nem lehetne eladni egy olyan játékot, ahol egy szakadékon való átugráshoz egy komplett gombkombináció szükséges. Továbbá szerencsére az automata célzás is kezd kimenni a divatból.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Igaz, a játékok többsége instant fogyasztásra készül már, és ebbe a koncepcióba nem férnek bele a nehéz fejtörők. Szerettem volna, ha a Tomb Raider a kivételek között marad, de nem így történt.
Panaszkodni mondjuk fölösleges, mert mostanság is jelenik meg összetett játék, a régiek között meg aztán annyi van, hogy még. Nekem semmi problémám nincs azzal, hogy ezek felé fordulok. Gyengébb a grafika, de cserébe olcsóbban kapok hosszabb és teljesebb játékélményt.
Azért váltottak automata célzásról, mert az új TR 90%-a lövöldözésből áll. Unalmas lett volna végig egy gombot nyomva tartani. Eddig lövöldözés közben is inkább az ügyességre mentek rá, ellenfelek kikerülése, stb. Most már azt sem lehet. De úgy látszik tényleg ez kell az embereknek. Menni és lőni... milyen izgalmas.
Hát ez..a mai tizenéveseknek ez. Látvány minden mennyiségben, és persze lehetőleg a legegyszerűbb játékmenet
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Hát nem tudom.. , kíváncsian várom a következő részt.
Pár hónapja néztem meg a sokat dícsért új Tomb Raider részt.
(Ezt megelőzően utoljára még a gimnáziumi időkben toltam talán a 2. részt..)
Talán ha 2-3 órát játszottam vele, a grafika/látványvillág mellbevágóan jóra sikerült, de minden más..
Az agyvérzésem akkor kezdődött, amikor relizáltam hogy a kedvenc főhősnönk már ahhoz is keservesen sóhajt/nyögdécsel/fújtat ha lábujjhegyre kell állni.
...*** sóhaj uh-uh i can do this ***..., nyilván aki játszott vele annak ismerős.
Azután a rész után mélytöröltem a gépről, ahol egy barlangba kellett bemenni egy hátizsákért.
Volt ott egy termetesebb jószág, amivel közelharcot kellett vívni ami abban merült ki hogy két gombot kellett gyorsan nyomogassak. Oké.., hát ez van manapság, ezen még túl is jutottam idegileg.
Viszont utána 3percel, jött egy újabb pályaátvezető intró. Női-férfi karakter interrakció/párbeszéd, na azon berageltem. Mintha valami huszadrangú, amerikai tinilányoknak szoló emocionális hullamvasútra ültettek volna fel (álmukban maximum.. ), ott is végig vinnyogott, sóhajtozott lara, közben a már említett kategóriába tartozó sorozatokra jellemző érzelmi megvezető zene, hogy a semmitmondó és a játékhoz röhejes párbeszéd közben mikor kell úgyérezned neked is hogy "szegény lara.., igen neki ez most nehéz" , óigen, pont ezt keresem egy akció-kalandjátékban, pláne egy tombraiderben úgy hogy tudom honnan indult ez a játék.
Abba bele sem kezdek, hogy a mit neveznek ma fejtörőnek/logikai feladványnak, azért egy zöldszemes ostorost talán meggyötört volna az a pár darab, amivel ezen minimális játékidő alatt találkoztam.
Ha DVD-n jutottam volna hozzá előbb roppanttom ketté mintsem mélytörlöm.
A legszörnyűbb az egészben az, hogy nagyjából be tudom tájolni a mai játékokat, kb. melyik/milyen korosztály lehetett a célcsoport adott esetben, hát ennél az ipari hulladéknál ez nem sikerült.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
Mást nem emlékeztet a posztkép egy triplaiksz akció film záró jelentére?
Itt még én is csak néztem ki a fejemből, de - bár ezután nem hiszem, hogy szeretnéd folytatni - a játék második fele egész jóra sikerült.
[ Szerkesztve ]
Tetszett az előző rész,de én még mindig maradok a régi PS1-es korszakban lévő TR-eknél,meg az Underworld-nél,annál jobbat már úgyse csinálnak.
"The stars have died and the heavens go up in flames"
Én pont a QTE miatt hagytam abba. Számomra idegesítő és teljesen felesleges része volt a játéknak.
Ettől függetlenül a fejtörőket meg imádom, de az meg egy darab sem volt benne addig.
Nem azt várom, hogy egy órán át tapogassam a falat pixelenként egy rejtett kapcsolóért, de egy TR-be azért vártam volna némi kihívást ezen a téren.
A QTE meg mondjon le, vagy legalább opcionális lehetne, akkor nem zavarna.
Nem csak a tizenéveseknek. Az átlag magyar melós is mikor hazamegy, nem hiszem hogy gondolkodni akar leginkább, egy fárasztó nap után.
De mindig a fiatalokat kell előhozni ebből is. Kissé uncsi szöveg már, és nem teljesen fedi a valóságot. Na meg főleg olyanok mondják, akiknek nincsenek ilyen fiatal ismerőseik.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
Nem akartalak megbántani (bár nem tudom mire a nagy felháborodás), de a TR pont a legjobb példa.
SENKINEK (ez is túlzás de közel az igazság) nem tudnál eladni MA egy olyan játékot amiben egy szakadékot úgy kell átugrani hogy 1et balra, hátra, előrebukfenc+futás+ugrás.
Egyszerűen változnak az igények!
És persze mondhatod azt hogy "oh hát azok sokkal jobbak voltak"...ezt kétféle ember mondja.
1. Aki ezer éve játszott utoljára ezekkel a régi játékokkal, és így megszépülnek az emlékek, de ha ma elé tennék akkor végig se bírná vinni.
2. Nagy rajongó (mint én csak más sorozatnál) akik 1-3 évente előveszik ezeket a klasszikusokat és végigjátsszák újra és újra.
Csak sajna (vagy nem sajna) ezek az emberek kihalófélben vannak
Lehet fogni a fiatalokra, lehet fogni a melós emberekre..a lényegen nem változtat.
Én hiszem azt hogy az ilyen cégek mint a Square, Blizzard, EA, Activision tudja hogy mit miért csinál.
Fanyalognak a TR miatt? Megpróbálják lejáratni a D3at? Leszarozzák az új COD-ot? Vagy unalmasnak találják az újabb és újabb Fifát/NFS-t? Hm..és? Mégis ezek azok a játékok amik a kiadóknak/fejlesztőknek a pénzt termelik...ezek azok amik az eladási listákat hetekig/hónapokig vezetik és ezek döntik meg a rekordokat.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Ennek egyetlen oka van még pedig az, hogy isten állatkertjében bő 10-15éve több a potenciális látnivaló, mint az esetleges max látogató.
Ráadásul ez az arány napról napra romlik.
Felsoroltál pár tökéletes példát annak szemléltetésére, hogy tisztán látható legyen, az ami adott esetben manapság vezeti az eladási listákat régen jószerivel labdába nem rúgott volna.
Itt nem egyszerűen arról van szó, hogy akkoriban és most milyen volt az igényszintje az embereknek azokban az országokban ahol az értékesítések többsége zajlik, hanem arról hogy akkoriban még volt igényszintjük, volt érdemben jelentése ennek a szónak, manapság meg...
Igen, eladások meg toplisták, pénz beszél kutya ugat. De attól mert a disznóólban népszerű a kukorica, attól még nem lesz belőle főétkezés sokak asztalán.
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
"Igen, eladások meg toplisták, pénz beszél kutya ugat. De attól mert a disznóólban népszerű a kukorica, attól még nem lesz belőle főétkezés sokak asztalán. "
Bocsi de a főttkuki igenis király cucc szóval izéé
Viccet félretéve...én sem szeretem azt ami manapság megy. Az eredetiség/innováció teljes hiányát éljük manapság, de ez van. Megszoksz vagy megszöksz vagy valami ilyesmi. Jómagam már nem kampányolok az egyszerűség ellen, hanem inkább sokkal kevesebbet játszom és sokkal több időt szentelek 1-1 olyan címre ami azt igazán megérdemli vagy előkapom 1-1 hatalmas kedvencemet a múltból és örülök hogy ezek egyszer legalább elkészültek.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#23) Döglött Róka válasza Sirandrish (#20) üzenetére
A tomb raider sorozatot anno pont ezekkel ampixelpontos ugrasokkal oltek meg. A harmadikat mar nem is vittem vegig annyira rossz volt ugyanazt az ugrast ismetelgetni minden palyan cca 60szor.
Az új tr zseniális lett szerintem, mondom ezt úgy, hogy az első részt rongyosra játszottam 96ban.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
(#24) Sirandrish válasza Döglött Róka (#23) üzenetére
Én kb a Legendtől foglalkozom egyáltalán a sorozattal.
Az első részeket még ismerősömnél láttam PS1-en meg mittomén és hülyét kaptam az irányítástól
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
(#25) Döglött Róka válasza Sirandrish (#24) üzenetére
A legend éra nagyon jó volt, az anniversaryt tátott szájjal játszottam végig. Egy dolog zavart ott, hogy a legendben meg az underworldben volt ez a Lara és a haverok csapat. Lara egyedül mozgott anno, ez a rádiós téma elvette a hangulatot. A tavalyi rebootban viszont abszolút megvolt a szép lassan kibontakozó magányos farkas érzet.
[ Szerkesztve ]
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
(#26) Sirandrish válasza Döglött Róka (#25) üzenetére
Jaja...de nekem az újabbak is nagyon tetszettek. A legutóbbi meg a hangulatával fogott meg, még akkor is ha mondjuk egyszerűbb volt mint amit a TR-től megszokhattunk
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Pedig a Legend is elég gyenge lett, mert ott se tudta eldönteni a csapat, hogy mit akar. Klasszikus TR-hez képest nagyon könnyűek voltak a fejtörőek, rövid is volt, túl sok volt az emberi ellenfél. Plusz ahogy más is írta, szerintem nem volt jó ötlet, hogy Lara másokkal rádiózott kalandjai közben, valahogy hangulatosabb magunkra hagyatottan belépni egy ismeretlen helyre. Na ez az Anniversary-ban visszajött, csak ott főleg az első pályák már túlságosan is üresek voltak. Az Underworld-el szerintem jó irányba indultak el, csak 1 év fejlesztési idővel nem lehet innovációt hozni. Plusz a mentsük meg anyucit sztori nagyon nem illik Lara karakteréhez. De valahogy sohasem sikerült megragadnia a Crystal-nak azt a Larát, ami a régi részekben volt. (Főleg a 4-5. részben)
[ Szerkesztve ]
Nekem a Tom Raider-el semmi gondom volt. Jó volt a grafika irányítás a történet is. A fejtörők is lefoglaltak gondolkoznom kellet rajtuk. Rég játszottam ilyen játékkal ami ennyire lekötött volna, így várom már nagyon a következő részt.
You'll Never Walk Alone
"nem tudnál eladni MA egy olyan játékot amiben egy szakadékot úgy kell átugrani hogy 1et balra, hátra, előrebukfenc+futás+ugrás."
Bezzeg egy olyat, amelyikben a képernyőn felvillanó gombokat kell nyomogatni...
Ahogy lejjebb is előkerült, az Anniversary/Underworld vonalat is lehetett volna folytatni. Ezekben is voltak olyan részek, ahol a megfelelő gombokat megfelelő ritmusban kellett nyomni, különben vége - mégis mennyivel elegánsabb és másfajta, érdeksebb kihívás ez, mint a QTE. Ja igen, előbbihez pályát is kellett tervezni.
"Mégis ezek azok a játékok amik a kiadóknak/fejlesztőknek a pénzt termelik..."
Mégis folyamatosan azzal jönnek a kiadók, hogy nincs pénz.
(Tőlem ne is várjanak.)
Engem nem kell meggyőznöd.
Mondjuk engem a QTE-k nem szoktak zavarni ha nem pofátlanul nehezek. Azt nem mondanám hogy szeretem őket mert nem..sőőőt, de azért nem is vagdosom fel az ereimet ha meg kell nyomnom egy "X"-t vagy egy "A"-t
"Mégis folyamatosan azzal jönnek a kiadók, hogy nincs pénz. "
Mert minél több van annál többet akarnak..kb mint bárki a világon
[ Szerkesztve ]
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Pedig a Legend is elég gyenge lett
+1
Legend-tol rosszabb rebootot nem is kaphatott volna a szeria anno. Nevetsegesen primitiv palyadesign, otlettelen fejtorok, rohejes sztori, lepkefing jatekido, nevetseges bossfightok - raadasul a regi reszek legnagyobb problemajat, az akcioreszeket sem sikerult elvezhetoen ujragondolni. Az egyetlen ertekelheto resze a platforming volt, de az sem tudott kiteljesedni a gagyerak leveleken. A Legend nem csak TR folytatasnak volt bunrossz, de en bloc videojateknak is.
#23
[/ A harmadikat mar nem is vittem vegig annyira rossz volt [...] az első részt rongyosra játszottam 96ban.
I]
Hat en ezt nem tudom felfogni. A harmadik resz szinte ugyanaz volt jatekmenetileg mint az egy, hogy lehet az egyiket utalni a masikat meg szeretni?
Nekem egyebkent a negyedik utan a TR3 a kedvencem, a jatekmenet addigra csiszolodott a csucsara, valtozatos volt, okosan felepitett, egyszeruen jobb volt vele jatszani mint addig barmelyik resszel. Tavaly toltam vegig ujra hosszu ido utan es meg mindig utott.
[ Szerkesztve ]
Az 1-et is csak azért játszottam annak idején, mert csak azt vitte el a Cyrix 166 Mhz.-es procim
Amióta van más játék bottal se nyulok ehhez a sorozathoz.
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Nem vagyunk egyformák valóban, de ez a mindig a fiatalokra kenjük, ez nem jó Én megnézném a kicsit logikásabb játékot is valóban, nem is ezzel volt a gond. Csak ne a fiatalokra kenjük, hogy miattuk. Ugyan úgy játszik más is, a 20-as korosztály is bőven, és még apám is 46 évesen
Régebbi Tomb Raiderrel nem játszottam, csak a 2013-mas játékkal, az tetszett, az idióta QTE-ket leszámítva. Azokat a részeket rühelltem. De a grafika tetszett, és a sztori is, nem volt olyan érzésem, mintha tényleg szuperkiképzésen részt vett katonával gyilkolnánk sima mezei zsoldos katonákat.
A QTE-vel sem lenne bajom, a szinte csak abból álló Fahrenheit-et imádtam, ma is előveszem néhanapján.
A többivel egyetértek, nem volt szándékomban ezeket vitatni, nyilván a profitra mennek, minek törje magát az Activision is, ha minden évben milliók veszik az új CoD-ot pl? Azt is a multi élteti már csak szerintem.
[ Szerkesztve ]
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
+1 a 4-ik rész a legjobb.
Bár nekem tetszett a Legend,azért az Angel of Darkness után elég nagy ugrás volt
"The stars have died and the heavens go up in flames"
Azért mondom a fiatalokat mert szerintem a játékokat javarészt ők veszik/vetetik!
Persze a 25+ vagy középkorú emberkék is veszik, de szerintem ők már kevesebben vannak. Legalábbis ha a közvetlen ismerőseimből indulok ki..25+ra már mind mind kevesebben játszanak. Nyilván nem állítom hogy igen így van, mert nem látok bele egyik cégnek sem az eladásaiba hogy melyik terméket melyik korosztály vette inkább.
Csupán következtetek mert akik a 90es években nőttek fel (mint én) azok általában többre vágynak 1-1 egyszerű lövöldénél...mégis rekordokat dönt évről évre az általad említett COD széria is, amit én jómagam a 4.nél résznél kb be is fejeztem pl
Lényeg a lényeg...fiatalok vagy idősebbek miatt, lényegtelen..erre van igény és ennyi
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Valóban, de ha bonyolítanának, lehet arra is lenne, csak az gondolom a fejlesztőknek is több munka lenne. Két oldala van sajnos. Én 94-es születéssel azért örülnék, ha több tartalom lenne a játékokban, na meg minőségibb.
Bioshock Infinite, Dishonored, ezekben láttam munkát, történetet, és nem csak a mész, oszt' lősz a lényege neki. Dishonoredet is kivittem, úgy hogy kb az egész játékban 3-4 embert öltem meg, pedig aztán FPS stb.
Csak a sz*rra is mennyi légy repül ugye
“Songbird, Songbird, see him fly, drop the children from the sky. When the young ones misbehave, escorts children to their grave. Never back-talk, never lie, or he'll drop you from the sky!”
A Bioshock nálam is maradandó élmény, a Dishonored viszont kimaradt
Ugyan hallottam róla, de nem volt alkalmam kipróbálni
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Ez most a saját tapasztalatom.
Anno régen imádtam a logikai fejtörőket (legyen úgy videó játékok, mint kalandkönyvek). Anno nem volt sem netem, sem olyan havero akik rongyosra játszottak minden játékot. Mindenre magamtól jöttem rá.
Manapság viszont nincs hozzá türelmem. Vegyük a múlt hetemet. 9től 4ig munka. 4:30kor felülök a buszra, 5:10re otthol vagyok. Eszek, stb, és egy kicsit leülök konzolon játszani ha nincs semmi dolgom vagy nem megyek sehova.
Őszintén megvallom, ilyenkor olyan játékokra vágyom és játszok, mint a Tomb Raider reboot. El akarok merülni benne, lehetőleg kevés gondolkodással. Letöltöttem most hétvégén Steam-en pár fejtörős játékot és volt hogy az elején már elakadtam olyan alap fejtörőn, hogy meghökkentem. Az az igazság, hogy mélyponton vagyok ilyen szempontból. Viszont mikor megakadtam, nem fogott el a vágy, hogy addig próbáljam, ameddig nem sikerül. Egyszerüen élből töröltem le.
Jó, gyerekkoromhoz képest változott az életszemléletem, az életem, gondolkodásom, értékeim. Lehet, hogy a kiadók is elkényeztettek minket ilyen téren. Amire rájöttem, hogy számomra mi a fontos egy mai játékban:
1. Történet: legyen jó története és türhető irányítása.
2. Grafika: ha nincs is olyan jó története, legalább adjon egy olyan vizuális élményt amit nehezen lehet elfelejteni. Itt most nem FullHD grafikára, kimaxolt árékokra gondolok, hanem egy alaposan kidolgozott világra. Nem kell 3 Titan ahhoz, hogy szép legyen egy játék. Csak fejlesztői odafigyelés. És persze hiába szép a játék, ha legalább az alap történetére nem figyelnek oda, vagy irányíthatatlan. Ilyenkor automatikusan kuka...
3. Hangulat: Igazából ez olyan dolog, hogy általában minden játék amit végigjátszom, általában hangulatos. De vannak olyan játékok (pl. 8bitesek mint a Broforce, Super Time Force, vagy más indie-k, mint FTL) amelyeknek gyenge vagy nincs történetük, nincs hiperszuper grafikájuk, viszont mégis el tud benne mélyedni az ember.
A Tomb Raider reboot pl. bőven befér az első kategóriába. Története nagyon jó. A dialektusát imádom. Irányítás egyszerű és nagyszerű. Szép világ.
Számomra egyike azon 6 játéknak, ami eddig a must have a nextgen (current gen) listámon van és amiért XO-t veszek.
Szóval nem olyan gond (legalábbis számomra), hogy a sírokra nem helyetek akkora hangsúlyt. Akinek az a fontos, GoG és Steam a barátja, vegye meg az eddigi részeket.
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
A harmadikban gyenge volt a sztori, rosszak voltak a helyszinek es rettento sok pixelpontos ugrast kellett nyomni, egyszinu otlettelen palyakon mindezt rohadt hosszu talalasban.
Nyomaba sem er az elso ket resznek, ott megvolt a misztikum, az indiana jones hangulat az osi sirokkal ahogy a cristal dynamics trilogiaban is megvolt. A 3 ehhez kepest egy agyatlan ugrabugra volt.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
A sirok ott lesznek a kovetkezo reszben.
Ikea Tafjord, Kínai indukciós töltő, Victorinox Traveler, 10 Tojás M (3 már hiányzik),Rádiós ébresztőóra piros kijelzővel, Varta akkutöltő
Nagyjából jól látod... Azok amúgy azért nehezek, mert elszokott az agyad az ilyen jellegű feladványoktól.
Viszont manapság a többségünknek nincs napi 3-6 órája csak játékra.
Ráadásul aki nem akar szórakozni, csak tolja fel a legnehezebb fokozatra Egyből lehet taktikázni, lopakodni s imádkozni!!!
Konzolos igények pedig nem az egyszerűségre törekszenek, hanem a kényelemre. Van közös vonásuk, de nem egyenes ágon.
PSN id: Huntarti, http://www.twitch.tv/tarti19
Húha. Engem ezek a sötétben UV fény alatt világító fehér pöttyök a lány arcán másra emlékeztetnek.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
A pixelpontos ugrasok igazabol csak az elso ket reszben kisertettek, a harmasban volt kulon gomb kombo ami beallitotta Larat a platformok szelere, igy nem kellett igazabol szivni vele - vicces, hogy pont a harmadik resznek hanyod fel, mikor ott konnyitettek rajta.
A sztori meg nem volt nagy durranas, de az elso ketto sem volt igazan kimagaslo ilyen szempontbol, miszitkum meg ugyanugy meg volt - szinten nem vagom, hogy lehet ilyesmit allitani, mikor ugyanabban a szellemisegben keszult mint az elodei.
rosszak voltak a helyszinek [...] egyszinu otlettelen palyakon mindezt rohadt hosszu talalasban.
ohm ... oke Egyebkent rovidebb volt mint az elso ket resz tobb helyszinnel, de ahogy erzed.
(#47) marked one94 válasza Infranyuszi (#46) üzenetére
Igen.
You'll Never Walk Alone
Remélem
Nem lett a szívem csücske a reboot, de kíváncsian várom ezt is. Mondjuk megnéznék egy-egy remake-et a 2. 3.és 4. részből