Hirdetés

2024. március 29., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) zsolt501


zsolt501
nagyúr

Telenor így akar az iskola kezdéssel hasznot szerezni, hogy így megemelte az árakat, mert bizony jobbára lényegesen emelkedtek az árak, és az a pár aminél csökkenés van az meg nem jelentős, mivel a többinél lényegesen növekedtek az árak.

''Mind Így van ezzel aki hasonló időket megélt, de a döntés nem rajta állt neked csak arról kell döntened mihez kezdj az idővel amely megadatik.''

(#2) Halkow.


Halkow.
senior tag

A Telenor = a lehúzással nem érdemes egyik szolgáltatónál se telefont vásárolni hacsak nem olcsóbb a gsm-nél, erre akkor jöttem rá mikor 60k-s telómat sehogy se akarták kicserélni, csak jött a sablon szöveg és még az értékesítő is azt mondta hogy minek visszem be ha eddig nem csináltak vele semmit akkor most se fognak! , 3x járt szervizben még a külsőt is kicserélték mintha az megoldotta volna a gondoltt de nem... Addig húzták vonták míg lejárt az 1 év gari, a + telmaxos 1évvel meg kitörölhetem.

[ Szerkesztve ]

(#3) Kékes525


Kékes525
félisten

Független telefont érdemes venni. A szolgáltatóknál az esetleges olcsóbb árat összekapcsolják a hűségidővel.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#4) ztoldy válasza Kékes525 (#3) üzenetére


ztoldy
senior tag

Vannak olyan emberek, akik nem tudnak elszakadni a telefonról és egész nap azon beszélnek, nekik jó megoldás lehet egy-egy csomag, ami "korlátlan" x összegért és mellé hűséggel már jobb áron kapja a készüléket. Más esetben tényleg nem éri meg szolgáltatónál készüléket vásárolni.

[ Szerkesztve ]

https://www.refundo.hu/?ref=175161

(#5) Kékes525 válasza ztoldy (#4) üzenetére


Kékes525
félisten

Igazad van. :K Azonban én nem tartozok közéjük! :D

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#6) Wesder


Wesder
félisten

Hülyék ezek, csak nem forognak...

I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.

(#7) atike


atike
nagyúr

A céges listába bekerült a Samsung Galaxy J5.

....elég viccesek ezek az ezer forintos árváltozások.... :F

(#8) Kékes525 válasza atike (#7) üzenetére


Kékes525
félisten

"elég viccesek ezek az ezer forintos árváltozások." Azért, hogy lássuk ők igyekeznek. Másrészt a propaganda értéke nagy. Látod, itt is írtak róla.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#9) atike válasza Kékes525 (#8) üzenetére


atike
nagyúr

.....de most komolyan....

2 héttel ezelőtt emeltek 3-5-6 ezer forinttal...

Most meg csökkentenek ezerrel....

Propaganda? Elég rossz propaganda.

Na meg ha semmi előzményt sem nézünk akkor is mit jelent egy 40-50-80 ezres telefonnál ez a csökkentés. Semmit. :U

(#10) Kékes525 válasza atike (#9) üzenetére


Kékes525
félisten

Így van, rossz propaganda, de lehet hogy úgy gondolják, hogy ez is több a semminél. Másrészt a menedzsereknek fel kell mutatni valamit, hogy nagyon dolgoznak.

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#11) atike válasza Kékes525 (#10) üzenetére


atike
nagyúr

Megnyugtató, hogy ezt mind fel tudják mutatni a fizetésükért... :U

(#12) Rusi válasza Halkow. (#2) üzenetére


Rusi
senior tag

Amellett, hogy megértem a helyzeted, azért annyit hadd mondjak el, hogy attól, mert szolgáltatónál veszed a telefont, az semmivel se jelent többet garanciában, mint ha mondjuk az Edigitalról lenne szó. A gyártói garancia és a törvényi előírások alapján a vásárlástól számított három munkanap (és NEM 72 óra, ezt én is mindig kihangsúlyozom) ad lehetőséget a cserére, amennyiben a telefon hibás és a hiba a helyszínen is megállapítható (ellenkező esetben be kell küldenünk bevizsgálásra, mert ha kicseréljük és közben kiderül, hogy mégsincs baja, az adott üzletre/értékesítőre terhelik a készülék árát). Ha már letelt a három munkanap, akkor NEM tudjuk a helyszínen cserélni, hiába üvölt az ügyfél és hiába tudjuk mi is, hogy bosszantó, ha nem működik a telefon, de nem cserélhetjük. Ekkor ugye beküldjük a márkaszervizbe (tehát a szolgáltató NEM szervizel, csak a logisztikát végzi a szerviz felé!), hogy aztán ott mit és hogyan művelnek vele, ahhoz nekünk nincs közünk, de miután tőlünk kapja vissza a telefont az ügyfél, nyilván elsősorban felénk tudja kifejezni az örömét/panaszát. Azt is tudni kell, hogy NEM állunk közvetlen kapcsolatban a szervizekkel, de az ügyfél számára tudunk elérhetőségeket adni és a szerviz felé(!) tud panaszt tenni, illetve közvetlenül hozzájuk fordulni. Pontosan azért van az első évben arra lehetőség, hogy a szolgáltatónál is le tudd adni a telefont, mert a készülékek többségét a Telemax (most már TMX) szervizeli, és ugye a budaörsi címükre nem egyszerű kijutni, még autóval sem. Természetesen fontos, hogy az ügyintéző is megfelelően álljon hozzá, de valóban vannak esetek és szituációk, amikor csak a "sablon dumát" tudjuk mondani, mert nincs más lehetőségünk. Ha készülékcserét szeretne valaki, akkor azt a márkaszerviz ÉS/VAGY a Telenor felé jelezheti. Utóbbi nem azt jelenti, hogy ott az üzletben azt mondja, cseréljük ki, mert a bolti értékesítőknek NINCS ilyen jogosultsága, ezt központi ügyfélszolgálat felé kell jelezni, ott fogják elbírálni (a Telenor ugye legfeljebb azt látja, hányszor volt szervizbe leadva a telefon náluk, így ott az ügyfél, míg a szervizben a szervizes előzményeket veszik figyelembe). A csereigényt magának az ügyfélnek kell jeleznie a központ felé, tehát ilyen típusú panaszt nem tudunk az üzletben felvenni, mert azt mi küldjük be az ügyfél nevében, ami ebben az esetben nem elfogadható.

Az árlista változásokról minden esetben írunk/írok, függetlenül annak mennyiségétől és az árváltozások értékétől. Igen, szerintem is "vicces" az ezer forintos változtatás (főleg, mert ezek miatt kell új árlistát nyomtatnunk az üzletben), de mivel a szolgáltatók gyakorlatilag sosem jelzik a módosításokat (1-1 fontosabb újdonság kivételével), így nálunk pontosan nyomonkövethető, hogy mikor mi változott. Sőt, mivel ugye a cikkek visszakereshetők, így látható, hogyan alakult XY készülék ára.

[ Szerkesztve ]

Mobilaréna (2010-2017)

(#13) Kékes525 válasza atike (#11) üzenetére


Kékes525
félisten

Igen, ez nagyon sok helyen divat. :D

Minden számítógép füsttel működik, ha kimegy belőle, akkor nem működik.

(#14) Den Hadnagy


Den Hadnagy
senior tag

Csak Mate 7-re lestem rá, hát röhejes az árképzés... Drágább, mint függetlenül.

"Ha máshogy éled az életedet, azt a társadalom önmagában kihívásnak tekinti. Nem  kell, hogy árts, a másság félelmet kelt. Fél, mert rámutatsz, hogy máshogy is lehetne. Fél, hogy ha nem követed a normáit, a végén mégsem szakad rád az ég."

(#15) VIC20 válasza Rusi (#12) üzenetére


VIC20
őstag

,,...hogy aztán ott mit és hogyan művelnek vele, ahhoz nekünk nincs közünk, de miután tőlünk kapja vissza a telefont az ügyfél, nyilván elsősorban felénk tudja kifejezni az örömét/panaszát. Azt is tudni kell, hogy NEM állunk közvetlen kapcsolatban a szervizekkel,"

Már elnézést, de akkor ki?! Az ügyfél?!

de az ügyfél számára tudunk elérhetőségeket adni és a szerviz felé(!) tud panaszt tenni, illetve közvetlenül hozzájuk fordulni."

A francokat fogok szervizekkel bajlódni: a fogyasztó azzal áll kapcsolatban, akitől vásárolt, vele szemben érvényesítheti a fogyasztói jogait, a többihez semmi köze! (Még akkor sem, ha a másik fél ezt szeretné, magyarán: pattintaná le az ügyfelét a szerviz felé.)

burnkow: ,,Addig húzták vonták míg lejárt az 1 év gari"

Ptk. 6:163. §
(4) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot rendeltetésszerűen nem tudja használni.
(5) A dolognak a kicseréléssel vagy a kijavítással érintett részére a kellékszavatossági igény elévülése újból kezdődik. Ezt a szabályt kell alkalmazni arra az esetre is, ha a kijavítás következményeként új hiba keletkezik.

[ Szerkesztve ]

(#16) Rusi válasza VIC20 (#15) üzenetére


Rusi
senior tag

A telefont a Telenor értékesíti, de nem ők szervizelik, ergo ha a szervizeléssel, illetve a szervizzel van gondod, azt hiába jelzed ott a boltban, nincs lehetőségünk és módunk továbbítani azt (illetve ha lenne is, a szerviz nem a szolgáltatóval fog levelezni XY ügyfél problémája miatt, hanem magával az ügyféllel, mert nekik meg ez az szabályzatuk).
Nincs szó lerázásról, hiszen a gyártói garancia sem véletlenül szól úgy, hogy 2 év, amelyből az első évet a szolgáltató és a gyártó közösen(!) vállalják, a második évben már a gyártóhoz (szervizhez) lehet közvetlenül fordulni a gondokkal. Egyébként a második év ugyanolyan garancia, mint az első, kivéve, hogy a tartozékokra csak az első év érvényes. Megjegyzem, hogy a második évben is behozhatod a Telenorhoz, mert ekkor is továbbküldhetjük a szervizbe. Ugyanakkor azt is tegyük hozzá, ha a Telenornál adod le a telefont, akkor a logisztika miatt kb. 2 hét mire visszaérkezik, míg ha beviszed a szervizbe (ez mondjuk LG, Microsoft és Samsung esetében egyszerűbb), akkor akár 2-3 napon belül már nálad van a javított eszköz.
Elhiheted, hogy számunkra (számomra legalábbis mindenképp) az a jó, ha az ügyfél elégedetten távozik az üzletből, bármilyen okból is jött be. Viszont a Telenornak is vannak folyamatai, előírásai, melyeket mi sem hághatunk át. Ugyanakkor ezeket a szabályokat, folyamatokat és előírásokat nem mi, a boltban dolgozó értékesítők találjuk ki. Nyilván ezek többségét az ügyfelek nem ismerik, amikor a boltban szembesülnek vele, akkor viszont felháborodnak, mert némelyek fejében (és NEM rád akarok célozni!) tényleg az van, hogy ő bemegy és minden úgy történik, ahogy ő mondja és akarja és elképzeli. Engem is húztak már fel a pult mindkét oldalán, de mivel pont ismerem mind a két oldalt, ezért könnyebb megérteni a másik helyzetét.

Mobilaréna (2010-2017)

(#17) Hunt3r22


Hunt3r22
őstag

Szánalmas.

1 hét és jönnek az új iPhoneok. Erre mit csinálnak a kedves magyar szolgáltatók? Emelnek a régebbi modellek árán. Komolyan mondom Magyarországon mindent ellentétesen csinálunk. :C

Xr

(#18) doooo válasza Hunt3r22 (#17) üzenetére


doooo
veterán

Nyugi, nem csak Magyarországon.
Azt sem értem, aki egy 3 éves telefont megvesz ilyen irreális áron...

[ Szerkesztve ]

(#19) janeszgol


janeszgol
félisten

Hat nem tojtam ossze magam az akcioktol. A Telenor pedig a legutolso, akitol szolgaltatast vasarolnek.
Ebbol egyet nem tudok kiemelni, amihez kedvem lenne.

(#20) RedIris válasza VIC20 (#15) üzenetére


RedIris
újonc

Ott kezdődik a dolog, hogy amikor visszajön a készülék szervizelésből akkor ott a helyszinen meg kell nézni szoftveresen jól működik e, működik e minden funkciója, illetve azt, hogy olyan állapotban van e, mint ahogyan azt leadtad (jobb állapotban természetesen visszakaphatod).

Ha bárminemű probléma van, akár kozmetikai is, tehát nem olyan állapotban kaptad meg ahogy átadtad, a készülékház rosszul lett összerakva és illesztési problémái vannak, hiányzó csavar..., akkor nem kell átvenni, és küldje vissza az üzlet mivel te tőlük vetted és nekik kell intézni. Ez esetben a Telenor áll kapcsolatban a TeleMaxal aki intézi a szervizeltetéseket.

Természetesen ha nem üzleti a garancia hanem szakszervizbe szól akkor oda kell fordulni.

Amúgy ne aggódj egy normális szervizben lefényképeznek minden beérkező telefont minden oldalról és dokumentálják az állapotát pont az ilyen reklamációk miatt. Viszont csak azt a hibát javítják amivel be lett küldve más hibákat nem még akkor sem, ha azt a tesztek feltárják a szervizben. Ennek a költségek az okai, sok esetben az ilyen plusz javításokat nem fizeti így ki a gyártó a szerviznek.

[ Szerkesztve ]

(#21) Luck Dragon

Lumia 640-et szépen megemelték, :(

A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.

(#22) Rusi válasza RedIris (#20) üzenetére


Rusi
senior tag

Amit leírtál, az teljesen helytálló, tehát az átvételkor az ügyfél ellenőrizze le a készüléket (mivel az általunk kiállított átvételi lapon alá kell írnia, hogy a telefont átnézett állapotban átvette!), ha bármi gond van, máris fordítjuk vissza a szerviz felé. Ilyen eseteknél nem is szabad elvinnie, hiszen később nem tudja bizonyítani, hogy a visszaérkezéskor történt valami a telefonnal, míg mi természetesen visszaküldhetjük ilyen esetben. Volt már, amikor visszakaptunk telefonokat a szervizből és pont én érkeztettem a rendszerbe (ezután kap az ügyfél értesítést, hogy jöhet a telefonért), és már akkor kiszúrtam, hogy valami nem okés vele (ráadásul éppen én is vettem át szervizbe, és fontos, hogy ilyenkor pontosan rögzítsük a készülék állapotát, ami az ügyfélnek átadott átvételi lapon is szerepel!). Mikor jött az ügyfél, én már jeleztem is neki, hogy bár a hibát kijavították, de nem olyan állapotban érkezett vissza, ahogy leadta. Elmondtam neki, mi ilyenkor a teendő (kvázi visszaküldjük) és egyedül azért volt mérges, mert így megint kb. 1,5-2 hétig nem lesz nála a saját telefonja (és ha nem tudtunk/tudunk neki adni cserekészüléket, ez főleg kellemetlen). Viszont másodjára visszajött a telefon, teljesen patent állapotban, még ki is cseréltek bizonyos mechanikus alkatrészeket (ha jól emlékszem, rosszul szerelték össze és megreped a ház, de teljesen újat tettek rá). Úgyhogy akárhol is adjuk le a telefont (szolgáltató vagy márkaszerviz), az átvételkor nézzük át, ha valami nem stimmel, akkor vissza kell küldetni velük.

Mobilaréna (2010-2017)

(#23) Kvasir válasza Rusi (#22) üzenetére


Kvasir
tag

:R Köszönöm :R ezek nagyon hasznos infók voltak (nekem legalábbis). Most már ügyelni fogok a szervízbe leadott készülékekre (eddig még nem volt rá szükségem (SOHA!! szerencsére), hogy szervízbe küldjem a telómat, pedig kb. 15 éve mobilozom).

A szolgáltatói vs. független mellékszál pedig elgondolkodtatott. Most mi a f@szt csináljak a Telenor Bónuszommal? Nem akarom bennük hagyni, de amiket kínálnak, 5 perc utám ingyen, és tsai., ezekre nincs szükségem :( havidíj kedvezményt meg szerintem hiába is kérnék... szeretem a Telenort, de már én is azt mondom, nagyon-nagyon érdekes dolgokat csinálnak, pl. -1000 Ft.. egy nap alatt elfagyizom ezt a pénzt.

Csillagkapu: Atlantisz

(#24) ztoldy válasza Kvasir (#23) üzenetére


ztoldy
senior tag

Ezek a bónuszok parasztvakításnak jók másra nem, már 10 évvel ezelőtt sem volt sok értelme. Ha van számodra értelmes előfizetés, akkor válaszd azt, de készüléket próbálj meg függetlenül venni, mert azt később a használt piacon is jobb áron tudod eladni.

https://www.refundo.hu/?ref=175161

(#25) kssvirag


kssvirag
tag

2 év előfizetéssel Samsung A5 . 93ezer.
duuurva,

Megyjegyzem:
Sok sok éve Telenoros vagyok, havi 1GB adattal az Tarifacsomagomba.
Nos, idén juliusig ha elfogyott az 1gb, attól függetlenül, lassan, de tudtam netezni meg minden.
Ez 2 hónapja lehetetlen.
Amikor elfogy az 1gb, azota egy sima oldal betöltése is sokszor 5-6 percet vesz igénybe.
Rohadjanak el. szemetek,
eddig ha lassitva is voltam ugy ahogy de használható volt. gondolom ők is rájöttek, mert azóta szinte lehetetlen netezni ha elfogy az adatkeretem.
Smarttarifa extra 2 van.

azóta vehetem ilyenkor kemény ezresekért az egyszeri plusz adatjegyeket.

:( :W :W :W :W

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.