Van az elmélet ami szép és jó amíg nem használod és van a gyakorlat.
A Gyakorlatban meg vannak olyan prograkmok/játékok ahol a 2600 ryzen tuning nélkül elfogy és nem bírja tartani a 16.6 milliszekundumot képkockánként (60fps).
Pesze a programozók hibája hogy minden javító csomag után másképp működik a program de tudnak olyat tenni ami kifekteti a procit.
Konrétan BFV peccs után megint 4.1/4.2GHz-re kellett raknom a procit mert shutteringek vannak, ha nem teszem akkor a 0.1%-os fps beesik akár 0-ra is.
Persze szervertől is függ, de akkor is látni hogy ha nincs tuning 10fps környékére zuhan.
Van akit ez nem érdekel éli világát mert észre se veszi hogy mikrolaggol egy játék .
Mondjuk az igaz ha egy 10perces játékban megtörténik 1x 2x ki nem szarja le,
de ha folyamat ezt csinálja ez már kihat a játékodra te azt hiszed előbb lőttél pedig vagy legalább 2 lövéssel lemaradtál róla.
12600KF/ROG Strix 4070ti/ROG Strix B660/Noctua NH-D15S/ROG Strix AuraEdition 850W/SamsungOdysseyG7 32" 1440p/ThermaltakeTower900/RazerViper8K/F4-3200C14D-16GFX(FlareX)/Kingston A2000