Én egy Prince of Persia-t várok már, de abból se lesz egyhamar semmi, pedig a Warrior Within nagyon bejött. Igazán hanyagolhatnák már az évenkénti Assassins Creedet, és elővehetnének pár régi szériát.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Hozzászólások
doooo
veterán
+1 Ha egyszer lesz is új PoP akkor remélem kicsit komolyabb hangulata lesz, pont mint a Warrior Within-nek..
[ Szerkesztve ]
SaGaIn
senior tag
Azéert egy splinter cell VR technológiával ötvözve nem lenne semmi... 2-3 év múlva esedékes is lehet....
"DOS addresses only 1 Megabyte of RAM because we cannot imagine any applications needing more." Microsoft in 1980 "We can" -said Google, than they made Chrome. What happend next is history.
akoska07
nagyúr
A BlackList nagyon jó játék,én nagyon élveztem.
Simán jöhetne vmi jó kis folytatás.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
wolfman
veterán
De ha nem jön az se baj. Na most nem úgy értem, hogy nekem nem tetszett, csak, hogy nem kell elsietni. Ha nem jön, hát nem jön. Jó munkához idő kell, nem kell futószalagon f..ni az újabb részeket.
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
akoska07
nagyúr
Így van.
Egyébként sztem is az Assasin sorozat miatt hanyagolják.
Az Amd a jövőbe mutat...De amikor az a jövő jelenné válna akkor az a jelen már régen a múlté... :DDD ....Na meg a horpadós ájemdééé
BrianDK
tag
A sorozat minden részével játszottam és bár nem mindig tűnt úgy, hogy jóirányba megyünk (a DA nem tetszett annyira, mint az előbbi, vagy az azt követő részek), a Blacklist egy - szerintem - tökéletes folytatása lett a sorozatnak. Annyi lehetőséget hordoz magában, annyiféleképpen lehet végigjátszani (már kétszer is végigtoltam), hogy kár volna veszni hagyni a lehetőséget. Sok játéknál a feelingnek kell csak meg lennie, és máris órákat tudok előtte tölteni (ilyenkor valósággal megszűnik a külvilág), a Blacklist is ilyen volt és úgy hagyták abba, hogy ordít a folytatásért.
Szerintem lesz, de nem akarnak valami szarral előállni - mint ahogy az AC esetén a Unity nem hozta azt a sikert, amit vártak tőle - ezért előbb egy normális forgatókönyv kell neki, majd egy jó tervező gárda.
iPhone 7, Redmi Note 9
wednesday
őstag
2013 nem volt olyan régen. Nem feltétlen baj, ha nem futószalagon jönnek a ráncfelvarrásos részek.
Blacklist meg tényleg elég tisztességesre sikerült.
Kristof93
senior tag
Eddig Unreal 2-t használtak az újabb sc játékok is. Átpakolni az egészet valami modernebb technológiára időbe (és pénzbe) fog kerülni. Lehet ubisoft még nem akarja meglépni.
Wlac
Ármester
A Blacklist nem volt rossz, de kérjük vissza Michael Ironside-ot, vagy ne legyen Sam Fisher az új srác neve. Az, hogy a Conviction óta fiatalodott a főszereplő, teljesen irreális (és akkor a durva személyiségváltozásáról ne is beszéljünk).
“The wha-"
alevan
őstag
Már van PoP régóta. Assassins Creed a neve.
(#10) Wlac Minden részben fiatalabb, mint az előzőben. Ez már a széria alapköve
[ Szerkesztve ]
"Ezért lovagol a pokolba a konzumer IT piac. A hülye igények... . Azt sem tudod, hogy mit akarsz de az jöjjon havonta frissités formájában."
A Chaos Theory volt az utolsó, amit szeretni tudtam. A DA még nem volt rossz, a Conviction is tetszett, de azt már nem tudom rendes SC-nek tekinteni... a Blacklist pedig egy jó játék, de szerintem tele van fölösleges dolgokkal, arcade megoldásokkal, miközben ennek ellenére is nagyon jó a lopakodós része..
És ja, Ironside-ot kérjük vissza, nélküle nincs Sam.
Remélem a sorozathoz méltó részt adnak majd ki.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
#13110016
törölt tag
Az utolsó rész szerintem nagyon korrekt volt. Jöhet még!
Lenry
félisten
nem baj, ha pihentetik egy kicsit
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Rage47
veterán
az új splinter cell a metal gear solid 5 lesz
#08052480
törölt tag
lopakodós játékok is egyre népszerűbbek lettek az évek alatt, elég csak a hamarosan megjelenő Metal Gear Solid V-re gondolni.
Azert mert az iden megjelenik egy (azaz 1) jatek, ami valoban beleesik a stealth kategoriaba azt jelenti, hogy a mufaj egyre nepszerubb? ennek pont az ellentete igaz, a mufaj egyre sovanyabb, nehany ritka kivetelt leszamitva uj frencsajzok ebben az iranyban nem is jonnek letre de legalabb a legtobb regi is csak felvizezett vagy teljesen akcioorientalt formaban ter vissza. Igen, meno lett mindenbe valami felkesz, gagyi lopakodos rendszert beleeroltetni, a ketto viszont nem ugyanaz.
A Splinter Cell meg par eve kapott uj reszt, szerencsere ez nem AC, hogy erdemes lenne eventi fejni. Majd nehany even belul jon a kovetkezo.
Lenry
félisten
ha felvizezett, akcióorientált változatban jönne, akkor inkább ne jöjjön...
az nem lopakodás, hogy egy tök kihalt folyosón elsettenkedek egy ajtóig, ahol egy gombnyomással berobbanok és lelövök automatikusan mindenkit.
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
wolfman
veterán
Ironside-ot felejtsd el. Én eleve k..va gyenge indoknak veszem, hogy a motion capture miatt kellett hanyagolni a hangját. Vagy ha igen, akkor meggondolatlanság és felelőtlenség volt lecserélni egy ikonikus hangot egy semmilyen jellegtelen kisfiús beszédre. Sajnos visszatekintve a játékok alakulására, nagyon nincs esély hogy visszakapjuk.
(#11) alevan: Minden részben részletesebb lett az arca, nem fiatalabb lett. A Blacklist volt az első rész ahol - 12 évet elvettek Fisher életkorából (hangjából meg harmincat). A másik ilyen buziság a Hitmanban van. Blood Money -5 év, Absolution -5 év, most a legújabb rész előzetesét elnézve olyan 30 év körül lehet most. Fene se érti, de veszettül zavar.
[ Szerkesztve ]
„Ami mérhető, mérd meg! Ami nem mérhető, tedd mérhetővé!” – Galileo Galilei
Wlac
Ármester
Ha jól emlékszem, anno azt nyilatkozta a Ubisoft, hogy szeretnék Sam-et "dinamikusabbá", és ezért kell a fiatal hang. Véletlen sem azért, mert Ironside megkéri a pénzt...
A másik két dobogós hülye indok a játékok világából az Alan Wake, amit azért nem akart az MS kiadni PC-re, mert fotelből játszva kényelmesebb, mint egérrel, valamint a Force Unleashed, ahol a PC-s hiány indoka az volt, hogy egy átlagos PC nem birkózna meg a játék fizikai szimulációjával.
Egyébként a félreértések elkerülése végett, nekem is bejött a Blacklist. A Conviction után üdítő volt ismét lopakodni, bár a királynak továbbra is a Chaos Theory-t tartom.
“The wha-"
Lenry
félisten
az Alan Wake, amit azért nem akart az MS kiadni PC-re, mert fotelből játszva kényelmesebb, mint egérrel
úúú, erre emlékszem, meg arra is, hogy itt, PH!-n is volt olyan, aki meg is magyarázta, hogy ez miért igaz. kár, hogy már nem találom...
kíváncsi vagyok, hogy én melyik kategória vagyok, mert TV-re kötött PC-n játszom, kanapén tespedve, egérrel és billentyűzettel
[ Szerkesztve ]
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
Wlac
Ármester
Pfej, akkor te valami mutáns hibrid lehetsz... Mondjuk én sem vagyok jobb, mert én meg kontrollerrel játszottam a játékot laptopon... fotelben ülve...
“The wha-"
Én is kontrollerrel nyomom az autósokat és a platformereket laptopon, ha tesóméknál vagyok, akkor ráadásul tv-n.
Szerintem összeolvadtak már ezek a dolgok.
Kvelstadt
veterán
Ugyan jobb a BL mint a CON volt de ha így folytatják akkor inkább nem is folytatják.
Egyébként sem tartom azt hogy folytatni és folytatni kell. Be lehet azt fejezni és kitalálni valami újat.
Egyik kedvenc szériám de ahogy az előző és a mostani részt elnézem ez az utolsó SC amivel játszottam.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Garada
őstag
Minden részét élveztem a sorozatnak szóval igazán előállhatna most már az Ubi valamivel.
Wlac
Ármester
A Chaos Theory egyik legnagyobb előnye az alternatív útvonalak bevezetése volt. Emlékszem, a legelső pályát legalább húsz alkalommal végigvittem (a demo miatt), és mindig fedeztem fel új megoldásokat, útvonalakat stb. Ez sajnos kiveszett a később részekben, és az útvonalkeresést gyakorlatilag felváltotta az execution rendszer, ami jó a maga módján, de azért elférne a régi is.
Egy nyerő új SC szerintem így nézne ki:
- hatalmas térképek, egy-két objective-vel. Nem open world, de legyen milliónyi lehetőségem feltörni az adott laptopot, megtervezve mindent. Odajutás, mellékküldetések, kivonás. Minél hosszabb egy misszó, annál jobb.
- minden mapot végig lehet ketten is játszani. Maximum küldetés elején kiválasztjuk, hogy Fisher menjen, vagy más Splinter Cellek.
- utálás a korábbi részekre, lezárások. Rengeteg szereplő eltűnt, és bár sokuk holléte ismert, azért jó lenne látni egy-két ismerős arcot (Redding, Coen, stb).
- minimális high-tech. Az a baj az új részekkel, hogy minden hackelhető, ha nem jön be a dolog, akkor új próba. Sokkal jobb lenne, ha egyetlen balul elsült hack után az egész tábor riadót fújna, így rá lennénk kényszerítve az ellenséget kifaggatására, kihallgatására. Lehetnének random generált ajtókódok, hogy minden végigjátszásnál újra el keljen ezeket játszani.
- mesterséges intelligencia. Ez az, ahol sok lopakodós játék elbukik. Az ellenségek elfelejtenek minket, vagy szimplán nem realisztikusan reagálnak. A Chaos Theory-ban már feltűnt nekik, ha egy korábban lekapcsolt lámpát égve találtak, vagy pont fordítva, de utána ez a feature mintha eltűnt volna. Pedig jó lenne, ha feltűnne nekik az útvonalaikat érintő változások. Ha a biztonsági fülkében ülő Bélával minden körben találkozott, akkor, ha nem is egyből, de pár perc után kezdje el keresni, mert annyi idő alatt bárki elintézi a folyó ügyeit.
Ha kilövök egy kamerát, akkor vizsgálják ki, majd szólaljon meg egy riasztó, de ha egy téglával töröm össze, akkor csak legyen gyanús a dolog.
- realisztikus apróságok. Terjedő lángok, vérnyomok, amiket elmos az eső, de csapadék hiányában, követve azokat megtalálnák az ellenségek a testeket, lábnyomok a sárban, hóban stb. Ha megszólal a riadó, akkor ne azért legyen vége a küldetésnek, mert megszólalt a riasztó, hanem azért, mert az ellenség szétlőtte a laptopját, vagy magával vitte, mialatt elmenekült a pályáról. Ezzel lehetne taktikázni is.
Reményeim szerint az új Metal Gear Solid hasonló lesz a fentiekhez. Korábban inkább a Splinter Cell-t preferáltam, mivel a Metal Gearnek kezdetben a kameranézete nem jött annyira át (ettől függetlenül szerettem), míg a Splinter Cell hardcore lopakodás volt. Az MGS IV azonban már jobban bejött, főleg amiatt, mert nagyon odafigyelt a részletekre (például a fegyver fénye elvakította az ellenséget), és ahogy nézem, az MGS V nagyon rámegy a szabad lopakodásra. Ettől függetlenül az mégiscsak egy Metal Gear lesz, ami kevésbé realisztikus a világot tekintve, mint a Splinter Cell, márpedig időnként jó lenne úgy beszivárogni, hogy közben nem kell félnem attól, hogy megtámad egy mitikus... valami.
“The wha-"
Kb így vélekedem én is, és ez az, amit sosem fog megcsinálni az Ubi..
CT-ben veszett jó volt a zene is (mondjuk Amon Tobin nem csak ehhez a részhez írt), illetve a hangok.
Nemrég vittem végig jó hangkártyával, elképesztő tényleg.
Kvelstadt
veterán
Tényleg! Most jut eszembe a pc és egyéb kódok feltörése ahol nem hogy elég volt gombot nyomni de ha elrontottam akkor riasztás.
De most játszottam egy mellékkdetést ahol konkrétan mindenkit le kellett szedni (kábitottam) és sötét is volt. Na ennek jó hangulata volt.
"Én jókor dodgeolok, a boss üt rosszkor!"
Lenry
félisten
Óóóó a jó öreg Lighthouse... Verhetetlen
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data