Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) Kristof93


Kristof93
senior tag

Es majd minden jatekoshoz hozzarendelnek 30db Tesla K40et, hogy legyen 30fps? Es akkor meg ott a latency, ami miatt az onlive is megbukott. Nem igazan ertem, hogy van ez elkepzelve...
A cgi iparnak viszont nagyon jo lehet ha nem kell perceket/orakat varni a renderre. Bar a tobb gigas scene fajlokat render elott el kell kuldeni a szerverhez, ugy mar annyira nem real time.

A cikkel kapcsoldatban: az Octane egy raytrace renderelo, modellezni nem lehet vele; ezt ki kellene javitani.

(#2) Jack@l


Jack@l
veterán

Örülök hogy ide is eljutott a cikk.
Egy kis helyesbítést tennék, az Octane renderrel nem modellezel semmit. Max anyagokat adhatsz/cserélhetsz a már meglévő és felkészített modelleknek. (Modellezni marad a 3dsmax, Maya, Cinema4d...)

@Kristof93: 1-2 gtx780 vagy titan-on megy a 30fps 720p-ben

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#3) Abu85 válasza Kristof93 (#1) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Átírtam a modellezést.

A sebesség a komplexitástól függ. Legjobb esetben 6-7 GK110-zel megoldható a számítás. Egyébként a kiadás attól függ, hogy a bevétel mennyi lesz. Ha van fizetési hajlandóság, akkor az üzemeltetéssel sem lesz gond. Ha nincs hajlandóság, akkor úgy jár, mint az OnLive. De szerintem helyből az ipari felhasználás van megcélozva, míg a felhős játék csak mellékág.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#4) Jack@l válasza Abu85 (#3) üzenetére


Jack@l
veterán

A felhős játék szerintem nem is lesz bevezetve, csak a fejlesztzőknek kell az elkövetkezendő 1-2 évben, hogy legyen hol tesztelniük a készülő játékokat. (irták is hogy perpill nekik kínálják az amazonos szolgáltatást)
Mire elkészülnek az első AAA-s játékok(amik már nem dx és opengl-el küszködnek) addigra az átlag usernek is lesz elég erős gépe.

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#5) Jack@l


Jack@l
veterán

UI: ez két titan-al készült, lehet nem ártana betenni a cikkbe is:
[http://www.youtube.com/watch?v=abqAanC2NZs]

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#6) Abu85 válasza Jack@l (#5) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez borzasztóan rossz minőség. Nem hiszem, hogy ilyet szeretne látni a user, amikor felhőből nem kap ilyen agyonszemcsésedő izét, mert több hardver is befogható.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#7) Jack@l válasza Abu85 (#6) üzenetére


Jack@l
veterán

Youtube rátesz két lapáttal, az eredeti video sokkal jobban néz ki. (de valóban ráférne még 2 gpu)

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#8) Abu85 válasza Jack@l (#7) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Még 10 is ráférne. De mindegy is, mert felhőből lesz elérhető. Majd ők kezelik az erőforrásokat.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#9) Jack@l válasza Abu85 (#8) üzenetére


Jack@l
veterán

Ja, még egy dolgot nem igazán értek a cikkben, ez a nagy amd-vel való össszeborulás. Már csak azért se, mert az octane meg a brigade soha nem használt amd-s hardvert. Csak cuda-n futnak, talán a nem túl távoli jövőben portolnak opencl-re is.
Akkor ez most hogyan?

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#10) Kristof93 válasza Abu85 (#3) üzenetére


Kristof93
senior tag

Az Octanet akarjak hasznalni a 'jatekokhoz' is. Az igaz, hogy ez az egyik leggyorsabb raytrace renderelo, de a demo videok altalaban 2-3 csucs quadron/teslan futnak, 1 db viszonylag egyszeru modellrol, alacsony felbontasban, progressziv modban. 1080p@60fps szerintem meg 1-2 nagysagrenddel odebb van, ezzel a technologiaval is, foleg ha egy egesz jatekvilagrol van szo, 100 millio poligonnal, tobbezer modellel, fizikaval, effektekkel, stb.
Reklamokhoz, rovidfilmekhez tenyleg zsenialis lehet. Egesz estes moziknal ugye a sebesseg nem igazan szamit, csak a minoseg; ott az Octane nem mostanaban fog versenyezni.

(#11) Abu85 válasza Jack@l (#9) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Az OTOY az elején az AMD-vel kezdte, majd az Intel is beállt és végül az NV. Ma az AMD-re és az NVIDIA hardvereire építik a támogatásukat. Az AMD-t elsősorban azért tartják bent a kalapban, mert abban a számításban, amit végeznek lényegesen gyorsabb a GCN a Keplernél. Az AMD viszont szkeptikus ezzel a felhővel kapcsolatban. Nem gond a partnerkedés, mert miért ne, de nem raknak bele annyi pénzt, mint tették 5 éve.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#12) Jack@l válasza Abu85 (#11) üzenetére


Jack@l
veterán

Elismétlem megint, abban a számításban amit végeznek azért nem csinálták meg az opencl-es részt, mert lassúnak és nem elég kiforrottnak találták, ezt többször is el lettt mondva, akár megnézheted az octane render honlapján is. (FAQ rész)
Szóval hacsak cuda-t nem varázsolnak a gcn-re, akkor látsz bármilyen számolást amd-n.

[ Szerkesztve ]

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

(#13) Abu85 válasza Jack@l (#12) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ezért vesznek részt a HSA devprogramban. :) Nekik igazából a hardver a lényeg. A GCN számottevően gyorsabb ezekben az algoritmusokban, mert erre tervezték a hardvert. Ezért tartják még a kapcsolatot az AMD-vel, mert van esély rá, hogy képesek lesznek a GCN képességeit kihasználni, ami az OTOY számára lényeges, mert nem mindegy, hogy a szerver oldalán 20, vagy csak 10 kártya számolja ugyanazt.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#14) Jack@l válasza Abu85 (#13) üzenetére


Jack@l
veterán

Pont ezért használtak eddig nvidia-t, HSA nem fog gyorsítani a számoláson. (max könnyebb lesz kicsit kódolni mint opencl-re, de ennek ára van)

A hozzászólási jogosultságodat 2 hónap időtartamra korlátoztuk (1 hsz / 10 nap) a következő ok miatt: Az ÁSZF III 10/8. pontjának megsértése - trollkodás - miatt. Többször és többen is kértek már, hogy hozzászólás írásakor használd a linkelés funkciót, mert ennek elmaradása sokak számára zavaró.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.