Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#16) HarleyCustom válasza zeon.hu (#6) üzenetére


HarleyCustom
veterán

Igazad van.
Tudatosan kell vásárolni, nem bedőlni a hazugságoknak.

Csak hát jó lenne valami szabályozás, szigorítás a gyártókra, hogy akik megvezetik a fogyasztót, azok büntethetők legyenek. Azért, mert valaki mesüge, attól még nem kell átb...ni. Ugye? Az nem jogosít fel senkit erre.

És most nem csak a mobilgyártókra gondolok, hanem mindegyikre a világon.

Ebben az esetben a Samsung reklámjai szándékosan megtévesztőek. Ha beázik, vállalják a garanciáztatást, ha már úgy hirdetik. Vagy pedig hangozzon el a TV reklámban, plakátokon, minden reklám felületen, hogy ne vidd vízbe, mert NO garancia, ha beázik.

Meg kell védeni a fogyasztót törvényileg, mert ki vagyunk szolgáltatva ezeknek a hiénáknak.

Hidd el nekem, ha mondjuk most a hétvégén, OV, vagy Kósa Lajos, vagy valamelyik honatya a Maldív-szigeteken beballag a vízbe az S10, vagy ájfon XS mobiljával, hogy lefotózza a halakat és mikor meglátja, hogy se kép, se hang,majd a garanciánál elhajtják őket, mert erre nem terjed ki, pedig a reklámban azt látni, hogy a színes halak lubickolnak a kijelződön, az első parlamenti ülésen a fogyasztóvédelmi törvény módosítását kezdeményeznék.

[ Szerkesztve ]

HARLEY-DAVIDSON Custom & DUCATI Meccanica, Bologna.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.