Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

"Megkapta a végleges DirectX 12-es módot az új Deus Ex"

Végeredmény: [link]

Mindenki boldog, mindenki örül! :(((

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#2) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

Tény hogy toldozgatják-foldozgatják a játékot, ettől függetlenül úgy marad majd meg az emlékezetünkben, mint az egyik legszarabb PC-s port ami valaha készült.

[ Szerkesztve ]

(#3) elithun válasza .LnB (#1) üzenetére


elithun
őstag

Átlagosan 0,1 FPS-el több lett végül is. :DDD

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#4) Departed válasza .LnB (#1) üzenetére


Departed
őstag

Acélos! ;]

Majd egyszer lesz értelme a dx12-nek, amint akarni és tudni fogják alkalmazni a játékfejlesztők.

Mondjuk amint a cikkből kitűnik a multiGPU a fókusz ebben az esetben. Tehát a játékosok...<1%-át (?) érinti. Szuper!

(#5) djculture válasza .LnB (#1) üzenetére


djculture
félisten

dx12 egy etetés se szebb nem lett tőle eddig egy játék se optimalizáltabb. Mellesleg meg már készítik a Shader Model 6.0-át.

Egyébként előrendeltem ezt a játékot de ennél unalmasabb játék nem nagyon létezik. Nagyon nem ezt vártam.

[ Szerkesztve ]

(#6) #85552128


#85552128
törölt tag

Magyarul megjelenés után két hónappal már majdnem kész a játék :U

(#7) Abu85 válasza #85552128 (#6) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A játék teljesen kész. Egy GeForce driver kell még, mert valami abban nem működik jól a több GPU-s módra vonatkozóan.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#8) #85552128 válasza Abu85 (#7) üzenetére


#85552128
törölt tag

Bocs akkor 2 hónap után sikerült befejezni a játékot - sokkal jobb a helyzet.

(#9) Abu85 válasza #85552128 (#8) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A PC-s átlaghoz képest két hónap elég jó. Más játék egy év után is kap teljesítményjavításokat.

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#10) Fitzgerald válasza djculture (#5) üzenetére


Fitzgerald
veterán

Total War: Warhammer nem kicsit gyorsult DX12 alatt.

Amúgy mókás, hogy amikor az első 1070, 1080-as Deus Ex benytmárkok megjelentek, azt hittük 4K-ban készültek. Ilyen látvány mellett azt várná az ember, hogy a rakétaporszívón is 150 fps-el elszalad ez a játék.
Aztán amikor megjelent, akkor csapott mindenkit arcon a szomorú valóság.

[ Szerkesztve ]

(#11) djculture válasza Fitzgerald (#10) üzenetére


djculture
félisten

Akkor az az első ilyen :R Nem igazán követtem azt a játékot.

[ Szerkesztve ]

(#12) .LnB válasza #85552128 (#6) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

A játék kész. Teljesen jól játszható Dx11-ben. Csakhogy pont ez a játék volt előzetesen beharangozva a DX12 zászlóhajósának.
Másrészt a BF1-ben is ott a Dx12, aztán mégis legtöbben DX11-ben toljuk.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#13) #85552128 válasza .LnB (#12) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ha valamiből egy komplett api hiányzik a megjelenéskor amit utólag patchelnek bele (hetekig) az nincs kész.
Készen akkor lett volna ha eleve így jelenik meg.

Szerk.: egyik sincs a másik nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#14) .LnB válasza #85552128 (#13) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Technológialilag igen, játékmenetileg nem.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#15) keIdor válasza djculture (#5) üzenetére


keIdor
titán

Az a lényege, hogy még kevesebb munkaórából, pénzből és emberrel lehessen hozni konzolról a portot PC-re.
Shader Model 6.0-nak is az a lényege, hogy mehet a ctrl+c ctrl+v Xbox One-ról PC-re.

Az egész DirectX 12 a fejlesztőknek meg a studióknak jó, a felhasználóknak nem, maximum azt tudom mondani, hogy semleges. Persze lehet ezt úgy tálalni, hogy elhiggyük nekünk is mennyire jó ez, de én szkeptikus vagyok, hogy ez a jó irány-e...

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#16) gyiku válasza #85552128 (#8) üzenetére


gyiku
nagyúr

BF4re emlekszel? azt vagy 2 evig szogeltek a megjelenes utan.

Keldornak igaza van.

hüllő

(#17) Abu85 válasza .LnB (#12) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Csak a DX12 zászlóshajóinál, mint a Deus Ex Mankind Divided és a Battlefield 1 vannak tipikus problémák, pont azért, mert egyre inkább a DX12-re szabják a motort. Többek között új UAV formátumokat használnak, illetve konstans puffert fokozatosan felváltja a raw puffer. Ezek előnyösek egy erre tervezett hardveren (Radeonok, új Intel IGP-k, konzolok). De a GeForce-oknak a konstans puffer a legjobb, ha adatelérésről van szó, csak hát a compute shader ezekbe direkten nem írhat ugye, illetve az a jó az NV-nek, ha az UAV-k a root signature-be kerülnek közvetlen, csak hát nem minden formátum írható be így. Tehát minél inkább DX12-es zászlóshajó egy játék, annál inkább hátrányos a GeForce-oknak. Ezzel a fejlesztők nem tudnak mit kezdeni, maximum annyit, hogy beírják a patch-be, hogy nem minden hardveren előny a DX12-es mód.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#18) #85552128 válasza gyiku (#16) üzenetére


#85552128
törölt tag

Multiplayer játéknál amihez folyamatosan jönnek a DLC-k más dolog, több a bug lehetősége is és nehezebb tesztelni Battlefront pl tök simán indult és a BF1 is játszható csak kisebb bugok vannak. Lehet a BF4 sem sikerült volna úgy, ha nem kell külön erőforrást pazarolni a Mantle-re :U Ez egy single player játék amit már egyszer elcsúsztattak fél évvel, ennek ellenére optimalizálatlan, bugos és hiányos volt megjelenéskor. Mafia 3, QB után a legrosszabb PC-s port az éven.

[ Szerkesztve ]

(#19) .LnB válasza Abu85 (#17) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Nem érdekel. Ha én elcseszek valamit a munkám során, és a vevő nem azt kapja amit kért vagy ígértünk neki. Akkor hiába magyarázok, hogy esetlegesen a beszállító, takarítónő, a beosztott vagy bárki más hibájából eredendően nem lett a végtermék olyan amilyen.

És bár nem tudom pontosabban, de miért megint az Nv Nv Nv? 480-on se jobb semmivel: [link] Nézd végig, kb ugyan az lehet a verdikt mint az én mérésemnél.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#20) ->Raizen<-


->Raizen<-
veterán

Hát ja, ha már amd hardveren sem hozta el a kánaánt és a jelentős gyorsulást akkor valamit még is be kell magyarázni, ez esetben a multi adapter mód állítólag jobb lett. Amikor a bf4-et megjelenésekor megvettem , én olyan bughalmot még életemben nem láttam. Ezután 6x meggondolom, milyen játékért adok ki pénzt.

Deus ex-et azért nem vettem meg mert 970-el olyan 30 fps-el futna max közeli beállításokkal, úgy látom dx12-ben még lassulna is.

[ Szerkesztve ]

(#21) arn


arn
félisten

hat ez a dx12 nagy fail eddig... nagyon nehezen jonnek azok a plus fpsek.

[ Szerkesztve ]

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#22) Abu85 válasza .LnB (#19) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

De ki cseszte el? Most egy picit elment a BF1 és a DE:MK a DX12 adta lehetőségek irányába, és ezért nem minden hardveren tudnak gyorsulást elérni, mert bizonyos hardvereket nem erre terveztek. Ezért a szoftverfejlesztő, vagy a hardverfejlesztő a hibás?
A felhasználók is igazságtalanok. Ütjük az asztalt, hogy használjátok legalább egy picit jobban a DX12-t. Erre jön két cím, picit jobban használja, és egy rétegtől jön a "nem erre számítottunk". Pedig a DICE és az EIDOS Montreal most csak azt csinálta, amit kértek a felhasználók.

Ugye most beszélünk végleges DX12 módról, a szeptember elejei kód béta volt. Most lehet újramérni mindent. Nekem átlag +20%-ot hoz a DX12 mód. De nyilván majd lesz róla teszt, mert felvesszük a játékot a tesztcsomagba.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#23) keIdor válasza Abu85 (#22) üzenetére


keIdor
titán

"A felhasználók is igazságtalanok. Ütjük az asztalt, hogy használjátok legalább egy picit jobban a DX12-t. Erre jön két cím, picit jobban használja, és egy rétegtől jön a "nem erre számítottunk". Pedig a DICE és az EIDOS Montreal most csak azt csinálta, amit kértek a felhasználók."

Ez ezért van, mert röpködtek a versus topikban is a két számjegyű százalékos várható gyorsulások/ígérgetések. Most teljesen mindegy, hogy ki indítja. Meg láthatod, van aki el is hiszi ezeket, nem írok nevet, tudjuk kiről van szó. Ezeket kéne időben visszafojtani, visszarakni a realitás talajára. Ha az lenne írva, hogy gyorsul 5%-ot x-y architektúrán, akkor nem lenne ez.

De amíg azt hiszik egyesek, hogy eljön a kánaán, meg majd az RX480 elveri a GTX-1070-et, addig persze hogy ez lesz. Ezeket kéne megszüntetni végre.

[ Szerkesztve ]

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#24) Raymond válasza Abu85 (#22) üzenetére


Raymond
félisten

Fantasztikus lett AMD-n is:

"Doch ganz ohne Wermutstropfen geht es noch nicht: Dies geschieht nur in einer Auflösung von 1.280 × 720 Bildpunkten. Dort kann die Radeon RX 480 immerhin um acht Prozent gegenüber DirectX 11 zulegen und überholt so die GeForce GTX 1060. In 1.920 × 1.080 schaffen es beide APIs zu einem Quasi-Gleichstand auf der AMD-Karte."

Bonus:

"Auf dem FX-8370-Prozessor von AMD kommt DirectX 12 aus unerklärlichen Gründen dagegen nicht in Fahrt, obwohl solch eine schwächere CPU eigentlich die Stärke der API sein müsste. Auf einer Radeon RX 480 herrscht gegenüber DirectX 11 zumindest nur ein geringer Abstand von höchstens drei Prozent, ansonsten gibt es zwischen den Schnittstellen einen Gleichstand."

[link]

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#25) Televan74 válasza keIdor (#23) üzenetére


Televan74
nagyúr

Én semmi ilyet nem hiszek,se xx% -os javulás se azt hogy 1070 verő lesz a 480 -as kártyám. A vs topikba már be sem nézek,hányinger ami ott megy.Tisztelet a kivételnek :)

Ha jól van optimalizálva egy játék,akkor minden hogy GTX1060 vagy RX480 van a gépembe.Kb egy szint akkor 1080p(60fps) -n.

[ Szerkesztve ]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#26) NandoXXL válasza Abu85 (#22) üzenetére


NandoXXL
senior tag

R9 285 OC 2GB?

(#27) sirdenis válasza keIdor (#23) üzenetére


sirdenis
tag

Mèg ha 5%-ot gyorsulnak jó is lenne. Helyette lassul ès szaggat. Egyes egyedül a Doom tudott felmutatni valamit de az is a vulkannal.

(#28) Abu85 válasza keIdor (#23) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Amik végül megtörténtek. Mint írtam nekem +20%-ot jelent a DX12 mód.

Igazából arról volt szó, hogy a Fury X gyorsabb lesz az 1080-nál. DX12-ben 1080p-ben megtörtént már. [link]

Ezek a fejlesztők nem igazán tehetnek arról, hogy a GeForce így reagál a programjukra. Tudják miért reagál így, de nem tudják elkerülni azokat a helyzeteket DX12-ben, amivel az adott folyamatra vonatkozó lassulás helyrehozható. Erre egy új hardvert kell hoznia az NV-nek. Lehet mondani, hogy ez így szar, de az NV is azon dolgozik, hogy ezt a problémát kezeljék egy érkező hardverrel. Ebből ítélve a Volta ilyen lesz.

(#26) NandoXXL: Most speciel egy RX 470 van bent.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#29) keIdor válasza Abu85 (#28) üzenetére


keIdor
titán

A képen tényleg rendesen átrendeződtek az erőviszonyok. De megint ahány oldal, annyiféle grafikon.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#30) #85552128 válasza Abu85 (#28) üzenetére


#85552128
törölt tag

"Igazából arról volt szó, hogy a Fury X gyorsabb lesz az 1080-nál. DX12-ben 1080p-ben megtörtént már. "

Kíváncsi lennék mi lenne Ultrán, mert a High kb. közepesnek felel meg ha azt nézzük még két grafikai lépcső van fölötte...

[ Szerkesztve ]

(#31) Abu85 válasza Raymond (#24) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

26-án jelent meg a végleges frissítés, illetve mindkét gyártónak van egy újabb meghajtója a DX12-re. ;)

(#30) Szaby59: A szeptemberi kódhoz képest a Radeon gyorsult szeptember végén, mert akkor építették be az AGS 4.0-t, vagyis a gyors kódokat. Ezért írtam, hogy a szeptemberi kód túlkoros, mert akkor a Radeonok még nem a gyors kódokat futtatták. Ultrával mi megnézzük. :D

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#32) keIdor válasza Abu85 (#31) üzenetére


keIdor
titán

Csak hogy korrektek legyünk, 1440p, 2160p is álljon itt: [link]

Mert ott visszajönnek a GeForce-ok azért.:)

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#33) #85552128 válasza keIdor (#32) üzenetére


#85552128
törölt tag

bs ez a teszt: 1070: 73 FPS, 1080: 75 FPS rálehetne fogni CPU limitre, de a Pascal titán meg 105-öt hoz, valamiért lassabb a 1080 vagy mérési hiba, nem a FX gyorsult...

[ Szerkesztve ]

(#34) .LnB válasza Abu85 (#22) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Én tuti nem csesztem el. És félre ne érts. Engem nem az zavar, hogy az én VGA-mon nem hoz érdemi gyorsulást vagy szebb látványt a DX12. Nekem nem degradáló DX11-ben játszani míg a DX12-nek semmi előnye. Csak az ígéretek amik el lettek hintve, (a te részedről is). Nem igazán látom a végeredményeken. Aztán lehet én voltam naív, és vártam túl sokat. Elfogadom.

Ide off, de:Mikor jön egy 1070, 1080 szintű AMD kártya? Vagy valami ami igazán odaver az NV-nek?

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#35) Abu85 válasza .LnB (#34) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A jövőben sem fogod látni. Nem megfelelő hozzá a konfigurációd. Ez van. Lehet, hogy ez a sok félreértés megérne egy nagyobb cikket, ami lényegében minden dologgal foglalkozik.

(#36) Raymond: Beütöttem a Google-be, hogy DX12-es DE tesztet keresek és ez volt az első találat. Szeptember 8 még kedvező is az összehasonlításra, mert akkor még nem gyors kódok futottak Radeonon. De amúgy ugyanaz igaz erre is, még nem volt végleges a kód.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#36) Raymond válasza Abu85 (#31) üzenetére


Raymond
félisten

OK, tegyuk fel nagy valtozasok vannak az egy hettel ezelotti CB teszthez kepest, meglatjuk egy frissitesben, de akkor magyarazd mar el legyszi miert linkelgetsz a Guru3D tesztre ahol ez all:

"This article is updated with DX12 performance results as of September 8th."

Privat velemeny - keretik nem megkovezni...

(#37) keIdor válasza .LnB (#34) üzenetére


keIdor
titán

2017 első félév pletykák szerint, a Vega.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#38) #85552128 válasza Abu85 (#35) üzenetére


#85552128
törölt tag

Persze, hogy kedvező "- There is a known bug that causes some very high end cards to regress relative to DirectX 11. This bug is being addressed by the development team."

Magyarul, hiányos, bugos verzió benchmarkjait hasonlítjuk. Persze ha a Radeon gyorsabb akkor nem számít...

[ Szerkesztve ]

(#39) .LnB válasza Abu85 (#35) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ha előjössz megint a vegyek 3 Fury X-et témával, tökön szúrom magam. :D

Nem megfelelő. Tudod mi nem megfelelő játékra? A 470, 480, meg a többi. :) És nem azért mert NV-m van, hanem mert nem elég a teljesítménye.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#40) arn válasza Abu85 (#28) üzenetére


arn
félisten

vhol epp volt teszt, hogy az ujabb verziok lassabbak amdn is (egyre lassabbak lettek a frissitesekkel). gyk elenyeszo a differencia a ketto kozott. igy nem tudom, hogy hol eri meg a raforditott energiat. ebbe belefaradnak a gamerek, a vegen a fejlesztok is.

facebook.com/mylittleretrocomputerworld | youtube.com/mylittleretrocomputerworld | instagram.com/mylittleretrocomputerworld

(#41) Kronos3000


Kronos3000
senior tag

Végig kellene nézni a régebbi,mondjuk tavalyi dx12 hozzászólásokat,reményeket.....már akkor írták többen hogy ez is egy parasztvakítás lesz.+20% lehidalok tőle akkoriban még 40% volt a legpesszimistább jóslat....

Wasabi...

(#42) Abu85 válasza #85552128 (#38) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Ez a bug sajnos nem válogatott a gyártók között. :)

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#43) #85552128 válasza Abu85 (#42) üzenetére


#85552128
törölt tag

Mégis egyik gyártó kártyái esnek vissza sokkal jobban, nevezetesen a 980 Ti, 1070, 1080 és valószínűleg a Pascal Titan is gyorsabb lenne.

[ Szerkesztve ]

(#44) Abu85 válasza #85552128 (#43) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

És még csak véletlenül sem azért esnek vissza, mert DX12 alatt nem lehet jól használni a konstans puffer fast path-jukat, illetve nem lehet a használt UAV formátumokat beleírni közvetlenül a root signature-be... :) És akkor vissza is értünk az eredeti kérdéskörhöz. Vajon ez a szoftverfejlesztő sara, vagy a hardverfejlesztő nézte be a közeljövő alakulását?

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#45) Scholes9 válasza Fitzgerald (#2) üzenetére


Scholes9
nagyúr

Az komoly és sajnálatos :(

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#46) #85552128 válasza Abu85 (#44) üzenetére


#85552128
törölt tag

Most akkor mégis csak az egyik gyártót érintette ?

Persze, persze a szokásos ezt meg azt nem lehet jól használni - oldják meg, használják a hardvert, ez lenne a low-level api lényege, nem az, hogy elveszíti a teljesítményének nagy részét a DX11-hez képest...

"Vajon ez a szoftverfejlesztő sara, vagy a hardverfejlesztő nézte be a közeljövő alakulását?"

Melyik másik DX12-es játékban veszít ennyi teljesítményt az nVidia ? Na látod...

[ Szerkesztve ]

(#47) Abu85 válasza #85552128 (#46) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

A bug ugyanúgy érint minden gyors GPU-t. Ami jobban érinti az egyik gyártót az nem bug, hanem hardverdizájnbeli hiányosság.

Hogyan oldják meg? Kérlek vezesd le a megoldást, ami működhet.

Battlefield 1? Ott is kapnap 5-10% mínuszt. Mibenő érdekesség, hogy pont ugyanannak a GeometryFX rendszernek a továbbfejlesztése dolgozik benne, ami a Deus Ex: Mankind Dividedben.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#48) keIdor válasza Abu85 (#44) üzenetére


keIdor
titán

Nem néztek be semmit. GCN van a konzolban, és konzolra fejlesztenek elsősorban, itt dőlt el az egész.
Ha Maxwell vagy Pascal lenne a konzolban, akkor meg máshogy alakulna. Kár ezt úgy kommunikálni, hogy a hardver a rossz. Semmi baja, más a két irány.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#49) #85552128 válasza Abu85 (#47) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ahogy xy másik fejlesztő is. Semmi olyan nincs a Deus Exben ami ezt a teljesítményvesztést indokolná, nem vezethetem le, nem vagyok fejlesztő és nem az én dolgom ezt megoldani.

(#47) Abu85 BF1-et az AMD-sek is DX11-ben játsszák annyira jól sikerült. Btw. itt nem 5-10%-ról van szó, a 1080 legalább 17%-ot veszít a TX meg szinte semmit, akkor hogy is van ez ? Ugyanaz az architektúra...

[ Szerkesztve ]

(#50) R9DEON válasza .LnB (#39) üzenetére


R9DEON
senior tag

Az RX 480 nem elég játékra, miket nem mondasz. : :U

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.