Az a gond, hogy egy éppen megjelent telefon szervizköltségén veszekedtek. Senki nem látta még szédszedve, senki nem látta csak videón, hogy is néz ki. Kollégám telefonjavítással foglalkozik, olyan dolgokat mond, hogy miket lehet cserélni, forrasztgatni hogy csak lesek. Szervíz símán csak cserél, ezt tudja mindenki. Autót se sokan hordanak - sokszor sajnos tényleg lehúzós - szakszervízbe, hanem a saját szerelőjükhöz. És itt nem Kókány Bercire gondolok
Eltelik fél, egy év, és meglesz a recept a cserére, mikéntjére. Amikor a Samsung S8 kijött, annak is horror áron cserélték a kijelzőjét, most meg nem sufniszervízbe, nem a leghitványabb kínai utángyártott kijelzőt beleépítve 70 k körül cserélik (nem reklámozok direkt, Google keresés alapján megkerestem, persze vannak olcsóbb alternatívák is) Uganitt egy S9 kijelzó 105000. A Huawei P20 pro is 99000 Ft. Tudom , nem kijelzőről volt szó hanem hátlapról, aki ezügyben válaszol olvassa el ismét a kommentet Bár kétlem hogy megtenné na mindegy.
A másik aki megvesz egy ilyen vagy akármilyen telefont, és leejti, nem tudja megcsináltatni szerintem az kicsit túlvállalta magát. Magyarul nem a pénztárcájához mérten választott. És az totál mindegy, hogy egy 50000 Ft-os alsókategóriás telefon, vagy egy félmilliós Iphone. Ha mégis tovább akar nyújtózkodni, mint a takarója ér, kössön biztosítást. Mindenhol lehet kötni. Mediában vettem a fiamnak egy Samsung Tab A6 10.1-et, 79 k volt + 25000 a biztosítás. Mert gyerek, elejti stb. Ne kelljen soha kihasználni.....
Vodafone RED mellé jár az alap készülékbiztosítás, havi 600 Ft-ért kötöttem az extra biztosítást. Ha gond van, 20 000 és új telefon. Nem mint ha nem tudnék egy i7-et használtan vagy akár újonnan is megvenni, de így érzem biztonságban magam.
Na a feleségem az S8-ra nem kötött, remélem nem ejti le
Szóval felesleges harc. Maximum arra jó, hogy aki ebbe éli ki magát, tudjon hőbörögni. Azoknak meg váljon egészségére
[ Szerkesztve ]