Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#37) A`rpi válasza krx21 (#32) üzenetére


A`rpi
addikt

Jelenséget amit felvázoltam, pedig nagyon is létező, dolog.
A Hi-Fi-s hasonlat pedig egyenesen rossz.
És még azt sem érted amit mondani akarok.

Nem kell hozzá semmi más csak egy régi játék, példának hirtelen most csak DUNE 2000 jut eszembe, egy C2D rendszeren már elviselhetetlen gyorsan fut a játék, szerencse, csupán csak az, lehet állítani játékban "game speed"-et. "Így játszhatóvá lehet tenni."

Hi-Fi-s hasonlat teljesen más, ott megkérdőjelezhetetlen vesztéségmentes formátum, főleg akusztikus hangszerek esetén.

Viszont ahogy elektronikus zenéről kezdünk el beszélni, nem feltétlen indokolt a formátum, profibb hangmérnökök, producerek próbálnak egy kis analóg "zajt" vinni a hangsávok közé, közel nincsen olyan "dinamikatartomány"(I) elektronikus zenében nem hallható sávban(/I) mint ahogy az van az "igazi hangszerek esetén", így a különbség szakértőknek természetesen "szembetűnő" ha valaki mondjuk komolyzenét hallgat.

Elektronikus zenénél ugyan ez nem teljesen mondható el, bár nagy valószínűséggel a hifista komolyzenét hallgat a rendszerén..

Elektronikus zene esetén készülhet egy renderelés veszteségmentes formátumban, de mivel az elektronikus zene alapjául szolgáló hangminták döntő többsége digitális, így közel sem profitál belőle a hallgató annyit, mint amennyi különbség lehet egy akusztikus darabnál.

Nem azt mondom hogy 30FPS-en fusson minden játék konzolon, vagy PC-n.
De az sem teljesen igaz hogy csak úgy tud jó lenni egy játékmenet ha minimum van 300FPS.

Természetesen minél több annál jobb főleg multiban. (FPS)
Én azt mondom szerintem UC szériánál indokolatlanul felgyorsul tőle a játékmenet amit én annak tudok be, hogy az FPS "sok", így ha lenne kapcsoló én valószínű használnám.

Probléma közel sem akkora mint ahogy én azt előadom, többen is kipróbálták a demót, nagyon senki sem panaszkodott, nekem feltűnt a különbség mivel nekem van viszonyítási alapom ennek hangot is adtam, mindössze ennyi.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.