Hirdetés

2024. április 20., szombat

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Játékosok szám alakulása a megjelenés óta: [link]

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#2) tuki2200 válasza .LnB (#1) üzenetére


tuki2200
senior tag

Hat ezek tényleg siralmas számok.. még egy indie game-nél is, csak a Beta-val játszottam, nagyon élvezetesnek tűnt pedig akkor, de mar látszódott hogy egyszerűen kevés a tartalom ezért nem is vettem meg, pedig maga a koncepció tényleg tetszik

[ Szerkesztve ]

(#3) oriic válasza .LnB (#1) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Júliusban látható is a kiugró mennyiség, akkor lett ugye F2P. Aztán ahogy mindenki megjósolta, őrülten zuhanni kezdett ez a mennyiség.

Live-Die-Respawn

(#4) vegitossj7 válasza .LnB (#1) üzenetére


vegitossj7
addikt

Nem tudják ezek a buta emberek mi a jó... Pedig mennyi tartalom járt hozzá, atyaég... Season 1-2, mi kell még? :O

Kár, hogy a régi jó dolgokból... Nem marad semmi...

Tévedni emberi dolog, de néha velem is megesik.

(#5) elithun


elithun
őstag

Én megörültem mikor F2P lett, mert nagyon szép játék, és élvezetesnek is tűnt, de miután kipróbáltam egy délután alatt kifújt nálam. Semmi késztetést nem éreztem, hogy tovább játsszak. :(

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#6) Scholes9


Scholes9
nagyúr

A megjelenés előtt már lehetett ezt sejteni.

PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C

(#7) noPublicFG


noPublicFG
senior tag

Azért zár be, mert nem a Blizzard adta ki... :))
Bocsánat: Bukott meg. :DD

[ Szerkesztve ]

plus ça change, plus c'est la même chose

(#8) danih


danih
addikt

(#9) AxBattler


AxBattler
félisten

"Annyi pozitívumot kaptunk, hogy a szervereket egyelőre nem állítják le..."
Egy multira kihegyezett játéknál ez roppant barátságos gesztus. :(

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................

(#10) oriic válasza AxBattler (#9) üzenetére


oriic
HÁZIGAZDA

Annyiban tényleg pozitívum, hogy nem lőtték le a szervereket és az a pár ezer ember még játszhat vele.

Live-Die-Respawn

(#11) AxBattler válasza oriic (#10) üzenetére


AxBattler
félisten

A hangsúly az "...egyelőre..." részen volt. L4D2 még ma is megy.

"Csak egy dologtól félek. Ha meghalok, az asszony eladja a gépeimet annyiért, amennyit bevallottam neki." KERESEM: Lian Li PC-C50 ......................................................................................................................

(#12) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

És akkor most tessék visszanézni az értékeléseket:

ign.com
PC Gamer
Polygon
ign.hu
gamepod
gamestar

Metacritic átlag: 77 (mostanra már)

És a játék ma hivatalosan is halott!

Ennyit ér ma a gamer sajtó "szakértelme" véleménye.
Szánalmas. :(
A nagy szakértőknek nem tűnt fel, hogy ez így kevés lesz. (Ráadásul pofátlan drágák is voltak benne a cuccok. ) Pedig itt fórumon is meg tudtuk ezt néhányan állapítani miután kipróbáltuk.

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#13) Stauffenberg válasza .LnB (#12) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

El is olvastad ezeket a teszteket vagy csak a pontszámokat nézted? Ez a játék nem játékként bukott meg, hanem az üzleti modellt nem vette be a játékos társadalom gyomra.

Nézd meg a korai Steam értékeléseket, legtöbben a DLC-s lehúzásra panaszkodtak és nem arra, hogy a játék maga szar lenne.

(#14) Loha válasza Stauffenberg (#13) üzenetére


Loha
veterán

Ingyen sem kellett a népnek, tehát nem az üzleti modell volt a fő gond, hanem SZVSZ az, hogy a játék túl bonyolult az átlag casual játékosnak, nem lehet fél óra alatt belejönni, és a legtöbben nem szánnak rá pár napot, hogy behatóbban megismerjék.

(#15) Bad Pritt válasza Loha (#14) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Én pont ellenkezőleg látom. :D
10 perc alatt bele lehetett jönni, alig volt változó, egyszerű, ugyanolyan pályákkal. Nem volt benne igazán kihívás, vagy könnyen nyertél vagy könnyen vesztettél bármelyik féllel is voltál. A f2p modellel lehetett volna ezt árnyalni, de igazából semmi értelme nem volt fejlődni, belefeccölni plusz energiát a karakterekbe, mert nem kaptak értelmes extrákat. Nagyon rossz volt a balansz, kritikán aluli az MM, a szörnyeket folyamatosan össze-vissza balanszolgatták látszólag ész nélkül.
Hatalmas potenciál volt a játékban, lehetett volna ezerféle játékmódot kreálni hozzá, volt egy rendes kis háttérsztorija az egésznek, de egyszerűen kevés volt minden szinten. Kevés karakter, kevés képesség, kevés szörny, kevés változó.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#16) .LnB válasza Stauffenberg (#13) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

67%-ot bukott az első hónap után a játékos bázisából. Majd mikor ingyenes lett, egy hónap alatt 59%-ot. Ezt mind a fizetős tartalmak számlájára írni azért szerintem túlzás.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#17) Mokó válasza danih (#8) üzenetére


Mokó
aktív tag

Jól összefoglalja a dolgokat annyi biztos.

(#18) Stauffenberg válasza Loha (#14) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

Ez mennyiben érinti azt, hogy a játék jó-e? Most akkor húzzuk le a vérbe találomra akármelyik szimulátort is, mert az átlag játékos nem képes beletanulni, mert túl bonyolult?

A játék valóban komplex, ezt az imént linkelt tesztek is kihangsúlyozták, de ők inkább pozitívumként említették. Lehet, hogy a kiadónak egy szűkebb réteget kellett volna megcéloznia vele és talán kultjátékká vált volna, így viszont üzletileg bukta lett.

Nem ez volt az első ilyen és nem is az utolsó. Nekem így hirtelen a Tabula Rasa jut eszembe, nekem bejött, merőben más volt a harcrendszer, mint az addig megszokott (sokan nem is tudták megszokni), de egy évvel az indulás után bejelentették, hogy le is állnak. Nem volt elég játékos. Pedig kritikai oldalról semmivel nem volt rosszabb a fogadtatása, mint az Evolve-nak.

(#20) VinoRosso


VinoRosso
veterán

Hiába a sz#r nem lesz illatosabb akkor se ha ingyen adják.

(#21) Mokó válasza VinoRosso (#20) üzenetére


Mokó
aktív tag

ha-ha-ha :C Röviden,tömören ennyi a lényeg.Anno tényleg az a probléma eleje nagyon jó volt aztán meg csak körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe-körbe néha lövések.

(#22) Rigormortiis


Rigormortiis
addikt

Gyerekek, itt mindenki kacag csóri Evolve-on, de ez nem volt rossz játék. 80 órám van benne, amit nem bánok. Az alapötlet zseniális volt (asszimetrikus multi), nagyon jól nézett ki, és alapvetően nem sok bajom volt vele, DE...

A karakterek fejlődési rendszere már megjelenésekor is f2p jelleget mutatott (rengeteget kellett farmolni nagyon kevés bónusszal járó szintlépéshez).

A dlc szörnyek nagyon op-k lettek.

Csapat (party) nélkül legtöbbször esélytelen voltál.

Nekem nagyon bejött a hangulata, a karakterek párbeszédei ugrás előtt és továbbra is tartom, hogy az irány jó volt.

De leginkább a matchmaking b.szta szét nálam az egészet. Kajak negyed órákat vártunk pl, hogy hármunknak találjon egy szörnyet és negyedik huntert ps4en, megjelenés után pár hónappal.

Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

(#23) danih válasza Mokó (#17) üzenetére


danih
addikt

CrowbCat videói nagyon jók, érdemes őket megnézni :)

(#24) Shing


Shing
őstag

Hát pont hogy konzolon kellett volna megpróbálni, ott kisebb a konkurencia. Amúgy ebből is látszik, hogy az üzleti modell nem minden. Ott az Overwatch, fizetős még is viszik mint a cukrot.

(#25) xenom0rph válasza Shing (#24) üzenetére


xenom0rph
őstag

Hogy jön ide az Overwatch?

halahala

(#26) danih


danih
addikt

(#27) Nyugis


Nyugis
senior tag

Free to play.
Szóval nem jött be?
Az emberek rajottek végre hogy ez az igazi szemtelen lehúzás külföldi megnevezése?
Talán rá ébrednek hogy az embereknek minőségi tartalom kell.
Nem szüntetik meg a szervereket?
És aki fizetett? Aki megvette?
Egy szép kis pert is megerdemelnenek.

(#28) Sirandrish


Sirandrish
legenda

Én nem tudom mi volt ezzel a baj.
Végre valami ami más volt...persze hogy nem kell.
Aztán megy a sírás hogy senki sem csinál újat...minek csinálnának, ha utána le se sz*rják azt?

Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....

(#29) elithun válasza Sirandrish (#28) üzenetére


elithun
őstag

Igazából nagyon jó volt és nagyon új volt, mindenkinek nagyon tetszett. Aztán megjelent és kiderült, hogy kifelejtették a tartalmakat, és változatosságot. Majd ezt tetőzte, hogy season pass 1 és 2-t viszont ki tudtak adni.

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#30) danih válasza elithun (#29) üzenetére


danih
addikt

Igazából nagyon jó volt és nagyon új volt, mindenkinek nagyon tetszett. Aztán megjelent és kiderült, hogy kifelejtették a tartalmakat, és változatosságot.
Azt hittem a No Man's Sky topikban vagyok :DDD

(#31) elithun válasza danih (#30) üzenetére


elithun
őstag

Na hát arról ne is beszéljünk. :D
De látszik, hogy az embereket érdekli az újdonság, mert a NMS is rekord eladásokat generált, csak aztán kipróbálták otthon a játékot...

„Minden egyes tapasztalat közelebb visz a megértéshez.”

(#32) Stauffenberg válasza Nyugis (#27) üzenetére


Stauffenberg
nagyúr

"Az emberek rajottek végre hogy ez az igazi szemtelen lehúzás külföldi megnevezése?"

Akkor még nem játszottál normális free-to-play játékkal. Én évek óta játszom kisebb-nagyobb megszakításokkal World of Tanks-et és az egyik legkorrektebb üzleti modellt sikerült kialakítani. Nem érdekel, hogy sértett noobok az ellenkezőjét állítják. Eleinte befizettem néha pár eurót, de nem vásárolható olyan előny a játékban, amivel gyakorlati erőfölényre teszel szert a többiekkel szemben (főleg amióta a prémium lőszer is vehető nem prémium fizetőeszközért). Ráadásul már egy jó ideje nem költöttem rá egy fillért sem (konkrétan már vagy 2-3 éve), mégis remekül lehet boldogulni.

Ma egy AAA játék simán kerül 120-140 euróba. Alapjáték 69.95 EUR, season pass 59.95 EUR, tök általános számok. És akkor itt a season pass nélkül hozzá sem jutsz lezárt tartalmakhoz. Fizess, különben nem érheted el soha a büdös életben.

A World of Tanksben maximum csak a prémium tankok nem elérhetők ingyen, de ezeknek általában van ingyenes megfelelőjük is, ami ráadásul erősebb is, mint a prémium, igaz farmolni kell hozzá. Szerintem én az elmúlt 5 évben összesen nem költöttem rá egy mai AAA játék árát (120-140 EUR) a World of Tanksre, mégis van egy szórakoztató Tier XIII prémium tankom (AMX-CDC), pár kihúzott ágam és több száz óra játékidőm. Közben meg havonta-kéthavonta jönnek új tartalmak a játékba, új mapok, új tankok, új nemzetek, új játékmódok. Ingyen.

Azt is érteni kéne, hogy a free-to-play nem jelenti, hogy ne ösztönözhetne a játék néha egy kis pénzköltésre. Ez nem szeretetszolgálat, hanem üzlet. És amíg ez egészséges kereteken belül megy, addig én sokkal jobban kedvelem ezt a modellt, mint a nagy kiadók 130 eurós AAA játékait.

Azt elismerem, hogy nem minden kiadónak megy a jó free-to-play modell kialakítása. Sokan tényleg lehúzásként kezelik, na ők azok, akik a rolót is lehúzhatják. Kár, hogy az Evolve esetében a fejlesztők és nem a kiadó itta meg a levét. De a World of Tanks mellől nem szivárognak el úgy az emberek, mint az Evolve-ból. Csökkent ugyan a bázis az utóbbi időben, de ez érthető, nem mai cím már.

[ Szerkesztve ]

(#33) danih válasza elithun (#31) üzenetére


danih
addikt

Hülye voltam - előrendeltem azt a játékot. Pedig soha nem rendeltem eddig elő elvi okokból. De már én is megtanultam a leckét :DDD

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.