Biztos "occó" lesz.
A másik hír mellé téve, egyre több elektromos jármű várható.
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
Biztos "occó" lesz.
A másik hír mellé téve, egyre több elektromos jármű várható.
Szabad országban, szabad ember, szabad akaratából azt mond és azt tesz...amit szabad. UDS Ignition.
Mennyivel jobban néznek ki ezek, mint a manapság divatos suv forma
Kinek mi...
De, hogy belül miért nem lehet autó kinézet... (Meg azért kivul sem ártana, némely villany verda elég gagyinak nézki)
[ Szerkesztve ]
Az élet nem igazságos csak jobb a halálnál...
Egyik szebb, mint a másik...
Hát igen, ez teljesen ízlés kérdése, nekem inkább a hagyományos autók nagy része néz ki gagyinak, azzal a vacak kis képernyővel, meg elavult szoftverrel, meg 200 gombbal, amit mindig elfelejt az ember hol van, meg hogy nem lehet megfogni lassan a kormányt, mert mindenhova gombokat tesznek
Csak a gomb hosszútávon is működni fog, ha pedig elromlik, akkor csak azt az egy funkciót veszted el egészen a javításig. Viszont ha mindent egy tabletre teszel, akkor ha az meghal, az autóval se fogsz menni sehova. Vannak dolgok, amiket mindenképp meg kéne hagyni gomb formájában.
Vannak (ablaktörlő, fényszóró), de mondjuk a rádió, vagy akár klíma nem az szerintem, de akár a ködlámpa sem feltétlen, vagy az ülésfűtés.
Mintha egy scifiből jött volna elő, a pickup változat nekem bejön.
A szellőztetés, párátlanítás mondjuk egy jó esős időben minden csak nem tabletre való. Főleg a mai remek szoftvereket figyelembe véve, hogy lehal az egész tablet a francba.
Azért a klíma(ide tartozik a szélvédő párátlanítása is) nem árt, ha működik. Főnököm Citroenjében télen meghalt a klíma, szinte használhatatlanná vált az autó.
Az hogy a klíma működik-e vagy sem az nem feltétlen függ a gombtól, de a fizikai gomb is eltörhet, bekoszolódhat. Szoftvert meg írjanak csak rendeset a gyártók (tudom, jelenleg nem megy nekik, mert a régi vacak infotainment rendszereket pofozgatják csak).
Amúgy őszintén szólva nekem a jelenlegi autómban a klíma gombjai és tekerői semmivel nem tűnnek intuitívabbnak és kényelmesebbnek egy érintőképernyőnél. Úgyis le kell nézzek, mert nem olyan elrendezésűek, hogy ki lehessen tapintani rendesen, szóval nem érezném szerintem akkora hátrányát, ha nem fizikai gombok lennének (de nem érintőgombok, hanem rendes érintőképernyő).
Én ezt csak arra írtam, hogy nem fontos a klíma.
Hát nem is tudom, számomra ezek az idétlen módon csak azért is futurisztikus kinézetet kapó e-autók nagyon nem tetszenek. Persze fejlődjünk design terén, de ezek az autók olyanok mintha egy 2000-es évek elején kiadott, a távoli jövőben játszódó képregényből jöttek volna ki. Persze ízlések és pofonok, megértem ha valakinek ezek bejönnek, csak azt nem, hogy miért kell szinte az összes villanyautót ilyenre tervezni.
" ... nekem a jelenlegi autómban a klíma gombjai és tekerői semmivel nem tűnnek intuitívabbnak és kényelmesebbnek egy érintőképernyőnél."
A csapnivaló ergonómiához nem feltétlen kell képernyő. De, a képernyő jó eséllyel magával hozza az előbbit. A "tapi képernyő", most az autógyártók kalapácsa, amit miután megkaptak, most most mindent szögnek néznek.
ui: milyen autóról is beszélünk?
Honda Jazz 2008
De eddig egy autóm sem volt, ahol kimondottan vakon tudtam volna a klímát kezelni, persze nem is high-end autóim voltak, ez tény.
O.K. most már beugrott, hogy pont veled, erről egyszer már beszéltünk. Nekem sincs high-end autóm (teszem hozzá, azokban szoktak a legnagyobb ergonómiai bakik előfordulni). A KIA-nál ismerik a tekerőt, ami 0,5°-ként megakad egy picit. Ezt a szabályzót tényleg vakon megtalálom az autóban, és mivel a fejben számolás sem okoz különösebb gondot , ezért ha pl. 2°-al feljebb szeretném venni a hőmérsékletet, akkor - megint csak odanézés nélkül - 4 fokozatot jobbra fordítom a tekerőt.
Tényleg, így nekem is beugrott már, hogy volt róla szó korábban
Amúgy ez sem rossz feltétlen, mert külön gomb állítja a hőmérsékletet meg a ki-be kapcsolást, csak úgy és olyan helyre vannak téve, hogy kitapogatni nem túl kézreálló.
+1
Amit nem kell napi szinten tekergetni azt felőlem oda rakják a menüben ahova akarják. A fűtés, klíma, világítást ne kelljen már keresgetni menet közben. Amúgy azt se értem ha telefont nem lehet vezetés közben nyomkodni akkor az autó kijelzőjét miért lehet? Pont ugyanúgy elvonja a figyelmet... És ezeket menet közben is kell néha állítani.
Nekem ez a formavilág nem jön be. Robotzsarus... vagy nagyon katonás.
[ Szerkesztve ]
Úgy jól laktam, mint a duda, Hála Neked, egek Ura.
Annak jobban örülnék ha a gyártök a sok nagy autók helyett foglalkoznának a kis autókkal is, mert ott nem sok alternativa van.
A legértelmesebb kis autók 208, corsa és zoe, van még pár ebben a méretben de említésre sem méltóak vagy az anyaghasználat, vagy a hatótáv szar. Mindenki az idióta SUV-okat nyomatja.
.. ....... .- -- ....... -... .- - -- .- -.
Miért muszáj ennyire más irányt venni kinézetben?
A sas száll ide - száll oda, de a szálloda nem sas ide - sas oda || Logitech <3
Ilyen elbaszott formákat tervezni Mintha szánt szándékkal terveznének ennyire szarokat elektromosból
Az íves ülés is annyira faja, csak épp a biztonsági öveit hagyták le az oldalt ülőknek... Na nem mintha sok esély lenne engedélyt kapnia.
HR24.hu
mert a futurisztikus desing-al tudják magukra felhívni a fiatalok figyelmét
Az Canoo Lifestyle Vehicle méreteinál egy kis hiba van.
Az 1,9m nem a tengelytávja!
A hivatalos oldalon width van írva, ami a szélessége. A tengelytáv az első és hátsó tengelyek közötti távolság, nem a szélesség.
Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5