Csak így legyen! Ha jó lesz ,akkor az nagy húzás az UBI részéről.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Csak így legyen! Ha jó lesz ,akkor az nagy húzás az UBI részéről.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Te jó Isten,hát ez szuper,úgy kellett mint egy falat kenyér...
a hibrid sugárkövetés az olyan, mint a sós chips meg a light cola, nem?
Cyberfuck Patchrunner
Körülbelül. Az Unreal Engine 4 is használja régóta. Igazából beállítgatni.nem nagy kunszt, de hogy jól is nézzen ki, gazdaságos is legyen, és ne túl erőforrás igényes az már feladja a leckét. Light Cola
Akkor a 6700XT-vel felejtsem el a raytracing bekapcsolását gondolom... Vagy benne lesz a játékban az AMD FSR eleve?
(#6) antikomcsi
Mekkorát tévedtem, amikor tavaly ilyenkor arra gondoltam, hogy nem is baj, hogy csúszik a játék, mert azt hittem, hogy legalább helyre áll a videókártya piac. Pont ott tartunk, mint akkor! Sehol.
Nem vagyok egy nagy szakértője a témának, de nem pont erre találták ki a DirectStorage-t, hogy csökkentsék a VRAM terhelését, mert a textúrákat játék közben tölti be az SSD-ről? Amikor ez megjelenik, elvileg már elérhető lenne. Azt hittem ezért csúszik pont októberig a megjelenés, mert használja azt a Win11-ből. Nagy ziccert hagynak ki ezzel
Xboxon ez működik is, mert ott van dedikált hardver a kitömörítéshez, de PC-n nincs, szóval a rendszermemóriába való kitömörítéshez nyugodtan számolhatsz 16 magot. És az a helyzet, hogy nem sok gamer rohangál Ryzen 9 5950X-szel.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Abu, a DirectStorage nem a GPU-val tömörít ki egyből a VRAM-ba kihagyva a CPU-t és a rendszer memóriát? Mintha ezt olvastam volna róla annó, de lehet ez csak merketing bullsh!t volt.
A VRAM-ba a GPU-val dolgozik a rendszermemóriába a CPU-val. Szóval mindkettő kell neki, és a helyzet az, hogy a PC-kben sok a rendszermemóriában tárolt tartalom, szóval kelleni fog egy rakás mag a DirectStorage-hez.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
És ha van elég RAM a gépben miért nem írnak olyan programot ami akár 128GB-ot is lefoglal erre a célra, és onnan tölti be VRAM-ba?
Xbox Serise X-en is lesz HD texture csomag?
mert a juzerek 0.00000001%-nak van 128+ giga ramja?
"ugyanitt hazájából elüldözött nigériai herceg aranybányájának tulajdonjogát megtestesítő NFT jegyezhető."
Az új konzolok ebből a szempontból fejlettebbek, mint egy PC, így ott többet is lehet csinálni egy szimpla HD textúracsomagnál.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
32GB azért már nem ritka. Abba is belefér sok minden.
Nekünk nem igazán rendszermemória kell, hanem VRAM, mert a PCI Express túl lassú interfész. És ott már 16 GB a reális maximum, ami nem sok.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Az elméleti lehetséges kivitelezés az oké, de lesz e?
Illetve ha igen, milyen teljesítménnyel?
Ugyanaz lesz a konzolokon is a Far Cry 6 tartalma, csak más formátumokba lesz kódolva, mint PC-n.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Reméljük nem lesz belőle grafikai bugfest... volt már rá példa a sorozatban, nem is egyszer.
Intel Core i9-9900K víz | 32 GB | GBT RTX 3080 Ti Gaming OC | 48" LG C1 TV | Samsung(.hu) Galaxy S22+ 256 Vodával | Voda Samsung Galaxy A54 | Pocketbook Inkpad 3 Pro