Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Map az alábbi beállítások szerint fut:

    Télen nincs farmolás.
    Gravitácó van: sóder, homok és föld blokkra szóval ésszel kell lapátolni mert rádomlik a hegy. (földből nem lehet házat építeni támasztékok nélkül!)
    Instabilítás be van kapcsolva a barlangokban, bányákban szóval támasztékot nagyobb bányánál használni kell.
    Player HP meg van tolva 15-ről 25-re.
    Eszközök tartóssága fel van tolva nagyobbra (kevésbé kopnak)
    Felszíni réz sokkal jobban fel van tolva, ón szintén.
    A ruinoknál található tárgyak felszehetőek alapból (ágyak, tárolók, bútorok, koporsók...stb)
    temporal gear végtelenszer használható
    pályagenerálás kicsit nagyobb biomemérettel van beállítva. (nagyobbak a biome-k)
    spawn limestone, claysone közelében van egyből egy trader mellett. (még nem végleges, lehet lesz biztonságos spawnház.

    "WorldName": "PH2024",
    "AllowCreativeMode": false,
    "PlayStyle": "surviveandbuild",
    "PlayStyleLangCode": "preset-surviveandbuild",
    "WorldType": "standard",
    "WorldConfiguration": {
    "gameMode": "survival",
    "startingClimate": "temperate",
    "spawnRadius": "0",
    "graceTimer": "10",
    "deathPunishment": "drop",
    "droppedItemsTimer": "3600",
    "seasons": "enabled",
    "playerlives": "-1",
    "lungCapacity": "60000",
    "daysPerMonth": "9",
    "harshWinters": "true",
    "blockGravity": "sandgravelsoil",
    "caveIns": "on",
    "allowUndergroundFarming": false,
    "bodyTemperatureResistance": "0",
    "creatureHostility": "aggressive",
    "creatureStrength": "1",
    "playerHealthPoints": "25",
    "playerHungerSpeed": "1",
    "playerHealthRegenSpeed": "1",
    "playerMoveSpeed": "1.5",
    "foodSpoilSpeed": "1",
    "saplingGrowthRate": "0.25",
    "toolDurability": "2",
    "toolMiningSpeed": "1.5",
    "propickNodeSearchRadius": "6",
    "globalDepositSpawnRate": "2",
    "microblockChiseling": "stonewood",
    "allowCoordinateHud": true,
    "allowMap": true,
    "colorAccurateWorldmap": true,
    "loreContent": true,
    "clutterObtainable": "yes",
    "temporalStorms": "veryrare",
    "tempstormDurationMul": "0.25",
    "temporalStability": true,
    "temporalRifts": "visible",
    "temporalGearRespawnUses": "-1",
    "temporalStormSleeping": "1",
    "worldClimate": "realistic",
    "landcover": "1",
    "oceanscale": "1",
    "upheavelCommonness": "0.3",
    "geologicActivity": "0.05",
    "landformScale": "1.4",
    "worldWidth": "1024000",
    "worldLength": "1024000",
    "worldEdge": "traversable",
    "polarEquatorDistance": "25000",
    "globalTemperature": "1",
    "globalPrecipitation": "1",
    "globalForestation": "0",
    "surfaceCopperDeposits": "1",
    "surfaceTinDeposits": "0.12",
    "snowAccum": "true",
    "allowLandClaiming": true,
    "classExclusiveRecipes": true,
    "auctionHouse": true

Új hozzászólás Aktív témák