Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) twollah1976


twollah1976
őstag

Kb. 5-6 ev alatt jutottak el oda a gyartok, hogy atterjenek a szovetre.

\m/ Minden lehetséges, kivéve forgóajtón átsíelni... \m/

(#2) opr válasza twollah1976 (#1) üzenetére


opr
veterán

Amibe ugyan annyira nem izzadsz bele nyaron, de cserebe nem is tudod rendesen kitakaritani, hacsak nincs hozza valami specko cuccod. :(
Ezert az arert amugy a parnazatlan kartamasz a pofatlansag teteje.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#3) #72042496 válasza opr (#2) üzenetére


#72042496
törölt tag

Nekem is a kartámaszon akad meg a szemem. Nagyon sok széknél, ennél drágábbakon is, egy sima műanyag idom sajnos - elrontja az összhatást.

[ Szerkesztve ]

(#4) Tetsuo


Tetsuo
aktív tag

Azért még messze van a Herman Miller Aeronjától, mint széketalontól, de nem tűnik rossznak. Kérdés, mennyire strapabíró.

[ Szerkesztve ]

(#5) Dr. Akula


Dr. Akula
nagyúr

Ránézésre semmivel nem tartósabb egy sima irodai forgószéknél. Ez nem fog évtizedeket kibírni, az ilyen fogyóeszközből az a jobb ami a legolcsóbb.

(#6) djhalasz


djhalasz
tag

140 kilo ellen milyen esélyei lehetnek?

(#7) #72042496 válasza djhalasz (#6) üzenetére


#72042496
törölt tag

Weight Capacity: 120kgs | 264.5lbs

140 kiló túlterhelné a széket és nem is kevéssel. Valószínű, hamar tönkremenne.

[ Szerkesztve ]

(#8) green dude


green dude
tag

Én úgy vagyok ezekkel a "gamer" székekkel, hogy kell a francnak. Az ember vegyen egy tisztességes irodai forgószéket és kész. Lehet velem van a baj, de a marketing bullshit-et leszámítva nem értem a koncepciót. Vagy csak ennyi? :D

(#9) Tetsuo válasza green dude (#8) üzenetére


Tetsuo
aktív tag

A "gamernek" lehetne egy mélyebb, valódibb jelentése is, de sajnos valóban csak marketing.