Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#51) FattyDove válasza Tigerclaw (#49) üzenetére


FattyDove
őstag

"beleillik a Cybertruck is. Kb. a szembekopese az e-autozasnak"

Szóval a villanyautó az kizárólag európában megszokott kis nyomi autó lehet?

(#52) MasterMark válasza FattyDove (#51) üzenetére


MasterMark
titán

Az e-autózás egyébként sem arról kéne szóljon, hogy behajtott tükrökkel megy valaki 70-nel a kamionok között.

[ Szerkesztve ]

Switch Tax

(#53) opr válasza Tigerclaw (#49) üzenetére


opr
veterán

Szoval ha az azonnali, raadasul linearis nyomatekarol hires motortechnologiat nagyobb meretu, jol pakolhato haszongepjarmube rakjuk, az "a szembekopese az e-autozasnak". Ertem. En barom meg mar azt hittem, ertelme van.

"Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

(#54) Tigerclaw válasza FattyDove (#51) üzenetére


Tigerclaw
nagyúr

Szerintem jelenleg eleg nagy a tavolsag az igeny es a megfizetheto, eladhato e-autok kozott. A Tesla eddigi osszes modellje egesz jo lenne, de az lathatoan nem megfizetheto, csak a kifejezetten gazdad orszagokban. Oszinten szolva a megfizethetobb modellekert se tolonganak. Szoval most meg felesleges azon gondolkozni, hogy nezne ki egy elfogadhato e-auto.

Amit akartam irni, hogy az e-auto jellemzoen kicsi, aramvonalas es amennyire lehet meg konnyu is, hogy maradjon nemi hatotav. A cybertruck meg ennek az ellentetje. Szogletes, nagy, es valoszinuleg dognehez lesz uresen is, talan a 4 tonnat is eleri majd. Meg nem mertek leirni az ures sulyat. Aztan ott vannak a holdjaro kerekei, amik szinten nem segitenek novelni a hatotavot.

En meg a mai napig ugy gondolom, hogy a bemutatott forma talan csak egy vicc, annyira elnagyolt version 0.

Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

(#55) Tigerclaw válasza opr (#53) üzenetére


Tigerclaw