Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) #85552128


#85552128
törölt tag

Vajon mi az oka annak, hogy PC-re nemhogy demo, de még gépigény sincs így egy héttel a megjelenés előtt ?

(#2) Bad Pritt válasza #85552128 (#1) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Szerintem sejted, hogy mi az oka. :)

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#3) HoyHoy2 válasza Bad Pritt (#2) üzenetére


HoyHoy2
tag

ők maguk sem tudják ??? :DD

It is always more difficult to fight against faith than against knowledge.

(#4) #85552128 válasza Bad Pritt (#2) üzenetére


#85552128
törölt tag

Sejteni sejtem, de csak nem ennyire nyilvánvaló módon akarják leplezni, hogy szar. Akkor már inkább kapjon pár hetes delayt a PC verzió.

(#5) LÁZ


LÁZ
addikt

pedig gondolkoztam az itthoni előrendelésen, de akkor várok a megjelenésig, hogy mi lesz a pc-vel, adott esetben jó lesz digitálban is, olcsóbban, a maradékot meg beletolom a syberia 3 ce-be ;]

insta @laz_papa - ELADÓ CUCCOK (lego halloween special figurák-Toysrus Bricktober 2022)

(#6) nubreed válasza #85552128 (#1) üzenetére


nubreed
veterán

Csak a Vegán fog futni jól. :DDD

Amúgy meg csak nekem tűnik úgy, hogy semmi extra nincs a grafikájában? Vannak régebbi játékok, amik ennél sokkal jobban néznek ki.

We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.

(#7) countofhell


countofhell
csendes tag

Kora reggel Normalon játsszottam vele vagy 2 órát és nekem nagyon tetszik. :C
Sok hasonlóságot látok a System Shock 2-vel.
Örök klasszikus nem lesz a Prey-ből az átlagos grafika és hangok miatt de minden másban igencsak kiválónak értékeltem a demó alapján.
Nagyon hangulatos játék.

(#8) kwzatz válasza countofhell (#7) üzenetére


kwzatz
őstag

"Örök klasszikus nem lesz a Prey-ből az átlagos grafika és hangok miatt"
Nem tudtam, hogy ezek határozzák meg az az örök klasszikusokat. :U

Kár, hogy ez sem a Doom engine-jével készült, a demó hiányát tekintve valóban van esély ismét megjelenéskori problémákra.

(#9) #85552128 válasza nubreed (#6) üzenetére


#85552128
törölt tag

Korrekt a grafika az eddigiek alapján, de látszik rajta, hogy eléggé régi techen alapul. Néhány helyen maga a design is a Bioshockra emlékeztet.

[ Szerkesztve ]

(#10) kwzatz válasza #85552128 (#9) üzenetére


kwzatz
őstag

Wikipedián a CryEngine 5 alatt listázzák, szóval elvileg nem régi.

(#11) #85552128 válasza kwzatz (#10) üzenetére


#85552128
törölt tag

Hát az eddigi videók alapján akkor jól titkolják. vagy nagyon nem sikerült kihasználni a motor képességeit.

(#12) Manbal válasza #85552128 (#11) üzenetére


Manbal
senior tag

Sztem meg szimplán konzolos videókat láthattunk eddig. Nem véletlenül lesz promózva Vegán a PC-s verzió...

(#13) #85552128 válasza Manbal (#12) üzenetére


#85552128
törölt tag

Az ilyen videókat pont, hogy PC-s buildből szokták felvenni, hogy minél szebb legyen. Nem csúnya, de messze van a WTF szinttől.

[ Szerkesztve ]

(#14) ribizly válasza #85552128 (#11) üzenetére


ribizly
veterán

Majd jön hozzá mod. :DDD
Van a régihez is olyan, hogy még ma is megállja a helyét. ;)

|•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

(#15) antikomcsi


antikomcsi
veterán

Na, most, hogy láttam ezt a videót, ezt a játékot már biztosan kihagyom.

Jók ezek a bemutatók, előzetesek, mert vagy meghozzák az ember kedvét, vagy éppen elveszik, megspórolva ezzel egy kis pénzt.

(#16) #85552128


#85552128
törölt tag

Kijött a gépigény: [link]

Minimum
CPU: Intel i5-2400, AMD FX-8320
GPU: GTX 660 2GB, AMD Radeon 7850 2GB
Memory: 8 GB

Recommended
CPU: Intel i7-2600K, AMD FX-8350
GPU: GTX 970 4GB, AMD R9 290 4GB
Memory: 16 GB

pre-load április 29-én + a konzolos infók alapján 40-50 GB-ra lehet számítani.

Magyarázat persze nincs, hogy a PC-sek miért nem kaptak demót :U

[ Szerkesztve ]

(#17) countofhell válasza kwzatz (#8) üzenetére


countofhell
csendes tag

Egy játékból hogy lehetne klasszikus ha valamelyik összetevője még az elvárt generációs szintet sem tudja hozni ? A nextgen FPS grafika amúgysem kiemelkedő mondjuk ez szólhat a Prey mentségére mert van a piacon 2 open world játék ami messze felülmúlja grafikailag akármelyik nextgen FPS-t, a Horizon zero Dawn-ról és a Witcher 3 -ról van szó és mivel ezek más zsánerbe tartoznak éppen ezért nem lehet őket példaként felhozni.

Cryengine 5 hogy került az Arcane-hez ? Eladták nekik a motort ?

[ Szerkesztve ]

(#18) oriic


oriic
HÁZIGAZDA

Hír frissítve gépigénnyel.

Live-Die-Respawn

(#19) kwzatz válasza countofhell (#17) üzenetére


kwzatz
őstag

Nem tudom, hogy a Prey hozza-e az "elvárt generációs szintet" (ami micsoda egyébként, valami szervezet pontosan megállapítja a követelményeket hozzá? :D ). Nekem például tetszik ez a stílus/grafika. Akkor most kihez igazodik az elvárt generációs szint? Szerintem az, hogy valami nem korszakalkotó, nem jelenti azt, hogy nem hozza az elvárt szintet. A legtöbb klasszikus meg nem korszakalkotó grafikailag (persze van olyan is), inkább annyi, hogy az adott időben nem számított negatívumnak a grafikája, esetleg picit szebb volt, mint az átlag.

De van olyan klasszikus is, ami csúnyának számított már a saját idejében is, mint pl. a Diablo 2 a megjelenéskori maximális 640x480-as felbontásával. Ráadásul szerintem FPS-eknél már átlépték a játékok azt a határt, ami után igazán megdöbbentőt lehet alkotni, és ezekre az AAA játékokra már szvsz nem nagyon lehet azt mondani, hogy csúnyák lennének.

Szerintem pont attól lesz klasszikus egy játék, amit írtál:
"minden másban igencsak kiválónak értékeltem a demó alapján.
Nagyon hangulatos játék." - Ha sokan gondolják így, akkor születnek a klasszikusok.

[ Szerkesztve ]

(#20) Abu85 válasza #85552128 (#16) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Nagyon egyszerű a magyarázat. Egy demó elkészítése PC-re nagyjából három hónap. Hiába van kész a program, hiába vannak meg a tartalmak, akkor is azokat össze kell rakni, és tesztelni kell. Ehhez kell legalább egy 5 fős csapat, aki megcsinálja egy hónap alatt a programot, egy hónap alatt tesztelik, egy hónapig pedig összerakják a végső optimalizálásokat a gyártókkal, hogy legyen a megjelenésre driver. Ha kiadnak egy PC-s demót, akkor a PC-s megjelenés látja a kárát, mert annyival kevesebb erőforrást tudnak a végleges játékba ölni, amennyit a demó leköt. A konzolra ez azért éri meg, mert kevés hardverspecifikációról van szó, és egy három fős csapat meg tudja csinálni másfél hónap alatt mindkét gépre. Ennyi szimplán belefér.
PC-re trialt érné meg kiadni, de az a baj, hogy ha azt kiadják, akkor csak a trial védelmét kell feltörni, és hivatalos forrásból letöltve crack-elhető a játék, amitől a kiadók félnek.
Utólag egyébként elképzelhető, hogy csinálnak demót hozzá, ahogy a Doom is kapott később demót. Ilyenkor már felszabadultak az erőforrások, tehát nem látja kárát az extra munkának a végleges port minősége.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#21) jacint78 válasza Abu85 (#20) üzenetére


jacint78
addikt

Nem mindegy, hogy hivatalos forrásból töltik le az alapjátékot amibe belekerül a krekk, vagya egy vásárolt játék fieljai kerülnek netre? :D

type your text here..

(#22) #85552128 válasza Abu85 (#20) üzenetére


#85552128
törölt tag

Mivel Denuvos lesz ez is nem tudják olyan hamar feltörni. Az EA két éve megtudja oldani egy sokkal butább platformon, hogy van egy normal meg egy trial exe - mindkettőben benne a Denuvo és trial alapján játék még nem volt feltöltve... Nem űrtechnika ez csak foglalkozni kéne vele.

[ Szerkesztve ]

(#23) Fitzgerald


Fitzgerald
veterán

"Manapság egyre sűrűbben fordul elő, hogy egy-egy játékhoz kapunk demó kiadást"

Régen ez egy alapvető dolog volt, a legtöbb valamirevaló játékból jött demó. Csak aztán leszoktak róla.

Pécére meg gondolom azért nem lesz demó, mert kiderülne hogy össze lett gányolva az egész ahogy a Dishonored 2 legutóbb, de ne legyen igazam.

(#24) rodrigez válasza #85552128 (#22) üzenetére


rodrigez
senior tag

A Denuvo-t is kiismerték, most már pillanatok alatt törik. Szerintem meg a videómegosztó hálózatok korában, amikor percenként 2 millió gameplay videó kerül fel, majdnem, hogy fölösleges a demók fejlesztése. Oké nem Te irányítod, de a grafikáról, játékmechanikáról, hangulatról, hangokról, zenéről tájékozódhatsz.

(#25) countofhell


countofhell
csendes tag

Prey demo nightmare-en kivégezve. :) Ha minden rejtett szobába be akartok jutni akkor kell több mint 10 neuromod csak arra, hogy nehéz tárgyakat tudj mozgatni.

(#26) sgamez


sgamez
tag

Reggel kipróbáltam a játékot PS4 en hát nekem nem tetszett 30 fps kihozni ebből grafikából...pcn adok neki még egy esélyt bár sokat nem várok tőle. Nekem sajnos eddig nem jött be :(

(#27) #85552128 válasza rodrigez (#24) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ez alapján pont a konzolos demo felesleges. PC-n meg azért jó lenne tudni, hogy megint egy Dishonored 2 minőségű port lesz tőlük vagy normálisan fog futni.

(#28) Abu85 válasza #85552128 (#27) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Normálisan fog futni. A Dishonored 2 igazából kommunikációs baki, félretervezés és kiadói nyomás áldozata lett. Az Arkane Studios nem pont olyan formában akarta megcsinálni, amilyenben végül meg lett oldva. A PC-s verziót másképp dizájnolták volna, így rengeteg instancinggel nem lett volna gond, de eredetileg ez csúszással is járt volna, és a kiadó hallani sem akart arról, hogy alternatív PC-s modelleket csináljanak, mer az vitte volna a pénzt, de nagyon, plusz ott a csúszás is, ami emiatt bekövetkezett volna. Ezért a kiadó megkérdezte a gyártókat, hogy ha a konzolról hozzák a kódot és a dizájnt, akkor az jó lesz-e. Egyedül az AMD mondta azt, hogy nem, míg az Intel és az NV szerint működni fog. Az NV még kódokat is vitt az Arkane-nek, hogy építsék be a portba és erre később mindenki tud meghajtót csinálni, és így a port is sokkal olcsóbb lesz. Végül az utóbbit választotta a Bethesda és kötelezte rá az Arkane-t is, mert nem finanszírozták az alternatívát. Na most azóta is hozzák a gyártók a meghajtókat, amivel ez működne. :D
A Prey-t másképp fejlesztették. Egyrészt gondolom meg se kérdezték az NV-t és az Intelt, hogy mit ajánlanak, illetve az AMD-t megtette a Bethesda fő PC-s tanácsadónak, és kötöttek velük egy igen szoros szerződést, ami kiterjed még az R&D-re is.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#29) Chp válasza rodrigez (#24) üzenetére


Chp
őstag

Az, hogy csak nézhetem, már pont elég hiányosság ahhoz, hogy elégedetlen legyek. Rosszul vagyok már ettől a ~10 éve működő trendtől, hogy nincs demo, csak gameplay. ...kivétel persze mindig akad. Bezzeg régen!

(#30) kwzatz válasza Abu85 (#28) üzenetére


kwzatz
őstag

Remélem, hogy így lesz. A kiadók is ráébredhetnének, hogy iszonyatos pénzektől esnek el az utóbbi időben, ha a játék durva optimalizációs gondokkal küzd a megjelenéskor, mert a vásárlók egy része most már tudatosan figyel erre. Most játszom például az Arkham Knight-tal és egy hihetetlen jó játék, minden tekintetben fejlődött a City-hez képest, mégsem produkálhatott jó eladásokat PC-n, meg egy 2.6-os metacritices user score-ral büszkélkedhet, ami elrettentő a későbbi vásárlóknak is, hiába nincs már komoly gond jelen pillanatban vele. Szóval nem tudom, hogy melyik a "drágább" nekik, 3-4 hónap csúszás, vagy a lehetséges eladások 70%-ának a bebukása.

[ Szerkesztve ]

(#31) rodrigez válasza #85552128 (#27) üzenetére


rodrigez
senior tag

Nem mondtam, hogy a konzolos demó ezek után ne lenne felesleges. :) Mondom, van aki maga akarja kipróbálni, nyomkodni, de aki alapvetően a grafikára kíváncsi, meg a már említettekre, az millió+1 videót talál ugyanannyi konfiguráción futtatva. Így az is kiderül hogy fut egy NV vagy AMD driveren, GPU-n, procin, milyen limites, stb. :)

(#32) rodrigez válasza Chp (#29) üzenetére


rodrigez
senior tag

Nekem ne mond, mikor még játszogattam rendesen - ezt már nem igen tehetem meg munka és család mellett - akkor bizony töltikéztem a demókat, meg 90-es években PC Guru cd-ről telepítettük őket orrba-szájba :)

(#33) Chp válasza rodrigez (#32) üzenetére


Chp
őstag

Ha tudnád hányszor visszasírtam már... :(

(#34) rodrigez válasza Chp (#33) üzenetére


rodrigez
senior tag

A hangulata miatt én is. Kettőt megtartottam azok közül a CD-k közül. Egyiken a Quake3 demója volt, másikon pedig a Heretic II demója. Az a durva, hogy utóbbi még most is hatalmas kedvencem. :D Régi szép idők. :)

(#35) Chp válasza rodrigez (#34) üzenetére


Chp
őstag

Én a megjelenését követően 5(!!!) évvel ismertem meg 2004-ben a QIIIA-t, és ha tudnád milyen sikere volt a demojának, hát valami elképesztő milyen rongyosra játszottuk. A Heretic II rajta van a bakancslistámon, de nem, hogy a demo, a teljes játékot se tudom működésre bírni. :(

(#36) rodrigez válasza Chp (#35) üzenetére


rodrigez
senior tag

Ha érdekel utóbbi futtatása írj privátot :) Én tavaly játszottam végig Win7 64bit alatt. :)

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.