Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#1) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Tegnap próbáltam ki a játékot. Multiba 40fps alá sose ment a számláló, nagyon szépen vitte a gépem. Erre még jöhetne rá 40% :D (1440x900-ban játszom)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#2) hommeros válasza .LnB (#1) üzenetére


hommeros
őstag

Mert CPU limites vagy? Én pont azt hinném, többen inkább a GPU limitesek lesznek. Mondjuk az a 6% se rossz.

[ Szerkesztve ]

Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.

(#3) kovsol válasza hommeros (#2) üzenetére


kovsol
titán

Multiplayerben elég hamar lehet cpu limites az ember BF4-ben, főleg mozgalmasabb szituációkban.

May the Force be with you!

(#4) .LnB válasza hommeros (#2) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Honnan a rákból tudnám mi vagyok? ;] Nem teljesen értem ezt megmondom őszintén.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#5) ng0ofy válasza .LnB (#4) üzenetére


ng0ofy
KORREKTOR

Nyugi, nem te vagy limites, maximum a géped :P

Én üdvözlöm, hogy a gyengébb modelleken nagyobb a teljesítmény növekedés. Ha jól tudom, eleve ezt vártuk (: Viszont így, hogy meg is kaptuk örülök, mert végre kaptak valami fejlesztést a csórók is, amiből előnyünk származik.

(#6) Tian66


Tian66
senior tag

Nagyon jó ez, pláne hogy az első cím, ami tudja. Később lesz még jobb is. :)

(#7) .LnB válasza ng0ofy (#5) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Agyilag az vagyok én is :D Látod, hogy nem értem mi is ez a limit dolog :DDD

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#8) kovsol válasza .LnB (#7) üzenetére


kovsol
titán

Nagyon egyszerűen:
CPU limit, ha a gpu malmozik, mert a cpu-ra vár.
GPU limit, amikor a gpu maxon jár, miközben már a cpu röhögve kiszolgálja azt.
De persze van más limitáló tényező is, pl egy APU esetén a RAM sávszél is sok esetben az.

[ Szerkesztve ]

May the Force be with you!

(#9) .LnB válasza kovsol (#8) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ja vágom, de játék közbe honnan tudnám én, hogy a gépházba mit csinálnak a "srácok"? :D
Tudom, monitorozó programokkal meg lehet nézni, de nem szoktam ilyenekkel foglalkozni. Majd megjelenik és megnézem mennyit növekedett az FPS. (Bár valaki írta, hogy Mantle alatt nem fog működni a fraps.)

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#10) Ornagy


Ornagy
tag

Ez a 40% elég bíztató a gyenge procis gépeknek :) Mostmár csak annyi kell h több játék is támogassa

A győztesek nem várnak a lehetőségre, hanem megteremtik azt!

(#11) ddaydome


ddaydome
senior tag

Én ezt most nem értem.

Azt állítják, hogy gyengébb procin lesz jelentős a sebességkülönbség és ehhez képest betesznek egy viszonylag új procit és kb. a legdurvább kártyájukat és ott van 40%-os különbség. Most akinek ennyi pénze van erre, az már előzőleg sem tapasztalhatott átlag fps-t (tehát nem volt akadása játékban) vagy, ha igen akkor azért, mert szarul volt a progi megírva.
Szerintem az átlag embernek kb. 7770-s kártyája van legfeljebb és 2 - 4 magos procija és 4 GB ramja (ezt tippelem csak).

Akkor most mi van?:)

"Ha meg kell b...ódni, akkor meg kell b...ódni......."

(#12) BeLucZ válasza ddaydome (#11) üzenetére


BeLucZ
addikt

hol van az a nagy nevetségessé tétel ? :)

(#13) bitblueduck válasza .LnB (#9) üzenetére


bitblueduck
senior tag

valaki írta, hogy Mantle alatt nem fog működni a fraps
beirod konzolba (a ~ megnyomasaval jon elo asszem), hogy perfoverlay.drawfps 1

An open mind is like a fortress with its gates unbarred and unguarded.

(#14) .LnB válasza bitblueduck (#13) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

thx :R

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#15) Dxx válasza ddaydome (#11) üzenetére


Dxx
tag

A GPU limit a lényeg. Ha van egy gyenge CPU és GPU párosod akkor nem sokat fog gyorsulni, de ha van egy gyenge cpu és erős GPU akkor fog gyorsulni a legtöbbet, Nem a proci az egyetlen lényeges szempont, ezért is láttattad, hogy a legerősebb vga-t egy kisebb APU-hoz tették.

Dexx!

(#16) BeLucZ válasza Dxx (#15) üzenetére


BeLucZ
addikt

mondjuk azért megnéznék egy core 2 duo + r9 290x párost :DD

(#17) bertapet11


bertapet11
tag

Gyenge proci? Ügyes, és durva, hogy a saját prociaikat így próbálják helyzetbe hozni. Ez a néhány fps+ nem nagy só, én többet vártam, de még lehet jobb.

(#18) Menthirist válasza Dxx (#15) üzenetére


Menthirist
veterán

illetve ha két vga-d van, az mantle-ben elvileg jócskán jobban skálázódik mint dx alatt...

lényeg hogy a kép egyszerű: az amd nagyon gyors vga-kat gyárt, de a procijai nem tudnak versenyben lenni az intellel (persze körülmények meg hasonlók számítanak, de a lényeg igaz).

mantle alatt jóval kisebb cpu terhelés mellett is csutkára ki lehet hajtani a vga-kat. ergo egy gyengébb, amd proci is elég hogy egy erősebb vga-t is kihajtson, vagy egy közepes is elég arra hogy akár egy crossfire 290x-et. lényeg: mantle alatt játékokban nem szükséges 60-80-100k-s procival rendelkezni, jó lesz oda a 30-40k kategória is, lehet a pénzt amd vga-ba tenni (akinek persze ez kell :) ) ez teljesen logikus és nyílvánvaló lépés az amd-től.

én speciel tisztában vagyok azzal hogy nem fogok nagy gyorsulást elérni, mert a procim azért nem gyenge a vga-mhoz képest, ennek ellenére örülök azoknak akik különösen jól járnak. én megelégszem a magam kis %-aival bf4-ben.

ugyanakkor ha valaki nézte a star swarm demót, az láthatta (és ha befut a driver tapasztalhatja is), hogy azon speciel mennyit dob a mantle. tehát egy 120k-s intel i7 egy 150k-s nvidia karival bőven befogható azonos körülmények között (bekapcsolt effektek mellett) egy 40k-s procival és egy 150k-s atival (vagy lehet még ekkra ati sem kell). persze majd a valós játékokbeli hatást meglátjuk a következő években (!)

[ Szerkesztve ]

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#19) MongolZ


MongolZ
addikt

A mellékelt tesztben nagyon szépen látható, hogy Mantle használata mellett a mikrolag is lecsökken, jóval kevésbé ingadozik az FPS. Ez is óriási tényező.

(#20) antikomcsi


antikomcsi
veterán

Arra leszek kíváncsi, hogy aki vett 55K-ért egy 7850K apu-t, az mit fog tapasztalni valójában.

A százalékok nagyon jól tudnak hangzani csak mondjuk 10 fps mellé még 50% az gyönyörű érték a grafikonon, ellenben ugyan annyi a képkocka szám növekedés, mint 50 fps alaphoz a 10% többlet.

Tehát aki megvette a kaverit, az akkor kell majd vegyen mellé egy vga-t is? Akkor az amd eleve a gyenge apu-i alatt vágja a fát, ha az jön le a népeknek, hogy inkább cpu+dvga mégis.

Tudom, egyszer majd a közeli jövőben minden baba lesz.

(#21) adamssss


adamssss
veterán

A mantle nem azt ígérte h jobb lesz a gpu kihasználtság. Abu azt mondta h a dx kb 60%-ban hajtja a vga-t. Most meg gyorsul 6%? Én már komolyan nem értem ezt.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#22) satz18


satz18
őstag

Trollkodok kicsit. Tehát ez az óriási, innovatív, jövőbemutató technológia csak arra jó, hogy a saját, gyenge, AMD CPU-val szerelt konfigok felzárkózzanak az erős intel CPU-val szerelt megoldásokhoz.

Asus G513QY, Samsung A52s 5G

(#23) kovsol válasza adamssss (#21) üzenetére


kovsol
titán

Én is ezen vagyok fennakadva. Jelenleg úgy fest a cpu limit csökkentésén kívül túl nagy előrelépés nincs. Jó persze a mikro akadások csökkenése is örvendetes, főleg multi gpu -s rendszerek esetén.

May the Force be with you!

(#24) #85552128 válasza satz18 (#22) üzenetére


#85552128
törölt tag

Egy gyenge Pentium vagy I3 hoz is ugyanolyan jó mint a "gyenge" AMD procikhoz.
Ez már a kezdetektől tudható volt, hogy a CPU limites szituációkban fog segíteni, de MP-ben egy i5, sőt i7-en is lehet CPU limited.
A DICE-s tesztben (linkelve van, tessék megnézni legalább az összesítést) i7 és 2xR9 290X-el 58% a különbség.

[ Szerkesztve ]

(#25) Malibutomi válasza adamssss (#21) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Mivel a bf4 dx-re lett irva, nincs benne több mint amit az elbír, így bajos is nagy különbséget mutatni szerintem.
Ha viszont egy mantle képességait kihasználó játék futna dx-en, akkor lenne nagy különbség.
Ez is csak találgatás persze, de Abu infoi alapján igy lenne logikus.

[ Szerkesztve ]

(#26) roommate válasza .LnB (#9) üzenetére


roommate
csendes tag

a fraps helyett használhatod a játék fps mérőjét is
egyszerűen csak előhozod a konzolt játék közben a 0 megnyomásával és beírod ezt a parancsot ->
perfoverlay.drawfps 1
ha szeretnéd, hogy minden alkalommal automatikusan elinduljon, akkor fogod ezt a parancsot beírod egy txt fájlba, elmented, átnevezed a txt -t ini -re és bemásolod a játék főkönyvtárába

(#27) hommeros válasza kovsol (#3) üzenetére


hommeros
őstag

AMD esetén a proci (40-50k) olcsóbb, mint a VGA (65-70k-tól gamer). Nekem emiatt 8 magos buldozer volt, így a GPU hamarabb beadta a kulcsot.

LnB Afterburner. Mérheted vele a feszültséget, teljesítményt, hőfokot, mutat FPS-t, stb.

[ Szerkesztve ]

Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.

(#28) adamssss válasza kovsol (#23) üzenetére


adamssss
veterán

En mar nem tudom mit gondoljak errol az egszerol. Fel eve hallgatjuk hogy itt van a masodik megvaltas a tortenelemben. Ok. Kijonnek az elso meresek a legjobb esetben van 45% gyorsulas. Ok. Tegnap kijonnek az infok, hat igazabol valahol gyorsul 45-ot, de ez cf-ben ertendo 300k-s intel proci mellett. Ma mar annak orul mindenki hogy ha eleri a 10%-ot a konfigjan. Ez a fejlodes? Ezt egy dx-es driver optimalizacioval el lehet erni.

Azt mar meg sem emlitem h erdemes olvasgatni a bf4 topikot. Nem a mantle a legnagyobb problemajuk... Sikerult kiadni egy szar tech-demot, ami meg kb annak sem jo. Nem lennek meglepve hogy ha valakinel lassulni fog a jatek a mantle-tol, no meg a 14.1 korul is megy a lapitas.

Addig gyorsítottuk a világot míg mi magunk maradtunk le...

(#29) GeneraL_XTX


GeneraL_XTX
veterán

Na hát ez nekem éppen jól fog jönni, mert nem vagyok benne biztos, hogy a 5800K-m kihajtja az R9 270-es karimat BF4 multiban:)

(#30) seederking válasza GeneraL_XTX (#29) üzenetére


seederking
őstag

Erre én is nagyon kiváncsi leszek Phenom II 955-HD7870.
Ha minden igaz az én esetemnek jól kellene prezentálnia...

[ Szerkesztve ]

(#31) #22145024


#22145024
törölt tag

absz. amatőr kérdés:
Ez a mantle csak ott tud segíteni, ahol eleve megírták a játékot erre az API-ra (is)? Tehát nem a DX-nek segít be, hanem teljesen "külön fut"?

(#32) Malibutomi válasza #22145024 (#31) üzenetére


Malibutomi
nagyúr

Igen. Pontosan ahogy írod.
Egy játéknak lehet dx és mantle renderje is. Mint régen volt dx és opengl vagy glide.

(#33) BiP


BiP
nagyúr

Valahogy nem értem. Elsőre pont fordítva lenne nekem logikus.
Valaki röviden elmagyarázná nekem, miért pont CPU limites környezetben javul jobban a dolog?
Ha CPU limit, az azt jelenti, hogy a proci nyomatja, de nem bírja, a VGA meg erősebb, és unatkozik.
Ha csökkentem a VGA késleltetését az új API-val (tehát még többet tudnék kipréselni a VGA-ból, kisimult a GPU késleltetési görbe, ahogy a tegnapi BF4 screenshotokon láttuk), akkor ez miért pont a CPU limites helyzeten segít? Tehát ha úgyis a CPU döglődik, mitől javít az, ha a GPU még előbb végez?

[ Szerkesztve ]

(#34) wednesday


wednesday
őstag

Nyilván egy csúcs konfignál már nem tud úgy növekedni az frame, amire nincs is egyébként szükség. De még lehet itt is tapasztalható előrelépés, pl kevésbé ingadozik az fps, sokkal fixebb, "folyékonyabb" a játék.

Egy olyan teszt kéne inkább, ami egy fél 1 órás játékot vesz alapul és ott mennyire ingadozik az fps, mennyire tér el az átlagtól stb. A grafikonok alapján sokkal jobb a mantle "lengéscsillapítója" egyenletesebb a futás.

Az meg nem rossz dolog, hogy nem feltétlen van szükség egy i7-es CPU-ra egy komolyabb VGA kihajtásához. A kihajtás szót mindig is rühelltem, igazából arról van szó, hogy azért kellett eddig a drága CPU, hogy ne ingázzon annyira a frame, sokkal jobbak legyenek a Min FPS értékek, ne legyen mikrolagos az egész játék. Ha most ezt egy 30-40k-s procival is el lehet érni azt is nevezhetjük előrelépésnek.

(#33) BiP: Mantle alatt jobb lehet a CPU VGA együttműködés. Tehát úgy futsz CPU limitbe, hogy az adott sokmagos (de egyébként gyengébb 1 szálas) procid már nem tudja kiszolgálni megfelelően a VGA-t. Ezért van az, hogy pl 4 magos proci lehet erősebb játék alatt mint a 8 (mert mondjuk magasabb az órajele).

Azért táltosodtak meg pl: AMD procijai mantle alatt, mert jobban fekszik nekik már a ez a felépítés. DX alatt nem skálázódik olyan jól a sok szál. Ezért volt az, hogy a jó erős (1 szálon is) Intel CPU-k tudták igazán jól kihajtani a VGA-kat.

[ Szerkesztve ]

(#35) #22145024 válasza Malibutomi (#32) üzenetére


#22145024
törölt tag

Köszi!
Gondolom eddig érdemben csak a bf4-hez készült ilyen "fordítás" azért csak erről megy a vita

[ Szerkesztve ]

(#36) .LnB válasza hommeros (#27) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Ismerem ezeket a programokat, de nem használom. Megy rendesen a játék, semmi játékot befolyásoló akadás nincs. Így nem is nagyon szoktam méregetni az fps-t. Tegnap csak ránéztem mert első alkalommal játszottam vele. Teljesen elégedett vagyok, a nem túl új gépemen is ilyen jól fut. Örültem is neki.

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#37) haddent


haddent
addikt

Na várjunk csak... akkor mégsem annyira szar az a DirectX? CPU limit esetén nagyon impozáns a javulás, de GPU limit esetén tulajdonképpen nulla, akár betudható az új patch/catalyst -nak is simán.
Kicsit csalódtam.. :U

wednesday ebben igazad van, reméljük legalább a stabilitást és a folyamatosságot jól megdobta :K

[ Szerkesztve ]

(#38) Menthirist válasza hommeros (#27) üzenetére


Menthirist
veterán

tudtommal az afterburner is dx-re hook-olódik, szóval mantle alatt az sem működne. a fentebb írt drawfps ugyanakkor a játékba van építve a fejlesztők által, szóval az megy mantle alatt is.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#39) dabadab válasza haddent (#37) üzenetére


dabadab
titán

"Na várjunk csak... akkor mégsem annyira szar az a DirectX? CPU limit esetén nagyon impozáns a javulás, de GPU limit esetén tulajdonképpen nulla"

Tekintve, hogy a DX CPU limitet okoz (es a jatekokat eleve ugy irjak, hogy tudjak, hogy a DX meg tudja fogni a CPU-t), nem ertem, hogy hogyan jott ki ez a kovetkeztetes.

DRM is theft

(#40) wednesday válasza haddent (#37) üzenetére


wednesday
őstag

Igen kéne majd stabilitás teszt is. Mert pl: átlag 45 FPS azt is jelentheti, hogy ingázik zavaróan 2 érték között, vagy simán szépen fut 45 FPS-en a játék.

(#41) haddent válasza dabadab (#39) üzenetére


haddent
addikt

Akkor csak simán kiváncsi lennék, hogy a két konfig keverékével (i7 4960x és r9 290x) milyen javulást eredményezne :R

(#42) Menthirist válasza haddent (#37) üzenetére


Menthirist
veterán

abu is azt mondta, hogy a dx azért nem jó, mert bizonyos részei nem hasznosítják a sok magot, tehát szálteljesítmény határozza meg az egész folyamatét (cpu limit). ezért megy jobban egy i7-en, ott nagyobb a szálankénti teljesítmény. ha viszont a vga-d nincs olyan erős a procidhoz képest, hogy a szálankénti erő-falba beleütközzön (tehát a proci így is csutkára kihajtja a vga-t, aka gpu limit), akkor nem fog növelni rajta. Meg ha limit van, akkor limit van, csak így most kitolódik a cpu limit.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#43) Menthirist válasza haddent (#41) üzenetére


Menthirist
veterán

azzal nem feltétlen sokat (ha az i7 szálteljesítménye kihajtja a 290X-et), ugyanakkor pl Crossfire 290X esetén már jelentős lenne, lásd dice patchnote.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#44) .LnB


.LnB
titán
LOGOUT blog

Álljunk már meg egy pillanatra! Mindenki 40%-os gyorsulást, és világmegváltást vár.
Egyrészt csodák nincsenek!
Másrészt, a Mantle alapvetően egy nagyon jó, innovatív kezdeményezés, ami működni fog.
A legnagyobb probléma ezeknek a híreknek a publikációjával, és megértésével van. Az AMD nem mondta, hogy minden esetben 40% lesz a gyorsulás. Viszont a világsajtóban már mindenhol úgy harangozták be. Messiásként dicsőítették az AMD-t, hogy most ők megreformálják a játékipart. Mindenki azt várta, hogy egy Pentium 2-es géppel, és egy 7770-es VGA-val Ultra grafikán fog Battlefield 4-et játszani. Hát nem! A Battlefield 4 a Mantle első próbatétele. Ez nem jelenti azt, hogy általánosítani lehetne az eredmények láttán.
Ez az első lépcső. Lehet, hogy hónapokkal később, sok finomítás után még nagyobb plusszt fog nyújtani a játékban. Viszont az is lehet, hogy csak a később megjelenő játékokban. Ezt nem tudjuk.
És mivel a világsajtó annyira beharangozta a nagy radikális változást, most mindenki követ dobál az AMD felé, hogy nem erről volt szó. Kérem szépen, sose állította az AMD, hogy minden körülmények között jelentős javulást fog jelenteni. A PC még mindig egy olyan platform ami nem egységes mint mondjuk a konzolok, mégis végig azok voltak példaként felhozva. Nem is értem mire fel ez a nagy morgás.
Az Nvidia pártiak meg jönnek röhögnek a markukban. Mire fel? Az Nvidia semmit nem tesz azért, hogy egy kicsit is innovatív dolgot tegyen le az asztalra. Kitalálták azt a Gsync nevű marhaságot...Ugyan kérem!

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

(#45) wednesday válasza haddent (#41) üzenetére


wednesday
őstag

Szerintem önmagában abszolút gyorsulást nem tapasztalnál. Talán a MIN FPS-ek jobbak lennének, vagy a futás jóval kiegyensúlyozottabb. Nincs akkora szórás az átlaghoz képest.

De ha eddig se tapasztaltál DX alatt érezhető hátrányt, lagot, akkor érzésre lehet semmi nem változik (mert megvolt hozzá az erős konfig), csak grafikonon lehetne valamit kimutatni.

Szerk: De mivel ez extra költséget vagy befektetést, szöszölést nem igényel, még így is nyertél végül is a Mantle-val. :) Csak be kell kapcsolni. Ha meg vmi miatt bugos akkor ki kell.

Azért lenne jó ha elterjedne a Mantle, mert lenne választási lehetőség is és lehetne próbálgatni, hogy na adott játék min fut jól. Úgy tudom lehet kapcsolgatni, tehát nem auto módon fut a Mantle GCN Radeonokon.

[ Szerkesztve ]

(#46) Taposo válasza .LnB (#44) üzenetére


Taposo
aktív tag

Nem kell magyarázkodni ez nem a te hibád hogy ilyen lett, ki volt ez találva rendesen, a világmegváltást meg az AMD nyomta, a sajtó csak tovább adta nekünk, Nvidia ? Ami eddig bevált azon minek változtatni ? ;)

(#47) hommeros válasza Menthirist (#38) üzenetére


hommeros
őstag

A benchmark az tuti, OpengGL és DX.
Én nem az FPS mérésre írtam kifejezetten, hanem a hardver / teljesítmény figyelésre.

[ Szerkesztve ]

Le style est l' homme même. | Azt mondani, hogy nem érdekel a magánélethez való jog, mert neked nincs titkolnivalód, ugyanolyan, mintha azt mondanád, hogy nem érdekes a szólásszabadság, mert nincs mondanivalód.

(#48) Menthirist válasza wednesday (#45) üzenetére


Menthirist
veterán

persze, bf4 alatt a settingsben lehet állítani hogy dx vagy mantle legyen a render.

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#49) Menthirist válasza hommeros (#47) üzenetére


Menthirist
veterán

értem, elnézést :)

Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

(#50) .LnB válasza Taposo (#46) üzenetére


.LnB
titán
LOGOUT blog

Pedig egész éjjel forgolódtam az ágyamban, hogy "jajj szegény AMD miért bántja őket mindenki?!" ;]

"Ami eddig bevált azon minek változtatni"
Igazad van, ezért változtattam én is csak egyszer mikor lecseréltem a GeForce VGA-mat még annó ATi-ra ;]

[ Szerkesztve ]

„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.