Nyilván egy csúcs konfignál már nem tud úgy növekedni az frame, amire nincs is egyébként szükség. De még lehet itt is tapasztalható előrelépés, pl kevésbé ingadozik az fps, sokkal fixebb, "folyékonyabb" a játék.
Egy olyan teszt kéne inkább, ami egy fél 1 órás játékot vesz alapul és ott mennyire ingadozik az fps, mennyire tér el az átlagtól stb. A grafikonok alapján sokkal jobb a mantle "lengéscsillapítója" egyenletesebb a futás.
Az meg nem rossz dolog, hogy nem feltétlen van szükség egy i7-es CPU-ra egy komolyabb VGA kihajtásához. A kihajtás szót mindig is rühelltem, igazából arról van szó, hogy azért kellett eddig a drága CPU, hogy ne ingázzon annyira a frame, sokkal jobbak legyenek a Min FPS értékek, ne legyen mikrolagos az egész játék. Ha most ezt egy 30-40k-s procival is el lehet érni azt is nevezhetjük előrelépésnek.
(#33) BiP: Mantle alatt jobb lehet a CPU VGA együttműködés. Tehát úgy futsz CPU limitbe, hogy az adott sokmagos (de egyébként gyengébb 1 szálas) procid már nem tudja kiszolgálni megfelelően a VGA-t. Ezért van az, hogy pl 4 magos proci lehet erősebb játék alatt mint a 8 (mert mondjuk magasabb az órajele).
Azért táltosodtak meg pl: AMD procijai mantle alatt, mert jobban fekszik nekik már a ez a felépítés. DX alatt nem skálázódik olyan jól a sok szál. Ezért volt az, hogy a jó erős (1 szálon is) Intel CPU-k tudták igazán jól kihajtani a VGA-kat.
[ Szerkesztve ]