Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#21) Bocha válasza Kalandor (#16) üzenetére


Bocha
HÁZIGAZDA

Csak azért nem fogja az új-zélandiakat érdekelni, mert azt sem tudják, hogy hol van Magyarország. Ha Európán belül mozogsz, akkor bizony érdekelni fogja az új lakhelyeden élőket, hogy honnan jöttél. Ezért szégyellik sokan a magyarságukat - bár nekem az a véleményem, hogy nem kell se szégyellni, se büszkének lenni rá, arról senki nem tehet, hogy hol született, arról viszont igen, hogy hogyan él.

Visszatérve az eredeti témához: ha jól látom, az a konklúzió, hogy szarból nem tudunk várat építeni, innentől minek reklámozni az egészet. Viszont ugye az a baj, hogy a dolgozó emberek 12 százaléka a vendéglátásban/idegenforgalomban/ahhoz kapcsolódó üzletágakban dolgozik (2005-ös adat), ami azért elég jelentős bevételi forrás... és még jelentősebb lehetne, gondoljunk bele, hogy hány ország él meg abból, hogy nincs náluk lófütty sem, de azt jól eladják. Én legalábbis így vagyok pl. Görögországgal, unfriendly emberek, puszták és azon kövek, meg persze tenger, de az azért máshol is akad. Egyiptom is hasonló, csak ott legalább van pár piramis, ami sehol máshol nincs.

Szóval a lényeg, hogy a semmit is jól el lehet adni, és az a helyzet, hogy meg is éri. Voltam már pár helyen, ahol az emberek nem voltak sem jobb, sem rosszabb "vendéglátók", mint a magyarok, odaböfögtek valamit angolul és ennyi, erre mi is képesek vagyunk. Szóval visszatérve az alapkérdésre: szerintetek hogy kéne reklámozni Magyarországot?

Nekem van pár ötletem, de érdekelne mások véleménye.

Szenzor minden csütörtökön 15 és 16 óra között a Trend FM-en (Budapesten 94,2 MHz). / Game On minden szerdán 15 és 16 óra között a Radiocafé 98.0-n

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.