Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#101) #56573440 válasza Rigormortiis (#100) üzenetére


#56573440
törölt tag

Az uberprofi profi sofőr cimborák estek legjobban pofára tréningen... Egy sima vészfékezés se ment a nagy mellény mögül.

A phn többször futottunk bele az ABS balesetveszélyes hívőkkel, csak tudnám a wrc osztályban versenyzők miért itt forumoznak ;]

(#102) Rigormortiis válasza #56573440 (#101) üzenetére


Rigormortiis
addikt

Annyival kiegészíteném, hogy nálunk a nagymellényű, profi, szuper audis sofőrök kullogtak időeredményben a sor végén az időre menő feladatoknál :D

Meg azért azt se felejtsük el, hogy igazából kétféle módon tud megoboáztatni a kocsid/helyzet ilyen körülmenyek között. Vagy túlkormányzott vagy alulkormanyzott lesz (érdekes, hogy ezek a kifejezések meg nem kerültek elő közel 100 hsz alatt), és mindkét esetben mást kell tenni, hogy megőrizzük az uralmunkat a jármű felett.

Ugye az igazán gáz a túlkormányzottság (á lá kilinccsel előre), de megfelelő rutinnal simán vissza lehet hozni azt is.

De ami az igazán gaz, hogy sokan kepesek kampányolni az abs ellen, es hirdetik, hogy a téli gumi csak lehúzás. Ilyen emberekkel nem édemes vitába szállni.

Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

(#103) DeFranco válasza Rigormortiis (#100) üzenetére


DeFranco
nagyúr

been there, volt alkamlam anyósülni egy vezetéstechnikai tréningen, ahol ismerősöm két autóval vonult fel családilag, mind a kettő azonos típus kb. azonos évjáratú kiemelkedő terepképességű és felépítésű (valós) terepjáró, korának csúcstechnikája. az egyetlen különbség az volt, hogy az egyiken prémium nyári a másikon nokian téli gumik voltak.

ahol mi decensen végre tudtuk hajtani a feladatokat a télivel (akár sima megállás akár manőver) ott a nyárival teljesítették az emelt szintű felvételit a balettintézetbe.

de igen, el lehet mesélni, hogy évi 3 napot esik a hó meg jégen úgy is mindegy, az abs meg a háttérhatalmak gonosz lehúzása, hogyne.

(#104) gerii


gerii
addikt

Ma hazajöttem a 4-esen, és azon gondolkoztam út közben, hogy legszívesebben visszaperelném a kormánytól a benzinem áfáját (és a súlyadót is), mivel sehol nem látom a visszaforgatott pénzt. Pest megyében 0 helyen volt eltakarítva a hó még a 2x2-esen sem. 1 qrva sávon lehet haladni, illetve azt sem, mert csak egy nyomvonal van, ha rámész a köztes latyakra, ami csutkára összefagyott, úgy megdob hogy pihenhetsz az árokban. Belső sávban senki nem kockáztatott meg egy előzést sem, ami elég ritka látvány. Egyszerűen vicc.

A kiszórt murva nagyságú són (vagy kő?) meg felúszott a kocsi, az olvadék víz a nyomvájúban pihen, az egy hete még csak úthibák mára gödrökké váltak, stbstb.

(#105) Rigormortiis válasza gerii (#104) üzenetére


Rigormortiis
addikt

Jó hát a 4es meg ideális körülmenyek között is életveszély :(

Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

(#106) adapter07


adapter07
csendes tag

30 évvel ezelőtt, nem volt se téli gumi, se ABS és mégsem volt tömeghalál az utakon, pedig a megengedett sebesség nem volt alacsonyabb mint ma. Egyik sem csodaszer. Valamelyest biztonságosabbá teszik a téli közlekedést, de aki azt hiszi, hogy ezekkel majd ugyanúgy mehet mint nyáron azt hamar kellemetlen csalódás éri. A csúszós úton másképp kell vezetni, az autósok jelentős hányada nem tartja be a szükséges követési távolságot, ez télen büntet.

(#107) DeFranco válasza adapter07 (#106) üzenetére


DeFranco
nagyúr

a megengedett sebesség azonos volt, de az átlagsebesség kisebb*, a kocsik tömege kisebb és kevesebb autó volt az utakon, meg a tömegkommunikáció sem volt ennyire fejlett, nem kaptál live streaminget az ország másik felén tetőn átbucskázó ladáról.

meg kb. a télvíz beálltával aki tehette tényleg nem indult útnak, és tényleg kevésbé volt az embereknek egy hamis biztonságérzete ami ma már sokakra jellemző. tudták, hogy szar virsligumikon mennek szar fékkel és zéró rugózással, ennek megfelelően próbáltak meg vezetni. ha nem, akkor ott is jött a bünti.

*nagyon szar úgy vezetni, hogy te tartanál egy biztonságosnak ítélt sebességet, de közben feszt tolnak, előznek, és egy idő után tudat alatt is felveszed az átlagsebességet, ami több mint ami vélten vagy valósan megengedhető. ez pedig azokra a sz-jankókra vezethető vissza, akik ilyenkor is nyomják neki, mer' nem azért rakta bele a gyerek egyetemi megtakarítását két tonna vasba hogy tötyörögjön hánehogymáne.

[ Szerkesztve ]

(#108) bagyusz válasza adapter07 (#106) üzenetére


bagyusz
őstag

Erről beszélek én is. :)

(#109) woodworm


woodworm
veterán

Egyébként nem volt azonos a megengedett sebesség, városban 60, lakott területen kívül 80 volt. Ami megegyezett, de se akkor, se most nem tart be senki, az az utánfutós sebesség, ami városon kívül 70 lenne.

[ Szerkesztve ]

(#110) ->Raizen<- válasza DeFranco (#107) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Én azt rendkívül idegesítőnek tartom hogy én betartom a seb korlátozásokat, mert egy rakat helyen mérik már a sebességet.... és ott van a seggemben teljesen a baromja a kocsi hátuljától kb fél méterre! Ha valaki elém szalad zebrán? Betétlap, ha bármi történik és satuznom kell betétlap.... :W

[ Szerkesztve ]

(#111) Rapid136 válasza woodworm (#49) üzenetére


Rapid136
őstag

Régen azért került a cement az autóba, mert az akkori autók jelentős része hátsókerékhajtás-orrmotor párosítással lett megtervezve. Igy nem volt súly a hajtott keréken, szinte azonnal kipörgött a kerék. A Skodában előre kellett tenni, de ott a kormányzott kerék miatt (nagyobb szélben is lebegett az orra), lévén farmotoros volt. Na azzal viszont nem volt probléma télen :-)
Azóta átalakult az autók felépítése fogyasztási és más technikai okok miatt orrmotor/elsőkerékhajtásra. Ebben az esetben a hajtott és kormányzott keréken van a súly, jóval kevesebb télen a gond velük.

Sony A7 + A7III + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."

(#112) Rigormortiis válasza ->Raizen<- (#110) üzenetére


Rigormortiis
addikt

Az még hagyján, de létezik relatív gyorshajtás is. Tehát ha kilencvennel döngetsz lakott területen kívül 5 centis hóban, és balesetet okozol, akkor nem hivatkozhatsz arra, hogy az amúgy kresz szerinti 90el haladtál.

Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

(#113) woodworm válasza Rapid136 (#111) üzenetére


woodworm
veterán

Ha tovább is olvastál volna, nem kellett volna ennyit pötyögnöd... :)

(#114) Rapid136 válasza ->Raizen<- (#110) üzenetére


Rapid136
őstag

Ha finoman a fékre lépsz akkor lassulás nélkül is felvillan a lámpa hátul, remélhetőleg észbe kap ha többször megcsinálod. Vagy annyira belassítasz hogy megelőzzön.
Más hülyeségén kár idegesíteni magadat, mert nem tudsz változtatni rajta. Engedd útjára a másikat :-)

Sony A7 + A7III + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."

(#115) ->Raizen<- válasza Rapid136 (#114) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Eskü köcsög leszek ezentúl és belassítok hogy előzzőn meg az orángutánja.... :D Azt tudom még szeretni hogy ott van a hátam mögött, este van és kanyargós útszakasz gyenge látási viszonyokkal kombinálva, és kapcsolgatja a tompított/fényszóró kombót, többnyire a fényszórón hagyja a világítását, akkor legszivesebben kicsinálnám. Volt kollégám erre azt csinálta, satuval a leállóba rántotta az autót, majd egy jó kövér gázzal üldözőbe vette a faszt csutkára nyitott ködlámpa+fényszóró kombóval. Menekült volna a parasztja de nem tudott meglógni. ;]

[ Szerkesztve ]

(#116) Rigormortiis válasza Rapid136 (#111) üzenetére


Rigormortiis
addikt

Igen ezért, és közlekedésbiztonsági okokból a mai autók nagy részét alulkormányozottra tervezik. Kevesebb baj van belőle.

Galaxy S23U, S21FE 8/256, Buds 2 Pro, Watch 5, Tab S8+, Playstation 5, Switch Oled

(#117) Rapid136 válasza woodworm (#113) üzenetére


Rapid136
őstag

Konkrétan rühellem ezt a fórummotort ahol időnként nyomon követhetetlen hol a fórum eleje és vége...
Ha rámész egy fórumra akkor a legelejét dobja ki és nem a legutolsót, ha többezer hozzászólás van akkor is. A beállításokban nem találtam erre még megoldást...

Sony A7 + A7III + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."

(#118) DeFranco válasza ->Raizen<- (#115) üzenetére


DeFranco
nagyúr

én is ezt szoktam csinálni, amikor lehet.

@Rapid136: [kép]

[ Szerkesztve ]

(#119) woodworm válasza Rapid136 (#117) üzenetére


woodworm
veterán

És a fórumszabályok sem mindig támogatják a szál nyomon követhetőségét.

(#120) Rapid136 válasza DeFranco (#118) üzenetére


Rapid136
őstag

Köszi, az egyik opció fölött átsiklottam :-)

Sony A7 + A7III + Rokkor sor (16mm-200mm) + Adaptall sor + Altixtól Exaktáig sokminden és ez a mondat mindent visz: "Nincs olyan APS-C gép a piacon amivel szép fotót készítesz ISO 6400-on."

(#121) Feketelaszlo válasza adapter07 (#106) üzenetére


Feketelaszlo
senior tag

De, 30 évvel ezelőtt pont hogy volt "tömeghalál" az utakon - 2-3x ennyi ember hunyt el közúti balesetben úgy, hogy fele ennyi autó sem volt az országban. Abban nem akarok vitába szállni, hogy az autósokat mennyire óvja vagy nem óvja a téli gumi vagy az ABS, de tekintve hogy a téli halálos baleseteknek sem elhanyagolható hányada a gázolás ezek igenis fontos vívmányok a halálozás csökkentésében. Merthogy a gyalogosra nem fogsz sem ABS-t, sem téli gumit akasztani, az tuti. Tehát még ha a nyári gumi királyok ilyenkor úgy is gondolják, hogy önmagukra nem jelentenek veszélyt, bizony könnyen kialakulhat olyan helyzet, mikor másokra igen.

(#122) pető bá' válasza gerii (#104) üzenetére


pető bá'
őstag

Belső sávban senki nem kockáztatott meg egy előzést sem, ami elég ritka látvány.

Erről jut eszembe - péntek dél környékén, 63-as főút. Hókotró még csak szembe jött, a délre tartók előtt nem volt eltakarítva semmi. Klasszikus, egy nyomvonalon kb biztonságosan lehet menni, de ha letérsz, kapaszkodhatsz.
B Vectra kombival közlekedtem, 1 éves téli szettel, eszembe jutott, hogy kielőzzek. 50-nel haladt a sor, rámentem a latyakra, aztán rájöttem, hogy nem sietek annyira :)
Később be is állt 65-70-re a sebesség, ez már vállalhatónak tűnt. Nekem. Az egyik falu után egy régi Swift nem bírta a szüttyögést, kivágott mögülem. Tükörből néztem, elvettem a gázt, felkészültem mindenre.. Sikerült átmennie a másik sávba, elment mellettem, vissza is tért.. de lelki szemeimmel az árokban láttam, ahogy a latyakban visszasorolt elém azokon a virsli gumikon.

Tényleg az a legnagyobb baj, hogy az emberek nem tudnak ilyen körülmények között vezetni. Én sem. De én legalább tisztában vagyok vele, hogy nem tudok. Csak annyit megyek, amennyit muszáj, téli gumi november óta fent. És ha ilyen megváltozott körülmények között vezetek, mindig hagyok magamnak lehetőséget, hogy megnézzem, hogy viselkedik az autó. Alacsonyabb sebességnél fékezek egy combosat, hogy legyen fogalmam róla, mennyire csúszik (nyilván nem jégen, de a havas utakon), mekkora lehet a fékút. Sokszoros követési távolságot tartok. Kétszer álltam meg leszedni a havat a szélvédőről, a "beragadt" részekről, fényszórókról.

Viszont nem is igazán várhatjuk el, hogy átlagember tudjon vezetni télen, hóban. Van 1-2 ilyen hét, ha akar sem tud megtanulni szerintem egy átlagos ember. Ha abból indulunk ki, hogy a tiszta időben való közlekedés is kihívás... Hiába tudja, hogy nem megy, nincs téli gumi, ha egyszer muszáj elindulnia, akkor el fog.

Csak óvatosan!

"... and I hope you have a great day!"

(#123) woodworm válasza pető bá' (#122) üzenetére


woodworm
veterán

Csak halkan mondom, mint tapasztalt suzukis :), hogy a téli gumi szándékosan virsli. Sokkal jobban tud működni latyakban, mint a széles "hótaposó". A nagyobb gond inkább a szervó hiánya, nem alapfelszereltség a régi suzukikban.

(#124) NandorHUN válasza Dr. Romano (#10) üzenetére


NandorHUN
addikt

Csak ugye, elvileg téli gumi kevesebb ideig bírja és többet is fogyaszt a kocsi valamennyivel, ha télit hagyod rajta nyáron.

www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA

(#125) pető bá' válasza woodworm (#123) üzenetére


pető bá'
őstag

én elhiszem, nekem bizonyára nagyobb halálfélelmem volt, mint a manőverező Suzuki-s kollégának, 80-nal a havon..

"... and I hope you have a great day!"

(#126) kentucky válasza adapter07 (#106) üzenetére


kentucky
őstag

Remélem ez csak szarkazmus akar lenni.

(#127) gerii válasza NandorHUN (#124) üzenetére


gerii
addikt

Évi 5000km-re, vagy viszonylag kevés távra jobban megéri csak télivel menni. (5 éves gumi élettartammal.) Persze ezt mindenkinek ki kell számolnia.

(#128) NandorHUN válasza gerii (#127) üzenetére


NandorHUN
addikt

Na jó, de ha értesz hozzá, nem olyan nagy meló lecserélni.

Mondjuk manapság jogsinak nem is feltétele a műszaki rész, gumicsere.

www.kamerapro.hu | FOTÓS TERMÉKEK SZÉLES VÁLASZTÉKA

(#129) gerii válasza NandorHUN (#128) üzenetére


gerii
addikt

Nem csak az évi 2x csere ára a költség (centrizni amúgy is illene őket), hanem az avulás. A téli gumira ugye az a fő ellenérv, hogy kopik+fogyaszt+ nyálkásabb (+hangosabb).
5000 km/évnél 5 év alatt 25k megy a kocsiba. Ez még egy szett guminak is kevés a kopás miatti cseréhez = pazarlás.
2 szett gumit használva 12500km után már kukázni kellene őket mert öregek, de ezt ki fogja megtenni = alkalmatlan gumival közlekednek majd

A megspórolt nyári gumi árából kifutja a többletfogyasztás és a kopás is. Egyedül a nyálkás viselkedésre kell figyelni. Én mentem évekig jófajta télivel nyáron is, pályán. Kanyarsebesség és fékút volt egy kicsit rosszabb szerpentines kis utakon.

Ez persze kis gumikra, kis autókra jó megoldás, ahol ha csak egy fajta gumit akar/tud venni az illető, mint amiről a bejegyzés témája is szól, az vegyen télit, a nyárit meg felejtse el.

[ Szerkesztve ]

(#130) Criminal017


Criminal017
őstag

Egyetem mellett diákmelóban gumiztam, már második szezont nyomtam le. Hihetetlen dolgokat láttam mind a nyári, mind a téli etapban, ha valaki kíváncsi, szívesen megírom itt.

(#131) Toncsi válasza Criminal017 (#130) üzenetére


Toncsi
aktív tag
LOGOUT blog

Jöhet :)

(#132) XtremLor válasza adapter07 (#106) üzenetére


XtremLor
őstag

30 evvel ezelott nem a gumik osszetetele teljesen mas volt, nem volt ennyire kemeny mint most a nyari, de igazad van, nyaron se maszok bele az elottem meno fenekebe, nem ertettem soha mi ertelme, tulbecsulik a sajat, es az autojuk kepessegeit ugy tunik. Aki tukor jegen 120/130-al jarkal mert van par ilyen jomadar nem tudom sajnalni, csak a tobbi kozlekedot amiert veszelyezteti.

"Legen...Wait for it...Dary"

(#133) föccer válasza Criminal017 (#130) üzenetére


föccer
nagyúr

Naná, csapassad. :K

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#134) Drenadar


Drenadar
veterán

Szerintem aki télen hóban téligumi ellenes, az ne üljön autóba... magának és másoknak is megspórol egy kis idegeskedést, vagy anyagi kárt.

Aki téli gumi ellenes, annak volt a kocsiján téligumi már? (Nem low-end)

ésszerű sebességválasztás mellett sokkal stabilabb a téli gumi (persze csak akkor, ha nem elkopott kuka kategória)

(#135) 8th válasza Drenadar (#134) üzenetére


8th
addikt

Kis idegeskedést? Azt az ideget sem kívánom senkinek amikor a nagy becsben tartott törésmentes patika állapotú félmilliós öreg autóját lezúzza egy Magyarországon nincs is tél minek ide téli gumi típusú asshole. Barátomat öt hónapig szívatta a biztosító ami már csak akkor volt hajlandó egy méltányoshoz hellyel közzel közelítő összeget kifizetni a gazdasági totálkárra vett autóért amikor haversrác kerek perec kijelentette, hogy elege van már ebből az egészből ő innentől nem foglalkozik többet az üggyel megbíz egy ügyvédet aki perre viszi a dolgot és 'alá' szolgája majd találkozunk a bíróságon.
Mindezt egy ostoba miatt aki szerint jó a nyári gumi télen is. Mérlegelés nélkül szarrá bírságolnék mindenkit akinek november 1 - március 31 közötti időszakban nyári gumit látok az autóján a forgalomban. Az nem kifogás ha valaki csak keveset autózik vagy épp nincs rá pénze. Akkor ne autózz cimbora. Ennyi.

(#136) Criminal017


Criminal017
őstag

Előre szólok nem hosszú történetek, meg nem jut eszembe az összes... :B

Nyári szezonban beállított a fazon egy zsír új, 1x milliós Audi Q7-tel. Valami agyonhasznált téligumi volt rajta. Kérdezzük tőle, hogy akkor mit szeretne rárakatni, mert hozni nem hozott, venni nem vett. Azt mondja, hogy mindegy, a szemétből jó lesz bármi, csak rakjuk rá. Mondanom sem kell, abban a méretben csak egy féle volt, azon is volt 2,5 mm. Rotalla nyárigumi. Ennyi. Nem tudom egy kisebb esőnél mit csinált. A télit persze nálunk hagyta, mindegyik szálszakadt volt, szóval...

Bejött egy flúgosabb csávó, hogy ő hozott 4 gumit vegyük már át, hisz ez (is) a dolga a gumiszervíznek. Amúgy nem. Teljesen megrökönyödtt, mikor megtudta, hogy azért is fizetni kell, mert veszélyes hulladék.
Azzal az indokkal hozta be, hogy majd "ipari felhasználásra" jó lesz nekünk. (Nem tudjuk mi az.) Majd utána azt találta ki, hogy tegyük el, majd eldrifteljük a gumikat.

Jött egy idősödő néni, hozott 13 gumit. -tizenhármat-
Nos, abból minden harmadik másmilyen mintájú volt, az egyik meg nem is olyan méretű volt, ami kellett volna.
Szóval kikukáztunk belőle 2 ilyet, 2 olyat. A többit meg visszaraktuk a kocsiba. Amíg a műhelyben serénykedtünk, addig az egy nagyot, ami nem volt jó a kocsijára, szépen kirakta az udvarra és ezzel a lendülettel nálunk hagyta... Bravó, köszönjük.

Egy muki hozta a kocsiját, ott hagyta, majd jön érte. Beálltunk vele, pakoljuk ki az abroncsokat, nyári gumit hozott. Télre. Hát okés, nap végén úgyis jön az autóért. Nem. 3 nap múlva jött érte és teljesen felháborodott, hogy nem lett kicserélve.
Ja, a kocsin a téli szett volt fent.

Cserélem le a kerekeket, oda áll mellém, azt mondja: jól húzzam meg a csavarokat, le ne essen a kerék. Mondom, oké... Nem értem, mire gondolt? Majd csak félig húzom meg?

A legjobb, mikor leveszem a kereket, siet oda a kerékjárathoz. Jó tüzetesen átvizsgálja, megtapicskolja, lefotózza a fékeket. Majd odajön hozzám, megkérdezi: ez szerintem jó?

(#137) #33253120


#33253120
törölt tag

Rejtett sub... :)

(#138) bambano válasza gerii (#127) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

vagy nem.
van olyan nyári gumi, ami télen is jó. azt érdemes használni.

a sok hsz-ből látszik, hogy mekkora kupleráj van a fejekben ebben a kérdésben... mint rendesen.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#139) ->Raizen<- válasza bambano (#138) üzenetére


->Raizen<-
veterán

Itt mindenki rally versenyző, mágus, és megmondó ember, és mégsem. A dirt rally nagyon közelít a valósághoz ott meg lehet látni hóban mit tud tenni egy átlagos ember átlagos vezetői képességekkel! Még nekem sem sikerül az úton tartani sokszor a vasat pedig gt 5 multiban vertem a mezőnyt utca hosszal gtr r35-ös nissannal és még állítgattam is a paramétereit. Kopott nyári gumival elég egy apró hiba és frontális ütközés/árokba borulás/ fába csapódás a vége ezt kéne komolyan venni mindenkinek ilyen retek körülmények között ami mostanában van az utakon , a frissen lehullott eltakarítatlan fél méteres hó életveszélyes!

[ Szerkesztve ]

(#140) BoB válasza bambano (#138) üzenetére


BoB
veterán

Na, mutasd azt a nyári gumit ami télen is jó.

You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.

(#141) föccer válasza ->Raizen<- (#139) üzenetére


föccer
nagyúr

pedig gt 5 multiban vertem a mezőnyt utca hosszal gtr r35-ös nissannal és még állítgattam is a paramétereit

Bázz, ehhez márni a vezetési tudást...

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#142) ->Raizen<- válasza föccer (#141) üzenetére


->Raizen<-
veterán

A komoly szimulátorokban megszerzett tapasztalat jól jön a való életben is. Sokszor hoztam már vissza csúszásból az autót menthetetlennek látszó szituációból is. ;)

[ Szerkesztve ]

(#143) bambano válasza BoB (#140) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

Michelin crossclimate

megértem, hogy a többség nem tud róla, mert nincs egy éve, hogy piacra került. mielőtt a sok funkcionális analfabéta nekem esne, mégegyszer felhívom a figyelmet arra, hogy ez nem a sóherfajta javaslat, meg nem tévedés, ez egy olyan nyári gumi, ami téli minősítést is szerzett, tehát télen is lehet használni.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#144) föccer válasza ->Raizen<- (#142) üzenetére


föccer
nagyúr

Számítógépes játékban nincs komoly szituáció. Amikor a 2,5 tonna nem arra megy, amerre te akarod és körülötted emberek vannak. Az komoly szituáció. Még tesztpályán sem az igazi, mert ott "tiszta" helyzet van. Az oktatók nem visznek bele olyan helyzetbe, ami el tudsz bénázni, hogy komolyabb baj legyen belőle. Éles szitu teljesen más. Voltam tesztpályán is. Kikapcsolt elektronikával úgy pörgött a nagyfőnök X5-e, hogy öröm volt nézni. Voltam éles szituációban is. Ott nem volt örömködés, csak gépészkedés meg izzadás, hogy ne halljon meg senki.

üdv, föccer

Építésztechnikus. Építőmérnök.

(#145) Toncsi válasza bambano (#143) üzenetére


Toncsi
aktív tag
LOGOUT blog

Ez nem nyári gumi, hanem ezeket hívjuk "négyévszakosnak". És volt is róla szó többször.

(#146) DeFranco válasza bambano (#143) üzenetére


DeFranco
nagyúr

arról hogy ki a funkcionális analfabéta, az után beszélgessünk, miután szépen lassan leesik neked is, hogy nyári gumiként aposztrofáltál és linkeltél egy (amúgy meglehetősen közismert) négy évszakos gumit. :DDD

de amúgy semmi gond, sejtettem hogy ehhez is fogsz érteni, még a disznóvágó topicba fáradj már át szakérteni, most úgy is elült a buli már csak egy provokátor próbálja rugdosni a hamut.

[ Szerkesztve ]

(#147) 8th válasza ->Raizen<- (#142) üzenetére


8th
addikt

Ez kb. olyan mint ha kijelenteném, hogy mekkora lepedő virtuóz vagyok mert sok pornót nézek. :DDD

(#148) bambano válasza Toncsi (#145) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

nem, ez nem négyévszakos gumi. ez nyári gumi, ami téli minősítést is kapott.
a különbség az, hogy a négyévszakos gumi se nyáron, se télen nem 100%-os. ez meg nyáron igen, és télen is elég jó.

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#149) bambano válasza DeFranco (#146) üzenetére


bambano
titán
LOGOUT blog

volt már ilyen gumi az autódon? az enyémen igen.

[ Szerkesztve ]

Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

(#150) 8th válasza bambano (#143) üzenetére


8th
addikt
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.